Yesterday Skrevet 27. juli 2013 #461 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg kommer sikkert til å glemme å be om det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #462 Del Skrevet 28. juli 2013 Du får ta en post-it lapp og skrive det på den og klistre den på helsekortet ditt så er det kanskje en av oss som får den med seg Snakket med mannen i sta, virker som om vi har funnet ut av hvordan vi skal gjøre det med permisjon hvertfall. Deilig å ha det på gjort listen. Står ALT for mye på den som er ugjort for å si det sånn Gleder meg til han kommer hjem så jeg får roet ned litt. Haha. I dag regner det, herregud så godt! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle ønske meg, men etter over 4 uker med strålende sol, over 29 grader inne hveeeeer dag og en gravid kropp som takler det dårlig var det faktisk skikkelig deilig med overskyet og et kaldere drag i lufta Har akkurat sovet en liten stund og spist indisk som vi frøys ned sist vi lagde det. NAM! Det er virkelig latterlig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juli 2013 #463 Del Skrevet 28. juli 2013 Greit å ha avklart hvordan man skal gjøre det med permisjonen Synes det hele virker så innviklet! Men er vel ikke så alt for lenge til vi må ordne det selv også. Sjønner godt at du nyter en regnværsdag, det er himmelsk etter så lang tid med slik varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #464 Del Skrevet 29. juli 2013 Veldig kjekt å få det avklart ja Syns også det virker innviklet selv om det bare er et skjema. Men er vel mest fordi jeg er så redd for å gjøre det feil osv. Plutselig skal dere fylle ut også. Syns nettopp vi satt og snakket om at det var så mange uker til vi trengte å tenke på det, men nå er vi der. Kan fortsatt ikke forstå hvor fort det hele har gått. Det var jo nettopp februar? Var jammen ikke lenge den regnværsdagen varte du, i dag har det vært kjempevarmt og sol igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #465 Del Skrevet 30. juli 2013 Da har jeg vært hos kiropraktor igjen, håper det hjelper litt igjen. Det hadde vært deilig I dag er det faktisk akkurat 8 uker til permisjonen min starter, det er så sykt. Mannen må forte seg hjem så vi får ting i orden her Var på apoteket i går for å hente apotekpakken, men de hadde de ikke inne. De skulle si fra når de fikk de inn igjen Husket til og med å gå innom legen for terminbekreftelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. juli 2013 #466 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg fikk ikke den terminbekreftelsen i dag pga akuttinnleggelsen på sykehuset Så må prøve å huske det til når jeg skal på den kontrollen, vet ikke helt når det blir Har skrevet en lapp og lagt i plastlommen hvor jeg har helsekortet Fant ikke noen post-it. Men er vel ikke så hast, mener jeg leste en plass om når man bør søke og kom frem til at jeg bør søke innen slutten av august, og det kun pga saksbehandlingstiden. Men hadde vært kjekt å bli ferdig med det Oj 8 uker Ca 9 uker til jeg skal da! Har ikke tenkt på det Håper at du ble bedre av kiropraktoren, hvordan kjennes det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #467 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg så det der, håper det ikke er noe alvorlig galt med øyet ditt og at de finner ut av ting raskt De anbefaler å søke (4-)6 uker før permisjonen starter og den starter senest 3 uker før termindato. Så du må søke 9 uker før termin Men slutten av august høres riktig ut siden jeg må ha søkt innen 13.august Ligger jo bare 9 dager før deg Ja, 8 uker føles helt sinnsykt. Gikk egentlig opp for meg når kiro spurte hvor langt på vei jeg var nå og jeg innså at det faktisk er 11 uker til termin Har vært helt forj**lig etter at jeg var der i dag så kan ikke si jeg ser så frem mot denne natta heller. Prøvde å sove litt i sta, men våknet hele tiden av at det MURRA