boks Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #1061 Del Skrevet 30. juni 2014 Helt fantastisk. Hadde mannen og jeg bare hatt vett på å sove selv så La meg kl 21 i går, men fikk jo ikke sove. Mannen kom en gang etter 23 også lå vi å pratet til hvertfall 00:30. Også brukte jeg enda litt tid på å sovne. Teitinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 30. juni 2014 #1062 Del Skrevet 30. juni 2014 Åh, det hørtes ganske deilig ut ja Gøy med masse kommunikasjon og glede fra mini. Gleder meg til lillemann blir så stor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. juni 2014 #1063 Del Skrevet 30. juni 2014 Typisk at man ikke sover så bra selv da ja Håper denne natta blir like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 30. juni 2014 #1064 Del Skrevet 30. juni 2014 K sov fra 20:00 til 09:00 i natt han. Uten å våkne innimellom! Gærning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #1065 Del Skrevet 2. juli 2014 K sov fra 20:00 til 09:00 i natt han. Uten å våkne innimellom! Gærning Holy moly, kan han lære S det og eller? -------------- Nå ligger lille skatt og sover søtt i sengen sin. Hun var så ufattelig sliten i kveld stakkars så hadde ikke hjerte til å holde henne oppe til nærmere 19. Så kl 18:00 sov hun Er så morsom den lille sjarmøren altså, skikkelig moro. Koser meg veldig som mamma om dagen selv om kroppen virkelig er noe driiiiit. Gleder meg skikkelig til helgen for da skal jeg og mamma ha en skikkelig jente dag og bare kose oss. Og på mandag skal lille familien min til byen for å spise med ei venninne vi ikke har sett på alt for lenge. Også har jo mannen friiiiii til uken Tror jeg må lage en pakkeliste og begynne så smått å få vasket alt av tøy osv. Er jo faktisk bare en drøy uke til vi drar, tiden går så altaltalt for foooort Neei, jeg får vel slenge meg på sofaen. Klarer bare ikke å bestemme meg for om jeg skal se den siste episoden av en av favorittseriene eller lese videre i den alt for spennende boken jeg har begynt på.. Valgets kvaler Ha en fiin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. juli 2014 #1066 Del Skrevet 2. juli 2014 Godt å lese at du koser deg kan tenke meg det blir stas i helga med jentedag! Pakking er noe pes, greit å få det unnagjort i god tid Hvilken serie ser du og hvilken bok leser du? Virkelig seriøse problemer i omløp her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juli 2014 #1067 Del Skrevet 2. juli 2014 Så hyggelig lesning! Pakkelister er lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. juli 2014 #1068 Del Skrevet 2. juli 2014 Ja hvilken serie? Leser ikke bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #1069 Del Skrevet 4. juli 2014 Leste Sønnen av Jo Nesbø. Den mannen klarer det jammen hver gang altså. Sinnsykt spennende. 511 sider siden mandag. Anbefales så absolutt. Pretty little Liars og Mistresses det går i om dagen Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 8. juli 2014 #1070 Del Skrevet 8. juli 2014 Så herlig at dere teller ned til ferie! Og Sønnen ja, den vurderte jeg å kjøpe meg til Kindle'n min. Jeg er akkurat ferdig med nestsiste Harry Hole-bok (Gjenferd), så jeg skal i hvert fall lese Politi først, jeg er helt oppslukt i Harry Hole-verdenen Men Hodejegerne var jo også veldig bra, så jeg tviler ikke på at Sønnen bør anskaffes! Og så herlig at S har sovet natten gjennom en natt, da! Har hun gjort det flere netter nå, eller? Plutt begynte ikke å sove natten gjennom før han var rundt 16 måneder, men når han først begynte så har han heldigvis sovet natten gjennom stort sett 2 av 3 netter siden det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #1071 Del Skrevet 10. juli 2014 Harry Hole i mitt hjerte Du er heldig som har hele Politi foran deg. De er jo så braaaa de bøkene hans. Sønnen var skikkelig bra den også, var så redd jeg skulle hate den fordi HH ikke var med, men gjorde det ikke en eneste gang. Anbefales Ja, hun har sovet ganske så bra i det siste. Måttet inn der et par-tre ganger noen netter, men sover mye fra 1830/20-0530/06 nå. Veldig deilig Oi, må ha vært litt slitsomt at Plutt våknet mye frem til 16 mnd, men SÅ deilig når han endelig sov gjennom Ææææææ, i morgen drar vi. *Panikk* Nesten i mål med pakking selv om en del gjenstår. Også har vi så flaks at pusen vår er blitt dårlig så hun skal til veterinæren om en tlme. Stakkars liten Dårlig timing. OG; S fikk barnehageplass fra 01.08. HYL!! Den lille jenta mi er ikke så liten lenger. Er riktignok ikke heeelt klar for å sende henne dit før hun er mer ett år, så ser ut til at vi betaler for plassen og tar lang tilvenning en stund i stedet Håper formen din er fin og at dere koser dere i sommerværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. juli 2014 #1072 Del Skrevet 10. juli 2014 Hurra for barnehageplass blir sikkert tipptopp med lang tilvenning Stakkars pus håper ikke det er noe alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juli 2014 #1073 Del Skrevet 11. juli 2014 Har ikke lest noe av Nesbø enda jeg Hvor bør man starte? Lykke til med ferien! Håper det blir bra! Og hurra for barnehageplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. juli 2014 #1074 Del Skrevet 11. juli 2014 Gratulerer med barnehageplass! Håper det går bra med pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. juli 2014 #1075 Del Skrevet 11. juli 2014 Åh, endelig flere enn meg som ikke har lest Nesbø Jeg tør nesten aldri innrømme det, men når noen andre sa det først så kan jeg jo henge meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 11. juli 2014 #1076 Del Skrevet 11. juli 2014 Gooood tur! Og håper at de går bra med pusen. Tekola; Harry Hole-serien begynner med Flaggermusmannen. Synes den serien er utrolig bra, men var ikke så begeistra for Hodejegeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 14. juli 2014 #1077 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Åh, nå har dere jo sikkert reist, så det spørs om du leser dette, men kos deg masse, masse på ferie, i hvert fall Og gratulerer med barnehageplass, så flott at det løste seg for dere selv om dere ikke hadde "krav" på plass, da Her hvor vi bor er det omtrent umulig å få plass hvis barnet er født på "feil" tid, og vi fikk jo heller ikke til Plutt før fra nå i høst, når han straks blir to. (Og nå har vi jo selvsagt vært så lure og gjøre det mesterstykket å anskaffe høstbarn IGJEN- hva tenkte vi på?? ) Hørtes kjempelurt ut med lang tilvenning, da blir jo ikke overgangen så stor heller! Endret 14. juli 2014 av Ipanema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #1078 Del Skrevet 19. juli 2014 Ble for mange smiiiil så da måtte jeg redigere vekk det dere skrev Jaa, er jo kjempebra at vi fikk og vet vi er heldige. Men, lille jenta miiiiiii Satser på at det blir bra. Hun har nok godt av det den lille energibunten! De mente det kunne være innvollsmark. Vi ga ormekur før vi dro. Litt bedre er hun blitt, men langt fra helt god. Lurer på å gi en kur til og hvis det ikke bedrer seg da må vi få de til å se på henne igjen. Stakkars lille pusen Da har du mye godt i vente Ville begynt på den første Harry Hole boken jeg tror jeg, som Doh sa Takk Ferien har vært suuuuper. Gått over all forventning. Så klart veldig godt å være hjemme igjen Takk! Pusen har det greit, men ikke heeelt hundre stakkars Haha, du er søt Da har du mange gode bøker foran deg hvis du begynner! Takk! Har faktisk ikke giddi å lese Hodejegeren jeg. Bare sett filmen, tydeligvis like greit da Ja, nå er vi faktisk hjemme igjen også Tusen takk! Har kost oss masse-masse. Gøy å treffe familie igjen og kos å lage minner med min egen lille familie Takk Håper det blir bra for henne Haha, dere har liksom klart det igjen da Heldigvis så ordner det seg som regel på et eller annet vis. Spennende for Plutt denne høsten også -------- Ferien er tilbakelagt og vi sitter hjemme i stuen. Deilig! Har vært en helt super tur og jeg får ikke fullrost den lille jenta vår nok. H-e-r-r-e-g-u-d (!!!!) så flink hun har vært. Vi kom oss helt til Stockholm på fredag så vi fikk to fulle dager der. Turen tok akkurat 12 timer og hun gråt bare to ganger; når hun bæsja! Mannen oppgraderte til suite så vi fikk liiiitt privatliv når snuppa hadde lagt seg. Suupert hotell og kjempekos at vi fikk to dager der. Båten gikk også over all forventning, selv om hun var veldig sliten da stakkars. Den gikk jo ikke før kl 19 og vi ventet i ca 2 timer i stekende sol så hun klarte ikke å sovne i bilen mens vi stod der. Hun sluknet som et lys når vi først fikk lagt henne kl 20 og sov så godt gjennom hele natten. Måtte vekke henne når vi skulle av stakkars. Kjempemoro å vise henne frem til familie og møte folk igjen. Begynner å bli noen år siden sist Snuppa har fått leke med ei på 18 mnd også, var såå moro å se de to sammen Bilturen hjem ble litt mer slitsom da jeg og mannen ikke sov noe den natten på båten og i tillegg dårlig den siste natten på hotellet. Pluss at mannen måtte slutte å snuse da han var tom og det ikke selges i EU og jeg som hadde sånne "hoppe over mensen piller" innabors og var SUPER (!-!-!-!) hormontroll. Ah Traff også på sommerkø på vei hjem, men gikk allikevel på 11 timer! Var sååååå deilig å våkne i egen seng i dag Sååå, er kjempeglad for at vi tok sjansen på å dra. Fått herdet snupp litt også så nå sover hun bedre i bråk. Hun feiret med å krabbe-krabbe på gulvet mens jeg pakket ut i går kveld OG fått tre nye tenner. Også er hun SÅ morsom. Herregud jeg elsker den ungen Nå sover hun og mannen lager grillmat. Livet er heeerlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. juli 2014 #1079 Del Skrevet 19. juli 2014 Kobla ikke helt så begynte å lure på om jenta di hadde fått innvollsmark Flinke snuppa di Mini klaga heller ikke på våre 9 timer i bil Skal kjøre andre veien hjem i morgen for orker ikke fergekø, blir en kortere tur så håper at mini er like blid da Min er og morsom og ekstra søt for tiden, trur det er en fase de er, en herlig fase Hvor mange tenner har hun? Kos dere med grillings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2014 #1080 Del Skrevet 19. juli 2014 Åååh, så bra at det ble vellykket! Hurra for flink lita snuppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå