Gå til innhold

Eva's reise fra fat 2 fit


_Eva_

Anbefalte innlegg

Fredager er best som veiedag ja, dagen før spisedag :) hehe.

Åh, det så godt ut! Gleder meg til om 10 dager så jeg kan få kjøpt inn litt frukt og bær også. Har ingenting igjen, og kommer ikke så langt med 3 kr. :fnise:

Problemet er bare at jeg glemmer av det om jeg ikke har det på mandag :fnise: Men fredag hadde absolutt vært det beste. Og 3 kroner! Litt små-fattig da:P

Akk ja, sov aaaalt for lenge i morres, shame on me! Skulle jo bare stått opp og gjort en intervall økt eller noe her hjemme-_-

Anyways;

Frokost: En kiwi, noen jordbær og noen bjørnebær

Lunsj: 4 finnkrisp multigrain, to med salami, to med prim(begynt å spise alt for mange knekkebrød!)

Middag: To go' og mager wienerpølser, to fiberrike pølsebrød og litt ketchup

Kvelds: En yoghurt med noen valnøtter og bananchips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å sette på en alarm på telefonen, slik at du husker å gjøre det på fredager? :)

Ja, men sånn er det å være student! Jeg spiser vel kanskje litt for mye frukt ift budsjettet, og da hender det at jeg må gå 10 dager på restemat. Kjedelig, men levelig! :P

Hvis du skal ha en slik bær- og fruktsalat til frokost i morgen, prøv å spis det med litt yoghurt. Himmelsk, og det er bra for forbrenningen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette på en alarm på telefonen, slik at du husker å gjøre det på fredager? :)

Ja, men sånn er det å være student! Jeg spiser vel kanskje litt for mye frukt ift budsjettet, og da hender det at jeg må gå 10 dager på restemat. Kjedelig, men levelig! :P

Hvis du skal ha en slik bær- og fruktsalat til frokost i morgen, prøv å spis det med litt yoghurt. Himmelsk, og det er bra for forbrenningen :Nikke:

Har tenkt på å sette en alarm, men har så varierende arbeidstider at den kan jo gå av mens jeg er på jobb eller sover siden jeg må sette en fast tid:P Så da glemmer jeg jo av det igjen-_- Har hukommelsen til en gullfisk! :fisk:Men selv om vekten blir litt feil hver gang, så kommer jeg jo nedover likevel:)

Men hender jeg spiser yoghurt eller vaniljekesam med frukt og bær! :) Kommer an på om jeg har det, har lyst på... Eller gidder å lage. Latskapen lenge leve :rolleyes:

Men av nysgjerrighet; åssen påvirker dette forbrenningen?

I dag!

Frokost: En yoghurt dobbel 0% med noen bjørnebær(Bare se, KaDunst!:D) og noen valnøtter.

Lunsj: 4 finncrisp multigrain, to med prim, to med salami

Middag: Chilli med mager kjøttdeig, linser, mais, løk, tomatsaus og en klatt rømme.

Kvelds: Mex-gryte rester og litt salat(burde kanskje ikke spise så mye carbs så sent på dagen...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo helst veie seg før man spiser noe den dagen, så hva med å sette et notat på vekkerklokka di da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo helst veie seg før man spiser noe den dagen, så hva med å sette et notat på vekkerklokka di da? :)

Ja, det jeg også tenker, men selv med et notat(ikke at jeg har en mobil avansert nok til noe annet enn vanlig alarm :fnise: ) så må jeg jo sette et tidspunkt alarmen går av, og om jeg har ulik jobb-tid hver fredag så kan jo alarmen gå av mens jeg er på jobb eller mens jeg enda sover:\ Men det er nå ikke så farlig:)

Idag!

Frokost: En yoghurt dobbel 0%

Lunsj: To Finncrisp multigrain, et med prim, et med salami

Middag: 300g torsk, 2 små poteter, kokte grønnsaker og en klatt rømme.

Kvelds: 1ss mager vaniljekesam, en håndfull bjørnebær og 2dl juice

Ah, kort dag på jobb i morra, så vurderer å dra meg opp litt tidlig og ta en svømmetur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skriver du en lapp og henger på baderomsspeilet! :nigo:

Så samboeren min ser den?XD I don't think so! :P Kall meg rar, men jeg sier ikke til en levende sjel jeg er på slanker'n, selv ikke samboeren! Får jeg presentasjonsangst og begynner å sulte meg og går ned for fort:S

Akk, ble ikke noe svømming i dag:( Hadde stått opp, pakka svømmeklær og hele greia, går bort til svømmehallen, titter inn vinduet, snur på helen og går igjen. Snakker om sild i tønne! Var STAPPA! Typisk min flaks-_-

Vært på vekta igjen(ja, jeg vet man ikke bør veie seg hver dag, men jeg mister motivasjonen om ikke), og liker det jeg ser;) Men spørs om det vil vises på mandag nå som det er helg:P Men har jobbhelg da, så er litt mer begrenset for hvor mye snop jeg kan spise om jeg er på jobb. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :fnise:

Skal update på kostholdet i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da får du bare gjøre det når du husker det selv :hoho:

Akk ja, det er vel best :fnise:

Kostholdsupdate!

Frokost: Ca. 150g med ananas og bjørnebær

Lunsj: 150g lammegryte + 100g ananas(ja, har en ananas som holder på å bli dårlig igjen om noen lurte!)

Middag: 3 pizza grandiosa med kjøttdeig og løk + 1ss rømme

Kvelds: 3 Kolibriegg og 40g potetgull(superchips)

Greit, kveldsmaten er jo egentlig bare snop men... eh... KVINNEDAGEN! Da er det lov! :danse:

Ai, ai, ai, kun fått i meg knappe 3 av 5 grønnsaker og frukt om dagen i dag:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelg~!^^,

Har vært ute på livet denne lørdagen, så har ikke helt oversikt over hvor mye kalorier jeg har fått i meg dessverre, pluss at jeg sov kun 4 timer natt til lørdag, så kjenner det på formen kan vi jo si:P

Lørdag

Frokost: En klatt chilli-rester

Lunsj: Tre knekkebrød, ett med prim, to med salami

Middag: En grov landgang med ost og skinke

Kvelds: Alt for mye alkohol + kanskje 30g potetgull(buuu, ville ha kebab! :P)

Søndag

Frokost: En klatt chilli-rester + 3dl burn

Middag: Nachochips med mager kjøttdeig, løk, mais, krydder, tacosaus og ost, en klatt rømme

Kvelds: 40g potetgull + 3 ruter mørk sjokolade

Gud jeg gleder meg ikke til mandag... Både med tanke på jobb og veiing :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiing:) Ikke at jeg har rikka meg et GRAM! Kan vel takke by-turen for det antar jeg... :danser:

Så:

Høyde: 170cm

Startvekt: 69kg

Mål: 60kg

Forrige vekt: 68,2

Nåværende vekt: 68,2

Mistet så langt: 0,8kg

Akk-_-

Men skal jeg kvitte meg med mine resterende 8 kg må jeg se til å komme meg mer i aktivitet, men er så kaldt her enda at jeg ikke vet om jeg tørr å jogge. Ja, har traume fra da halsen min snørpa seg i kulden og noen ringte ambulansen>_< Og jobb-tidene mine er like dustete denne uka, så jeg får ikke dratt i svømmehallen heller. :klaske:

Så tror jeg rett og slett er nødt til å legge inn noen gåturer om jeg skal få meg litt mer resultater. Så hva om jeg sier minimum 2 gåturer i uka, minst 30-40 min.? :) Kunne sikkert gått hver dag, men vil ikke ta meg vann over hodet så motivasjonen min forsvinner ned i chipsposen :spise:

Skal faktisk ta meg så på ordet at jeg går meg en tur nå med en gang! :trene:

Vomm-fór i dag:

Frokost: Et finncrisp multigrain med hvitost og 2dl juice

Lunsj: 250g Nacho rester

Middag: To wienerpølser(mager variant), to fiberrike pølsebrød og ketchup

Kvelds: Fruktsalat av mango, kiwi og jordbær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tren inne i mens!

Du kan gjøre noe jeg synes er supermoro: Sett på HØY HØY musikk og dans rundt som om du er 15 år og på party. Det brenner en del kalorier og er gøy (så lenge du ikke har publikum :ler: ) Også er det mange styrkeøvelser du kan gjøre hjemme.

Hvis du trenger tips til øvelser kan du si ifra så kan jeg liste det jeg trener hjemme hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tren inne i mens!

Du kan gjøre noe jeg synes er supermoro: Sett på HØY HØY musikk og dans rundt som om du er 15 år og på party. Det brenner en del kalorier og er gøy (så lenge du ikke har publikum :ler: ) Også er det mange styrkeøvelser du kan gjøre hjemme.

Hvis du trenger tips til øvelser kan du si ifra så kan jeg liste det jeg trener hjemme hvis du vil :)

Jeg er for lat til å stå opp tidlig og trene før jobb mens samboeren min fremdeles er på jobb så han ikke ser meg bli rødere og rødere i fjeset! xD Luksusproblem :rolleyes:

Men haha, jeg pleide å danse rundt til høy musikk da jeg var hjemme alene da jeg var yngre^^,

Men brukte en stund mye videoer fra fitnessblender med ting du kunne gjøre hjemme, både styrke og intervall. Så er mer viljen det går på enn muligheter her:P Burde jo starte opp med det og hoppetauet igjen...

Men vettu hva KaDunst? Jeg gikk ikke tur i sted. Jeg JOGGET meg en tur! To runder rundt et vann her jeg bor, og det gikk LETT!:D Hadde jeg aldri trodd, fikk helt bakoversveis! Kunne sikkert tatt en runde nummer tre om jeg hadde huska å tatt på meg stilongs :dry: Klok av skade tenker jeg.

Men det BESTE(eller verste, alt ettersom) var at jeg traff på den dødskjekke kunden som er innom jobben min innimellom! Der kom jeg, vettu, svett, rød, varm og jævlig, mens han kom joggende i mot meg og smiler sitt fantastiske smil! :rodmer: Litt som ridiculously photogenic-guy:

AnBWa.jpg

SO UNFAIR!

Jeg SÅ han sa noe, men jeg hadde jo ipoden langt F inn i øregangene med volumet på full bæling, så han hørte sikkert bare SKRÅÅÅÅL! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss!! Gratulerer! Planene mine er at jeg skal jogge i morra, vi får se om jeg er like flink som deg å faktisk gjør det :P hehe

Jammen ikke tenk på det da!!! Er sikkert imponerende for han at du var ute å jogger uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!! Gratulerer! Planene mine er at jeg skal jogge i morra, vi får se om jeg er like flink som deg å faktisk gjør det :P hehe

Jammen ikke tenk på det da!!! Er sikkert imponerende for han at du var ute å jogger uansett :D

Joggetur! Joggetur! Joggetur! :duskedame:

Gud, treffer ham alltid i mine verste tidspunkt; mens jeg slaver over frityren, mens en annen kunde kjefter på meg for ett eller annet, på joggetur med tomat-fjes :sur: Kunne ikke truffet på ham i helga da jeg var ute på livet og så SMASHING ut? Neeei neinei, DET hadde vært for lettvint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, har litt lettere gangsperre etter turen i går, men blir nok å gjenta suksessen på torsdag:)

I dag:

Frokost: Fruktsalat av mango, kiwi og jordbær

Lunsj: Nacho rester(endelig kvitt dem!)

Middag: Grøt

Kvelds: Yoghurt med noen valnøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, har en dårlig dag i dag:( Forsov meg så ble ikke noe frokost. Verste var at jeg våknet av meg selv en time før jeg skulle stå opp, men tenkte at jeg bare skulle ligge å dra meg litt. Våknet 20 min før jeg skulle være på jobb jeg-_-

Så jeg spiste alt for mye og usunt til lunsj, spist dessert og sjokolade etter middag, og er dårlig i halsen så blir ikke noe joggetur i dag(forhåpentligvis er den bare sjokkskadd etter joggeturen i -6 med for lite klær på).

:murvegg:

Frokost: Nada

Lunsj: En rosin bolle, to finncrisp multigrain med salami og et snei av en wienerstang

Middag: Potetmos, panert rødspette, kokte grønnsaker

Dessert: Sjokoladeegg(disse fra freia i lilla kartong vet dere...), og en bit ostekake *skam*

Kvelds: Fruktsalat av mango, kiwi og jordbær

Buhuuuu! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk:( Dustemeg tok på alt for lite klær da jeg var å jogga, så nå sitter jeg å harker og har null stemme. Oh joy... Så ingen joggetur i dag likevel.

Gud, synes jeg har sånn uflaks! Forsover meg og får ikke spist frokost, legger tappert ut på joggetur og blir syk, er som om universet ikke vil jeg skal kvitte meg med bilringen(yeah, smører litt på).

Ble nemlig ikke frokost i dag heller. Rett etter jeg har stått opp så ringer moren min og... ja, lang historie kort har vi ikke et godt forhold, så å stå der å prøve å forklare noen som ikke vil høre på deg at du ikke kan prate fordi du må på jobb, samtidig som du ikke har stemme til å snakke med, er smertelig frustrerende. Det var den frokosten gitt-_-

Så er spent på formen i morra ass. Heldigvis bare 5 timer i morra, men er nesten helt avhengig av å ha stemme da, men sjefen mener det ikke er godt nok grunn til å bli hjemme. Det eneste som mangler nå er at jeg blir dausjuk og sengeliggende hele frihelga mi.

Uansett:

Frokost: Nada.

Lunsj. 300 g med fiskegryte med pasta

Middag: Pasta carbonara med skinke, erter og gulrot

Kvelds: Yoghurt + en kiwi

Hjelp så mye carbs>_< Og så lite frukt og grønt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du mellommåltider? Hvis ikke synes jeg du spiser litt lite :P

Av og til spiser jeg mellommåltider:) Men som regel blir det ikke noe av det pga. jobben. Var flink til mellommåltider med det samme jeg startet men så dabbet det av, slik det ofte gjør:P

Mengden er jeg i så måte litt enig i, men jeg har en stoffskiftesykdom som tuller med forbrenningen min. Så den er lavere enn den skal være ut fra høyde, vekt og kjønn. Skulle vel kanskje tatt en prat med legen om det men.

Ellers har jeg begynt å planlegge uken som skal komme, så tenkte jeg skulle sette meg 2 mål:

1.

Om jeg er bra nok i halsen skal jeg ta meg to joggeturer, evt. gå en tur alt etter formen på halsen. Det var deilig å jogge, trenger bare å ta på meg mer klær:)

2.

Jeg skal spise flere og mindre måltider, mao: minst ett mellommåltid!

Bring it on, fat! Bring it ON! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...