fra ryggen og ned i tærne. Fysj. Men men, man får ikke gjort noe med det så bare å bite tenna sammen de siste ukene. Eneste jeg kjenner jeg kommer til å slite en del med er at den sinnsvake kvalmen er tilbake. Håpte det var tilfeldig, men etter flere dager er det vel bare å innse at den er for å bli. Googlet litt og så at det er ganske vanlig siden de vokser såpass mye nå og hormonene tar litt av. Vel, det var dagens negative-klageinnlegg God bedring Yesterday og ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #468 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) *Puste lettet ut* Da er sengen til lille jenta kjøpt og ligger i bilen. De hadde 30% på en valgfri vare i dag så da var det jo bare for dumt å la sjansen gå fra seg! Det var den siste de hadde også, så veldig kjekt å slippe bestilling på 3 uker. Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe seng fra IKEA, men etter å ha tenkt meg litt om fant vi ut av at det var like lurt med en seng fra Stokke. Den har hjul så vi kan faktisk trille den ut i stuen på dagen, så da sparte vi oss for en vugge Veldig fornøyd og med litt mer ro i kroppen selv om den må stå i bilen til mannen kommer hjem Endret 31. juli 2013 av boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. juli 2013 #469 Del Skrevet 31. juli 2013 Hurra for seng!! Kjekt å få slikt på salg, heldig med at du fikk tak på den siste. Har ikke sett Stokke sine senger, tror jeg ikke ihvertfall, men er sikkert veldig bra Det er mannfolkarbeid å bære slikt, og å montere, så den ligger nok der med god samvittighet til han kommer hjem Sengene jeg har funnet her i byen er så vanvittig dyre, blir faktisk billigere å få sendt fra IKEA selv om den skal sendes et godt stykke nordover, så med mindre vi kommer over et skikkelig godt tilbud blir det nok IKEAseng på minien her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #470 Del Skrevet 31. juli 2013 Jaa, er så lettet over at den hvertfall er kjøpt om ikke annet Helt enig, det blir mannejobb. Tror ikke jeg tar meg helt godt ut på gulvet med skrutrekker akkurat nå Liker sengen veldig godt når den får sengekant, sengehimmel, uro og dyne i seg. Og lille jenta blir så klart prikken over i´en Skulle egentlig bli IKEAseng her også, men så ombestemte vi oss jo siden denne har hjul og den delen av sengen som går fra 0-6mnd er veldig liten og nett IKEAsengene er absolutt et godt alternativ, det er jo bare en seng liksom Lurer på hva hu driver med inni der i dag. Funnet seg en plass som gjør skikkelig vondt hvertfall Tullejenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. juli 2013 #471 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Jeg så det der, håper det ikke er noe alvorlig galt med øyet ditt og at de finner ut av ting raskt De anbefaler å søke (4-)6 uker før permisjonen starter og den starter senest 3 uker før termindato. Så du må søke 9 uker før termin Men slutten av august høres riktig ut siden jeg må ha søkt innen 13.august Ligger jo bare 9 dager før deg Ja, 8 uker føles helt sinnsykt. Gikk egentlig opp for meg når kiro spurte hvor langt på vei jeg var nå og jeg innså at det faktisk er 11 uker til termin Har vært helt forj**lig etter at jeg var der i dag så kan ikke si jeg ser så frem mot denne natta heller. Prøvde å sove litt i sta, men våknet hele tiden av at det MURRA fra ryggen og ned i tærne. Fysj. Men men, man får ikke gjort noe med det så bare å bite tenna sammen de siste ukene. Eneste jeg kjenner jeg kommer til å slite en del med er at den sinnsvake kvalmen er tilbake. Håpte det var tilfeldig, men etter flere dager er det vel bare å innse at den er for å bli. Googlet litt og så at det er ganske vanlig siden de vokser såpass mye nå og hormonene tar litt av. Vel, det var dagens negative-klageinnlegg God bedring Yesterday og ha en fin kveld Takk for søkeforklaringen og bedringsønsker Bortsett fra vondt nå etter at de bommet på ryggmargen, ikke vondt der de traff, så går det bra. Du kan jo lese i dagboka om du vil vite litt mer. Skjønner hva du mener, på sykehuset spør "alle" hvor langt jeg er på vei, jeg er vel den eneste gravide på nevrologisk avdeling (ellers nesten bare eldre som har hatt slag ol), og jeg blir litt overrasket selv i blant over hvor langt jeg er på vei når jeg hører meg selv si det høyt Æsj jeg hadde veldig vondt i bekkenet i natt, og kramper i begge låra, har du leggkramper om natta? Og kvalme igjen?? Grattis med seng! Endret 31. juli 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #472 Del Skrevet 31. juli 2013 Skrevet i boken din Kjenner til "klientellet" på nevrologisk og har selv tilgode å se en gravid der, selv på riksen Ja, er noe med det der når du faktisk forteller noen hvor langt på vei du er at du liksom innser at "oi, nå er det ikke lenge igjen".. Jepp, masse kramper og annet dritt om nettene. Godt vi snart er ferdige og de er jo så verdt det disse søte små Takk, er så sinnsykt lettet over at vi hvertfall har den. Ikke så mye vi MÅ ha før hun kommer nå, kommode og stelleting/møbler bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. juli 2013 #473 Del Skrevet 31. juli 2013 Er en god følelse når man er lettet over et kjøp Ja jeg får en del blikk av de andre pasientene og pårørende, er noen der på min alder ca og ingen er gravide (synlig iallefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #474 Del Skrevet 31. juli 2013 De syns nok bare du er fin skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. august 2013 #475 Del Skrevet 1. august 2013 De syns nok bare du er fin skal du se Takk, eller at jeg er veldig "feilplassert". De stusser sikkert over å se en gravid dame der og tenker sikkert "stakkars henne som er gravid og syk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. august 2013 Forfatter #476 Del Skrevet 2. august 2013 Ah, for en fin dag tross den verste natten så langt. Vært hos fysio som virkelig ikke var snill i dag og hatt kjempekoselig lunsj med ei venninne. Fikk også kjøpt dyne til lille i magen til 30%. Veldig kjekt med alt man kan spare på Tenk at det alt er 11 dager siden mannen dro og "bare" 19 til han kommer hjem. Gleder meg sånn Nå blir det en aldri så liten strekk i sengen tror jeg. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. august 2013 Forfatter #477 Del Skrevet 2. august 2013 Åh, nettshopping er virkelig ikke bra Er plutselig en kjempefin høst/vinterjakke, skjorte og en liten kjole til jenta i magen på vei i posten Tror det kommer et skiiiikkelig uvær her nå. Svart som bare det ute og ser ut som det plaskregner over heia her borte. I morgen tenkte jeg og begynne med skolearbeidet igjen, må nesten gjøre det snart hvis jeg skal rekke alt jeg har sett for meg at jeg skal rekke Et par timer så skal jeg ringe og vekke mannen. Snakk om at han skal på nattskift til uken frem til han kommer hjem, blir jo egentlig ganske greit. Da begynner han på jobb når kl er 12 her og ferdig 24/04 i stedet for sånn som det er nå; 24-12/16. Ikke alltid det passer å snakkes før han legger seg mens hvis han går over på natt vil det jo alltid være tid før han går på jobb Pluss at han sikkert får det veldig mye greiere når han kommer hjem igjen og slipper å snu døgnet helt Det var nok babling for i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. august 2013 #478 Del Skrevet 2. august 2013 Nettopp shoppa sjøl til babyen Har skrevet opp hva i dagboka mi. Er de stor tidsforskjell mellom dere? 6 timer? God helg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. august 2013 Forfatter #479 Del Skrevet 2. august 2013 Han ligger 7 timer foran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. august 2013 #480 Del Skrevet 2. august 2013 Gøy med shopping! det må til iblant. Ønsker deg en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå