Favole Skrevet 12. august 2013 #521 Del Skrevet 12. august 2013 Skjønner godt hva du mener! På sin måte er det helt fantastisk, men enkelt og knirkefritt er det slettes ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 12. august 2013 Forfatter #522 Del Skrevet 12. august 2013 Absolutt ikke, men det er jo SÅ verdt det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. august 2013 #523 Del Skrevet 13. august 2013 Er litt urettferdig at noen har ca null gravidplager, men vi ender jo alle opp som mamma til slutt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 13. august 2013 #524 Del Skrevet 13. august 2013 er på fjerde dagen med permisjon, selv om jeg har vært sykemeldt og hjemme lenge før det, så er det EKSTRA kjedelig å vente nå, av en grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. august 2013 Forfatter #525 Del Skrevet 13. august 2013 Godt du "snart" er i mål Kvakk. Vi får håpe lille bestemmer seg for å møte verden litt før termin i stedet for å la vente på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. august 2013 Forfatter #526 Del Skrevet 13. august 2013 I dag har jeg hatt siste timen hos kiro. Hun ville ikke se meg mer ( ) siden behandlingen ikke har gitt de resultatene man forventer. Hun skulle ringe til en kollega og høre om han kunne sette noen nåler på meg for bekkenet så føler virkelig jeg vil prøve. Begynner å bli litt desperat nå, spesielt siden bena har begynt å gi etter under meg når jeg går og nettene tilbringes med maks 2 timer søvn. Flere mnd siden sist jeg sov ordentlig og "nok" timer så begynner å bli litt sliten nå Men men. Må ta det med et smil, godt mot og tenke på det gode som kommer ut av det hele om 9 uker I morgen er det fysio og et møte på skolen som står på planen. Oooooog det beste av alt: i morgen er det bare en uke igjen til fineste mannen kommer hjem Også MÅ jeg gjøre skole i morgen. Nå skal jeg kose meg med kickboxeren i magen og fødeavdelingen på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. august 2013 #527 Del Skrevet 13. august 2013 Så kjedelig at behandlingen ikke har gitt ønskelige resultater :\ Håper nåler kan gi en effekt da! Heldigvis ikke lenge igjen til jenta kommer og ting forhåpentligvis går tilbake til normalen En uke går nok kjapt, snart er han hjemme igjen. Synes du nettopp skrev at han reiste bort igjen! Kickboxer i magen og fødeavdelingen på tv høres helt perfekt ut! Begynner å kjenne mer og mer tydelige bevegelser selv, det er såå stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. august 2013 Forfatter #528 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Kjedelig, men sånn er det bare noen ganger. Må bare akseptere det og gjøre det beste av tiden som er igjen Ordner seg! Ja, denne turen er faktisk den som har gått greiest. Tror det er fordi jeg vet at det er siste turen hans ned dit og på 30-26 rotasjon. Veldig kos med aktivitet i magen Kos deg masse med lille gutten i magen Favole Endret 13. august 2013 av boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. august 2013 Forfatter #529 Del Skrevet 14. august 2013 Da har jeg vært hos fysio og på skolen og fått avklart veien videre i studiet! Var deilig å få noen gode nyheter. Nå må jeg bare gjøre resten selv, og jeg vil så gjerne klare dette!! Skypet akkurat med mannen, var så godt å se han igjen! Gleder meg sånn til neste onsdag, det blir fantastisk å få han hjem igjen!! Nå tror jeg at jeg skal prøve å sove litt om jeg klarer! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. august 2013 #530 Del Skrevet 14. august 2013 Spennende med akupunktur Det var det du mente? Eller en annen nålebehandling? Har ikke prøvd det selv. Sikkert veldig godt å få avklart studiet ja Snart kommer han hjem ja! Fikk du til å sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. august 2013 Forfatter #531 Del Skrevet 14. august 2013 Akkupunktur ja Jm tilbyr modningsakkupunktur og så har faktisk tenkt å takke ja til det. Er visst veldig få her i kommunen som går på overtid da de fleste takker ja til dette, så er jo lov å håpe Var veldig godt å få avklart litt ja, det har gnagd noe veldig så var godt å få det litt ut av verden. Fikk 10 minutter før jeg måtte opp igjen, får så forbanna vondt av å ligge. Gleder meg sånn til lille turneren der inne er ute og kroppen blir min igjen Misforstå meg rett altså! Hehe. Ha en fin kveld Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. august 2013 #532 Del Skrevet 16. august 2013 Modningsakupunktur høres lurt ut, har ikke tenkt på noe sånt, hmmm Skjønner godt hva du mener! Selv om det er kjempe koselig med en leieboer så skulle jeg gjerne hatt kroppen min tilbake igjen God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. august 2013 Forfatter #533 Del Skrevet 18. august 2013 Og jammen var enda en helg over og mannen kommer hjem om 3 dager Fredagen ble brukt til fysio, middag med ei venninne og sykehuset. Fikk kjempevondt i magen på torsdag og når det på fredag kveld var like ille og kun sentrert til ett punkt begynte tankene og surre om både blindtarmbetennelse og morkakeløsning. Føden tok i mot meg og kontrollerte alt. Ble lagt på sånn maskinting med bånd rundt magen som registrerte lilles hjertelyd og hvor jeg skulle trykke på en knapp hver gang hun rørte seg. Lå der i en halvtime; alt fint. Så var det UL; alt fint der og. Lille er visst litt under gjennomsnittet i størrelse, men det gjorde ikke noe Jeg er bare glad til jeg, jo mindre jo bedre så lenge alt er bra Hun lå med hodet ned. Så var det innvendig UL for å sjekke livmorhalslengden for å utelukke at fødselen var i gang. For 1 mnd siden var den 5cm, nå var den mellom 3 og 4 cm. Men det var visst ikke noe unormalt i det så var ikke noe å tenke på. Alt var altså bra med lille, bare jeg som har fått en brist i et muskelfeste. Pjuuuh. Hadde virkelig ikke lyst å reise inn, men venninnen jeg spiste med insisterte på at vi skulle dra og glad er jeg for det for i går var det dødsvondt igjen så jeg hadde jo ikke fått fred i kroppen. Godt med gode venner som bryr seg Gårsdagen ble tilbragt i sofaen med film og hjemmelaget pizza, mens dagen i dag har blitt brukt med en liten baby! Gleder meg sånn til å få ut lille jenta mi om noen uker etter å ha dullet med ei lita tulle i hele dag Nå tenkte jeg å lage meg middag og krype opp i sofaen igjen. Håper dere som leser har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. august 2013 #534 Del Skrevet 18. august 2013 Så bra at alt er i orden med jenta deres! Godt å vite hva årsaken til smertene er ihvertfall Babykos er jo det beste som er, ikke lenge igjen til deres egen lille tulle er kommet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. august 2013 Forfatter #535 Del Skrevet 18. august 2013 Ja, er glad jeg dro inn selv om jeg følte meg halvteit siden det er 2.gang Men heller en gang for mye enn en gang for lite. Glad jeg vet hvorfor jeg har vondt hvertfall Jeg gleeeder meg sånn til å ha henne her og bli kjent med henne. Lurer såå på hvordan hun ser ut, hvordan hun er og hvordan vår lille familie blir Nå er du straks halvveis Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. august 2013 #536 Del Skrevet 18. august 2013 Bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite ja! Godt å vite hva det kommer av, så slipper man å føle seg nær hjertestans hvis det skulle gjenta seg. Skjønner såå godt hva du mener, og kommer nok til å kjenne mer og mer på den følelsen selv fremover. Samboer sier ofte at det er så rart å tenke på at det ikke bare skal være oss to lengre, men samtidig er det det mest naturlige og fantastiske i hele verden. Ja tenk det, snart halvveis! Synes jeg nettopp vrælte av synet av den positive testen, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. august 2013 Forfatter #537 Del Skrevet 18. august 2013 Var veldig glad for det i går for da ble det skikkelig ille Veldig rart at vår verden skal sentreres rundt en liten fremover ja. Vi er jo bare vant til å ha hverandre og friheten det har med seg, men tror det blir fantastisk! :herte: Tenk på alle de "teite" tingene man har lyst til å gjøre, men ikke kan fordi man er for voksen. Med barn har man jo en unnskyldning Tiden går skremmende fort ja. Syns selv vi satt med positiv test, det er snart 7 mnd siden Håper du koser deg med lille i magen Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. august 2013 #538 Del Skrevet 18. august 2013 Det blir kjemperart, men samtidig helt vidunderlig! Har ventet på dette så lenge nå, kan ikke vente til å møte minien og gå en helt ny hverdag i møte. Hver gang det går reklame for en barnefilm eller noe slikt sier samboer "åh, snart har vi en grunn til å kunne dra og se slikt, for nå når vi kommer alene for å se slike filmer ser jo bare folk rart på oss" Storkoser meg med det! Helt utrolig at det går an, og nå som han gjør seg mer og mer tydelig til kjenne, så er det bare enda mer kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. august 2013 Forfatter #539 Del Skrevet 18. august 2013 Helt enig med mannen din Dette blir nok supert Kos deg med livet i magen og ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. august 2013 #540 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg hadde selv ganske vondt i et punkt natt til i går, men det var på siden av magen og morkaka er foran. Lurer på om jeg bare forstrekte et ligamentbånd i senga. Smertene var over når jeg stod opp. Ekkelt med slike smerter Bra at du ble sikkelig sjekket og at alt er bra Hvorfor fikk du målt livmorhalsen tidligere? Har ikke fått målt min. Er veldig spesielt å holde en baby når man har en baby i magen sin Folk snakker om at livet er over når man får barn men den skjønner jeg ikke, men det er jo bare et nytt kapittel som blir kjempe stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå