Gå til innhold

Min lille baby i magen <3


SøtMelon

Anbefalte innlegg

Hei, og koslig at du la igjen en hilsen! :) :)

Så du har termin omtrent mot slutten av august du også ja.

Skal bli kjekt med høstbarn da ;) Og er vi heldige, så rekker vi denne berømte barnehagedatoen!

Mondial Duo vogn ja :) Den har ikke jeg undersøkt faktisk.

Vi var vel kanskje litt raske i valget med vogna vår, etter noen runder med prøving av div.understell..

Men skal innrømme at et av de nyeste modellene i butikken (husker ikke eksakt navn på emmaljunga modellen), hadde noen andre fordeler med seg som ikke vognen vår har :) Som f.eks. ekstra lummeplass og avtagbare "hanker".

Designet i sin helhet var bare lekkert..

Skal ringe butikken i morgen og høre om de kan montere vognen ferdig til onsdag :) :)

Er vel det eneste babyustyret vi har greid å få i boks så langt, så vil ta litt tid med resten tenker jeg..

Alt til sin tid..

Ja, gleder meg utrolig mye til jeg en vakker dag får lappen i hånden :smilorange: Men blir samtidig rart å kjøre til byen helt alene og da, så håper jeg overvinner den følelsen og tør ta steget!

Jeg er helt nødt til å ta lappen før barnet kommer, da jeg helst bør bli selvhjulpen.

Er jo ikke bare bare å bo langt ute på landet, i tillegg til å ha en samboer som er mye borte fra jobben (og som knapt får lov til å løsrive seg fra den i spesielle tilfeller)..

Takk for lykkeønskningen ;)

Får legg alt av godvilje til, og satse på at dette går fort!

Ja, eller jeg har termin 17 august ;) Så uansett om jeg går full tid på overtid så skal jeg heldigvis klare og rekke fristen for barnehage :fnise:

Vet du. Vi var å såg på vogn igår (skal tilbake idag), å da hadde de akkoratt den samme i Mondial Duo :rodmer: De ser helt like ut, utenom at den du har har jo den "solskjermen" og er litt mindre i bag. Men jeg er litt usikker på om det er andre ting. Tenker jeg må høre idag. Igår var det ingen som kom bort og spurte om vi trengte hjelp. Så vi gikk! Sambo syntes virkelig ikke vi skulle måtte spørre etter hjelp, når det står 3 stk å henger i kassen å de ser vi er i vogn avdelingen. Det koster jo faktisk litt :fnise:

Nei vi får se hvilken vogn vi dukker opp med ;) Spennende!

Kjekt at vognen deres har komt da. Tenk å ha den hjemme til å sikle på :hjerte:

Eneste vi har handlet er babybilstol, med base. Det gjorde vi mens vi dreiv på med IVF. Den var på et veldig bra tilbud. Så tenkte vi at skulle det vist seg at jeg ikke blir gravid ever, så er det ikke verre enn å selge den, eller å gi den vekk i gave ;) Så glad for det nå! Så har jeg handlet et par bodyer da ;)

Jeg gleder meg sånn til shoppingen! Tenkte jeg skulle begynne nå etter vi har vært på ul på torsdag :biggrin:

Det er nydeligt å ha lappen, rett å slett! Jeg husket jeg også grudde meg til og kjøre alene inn til byn, parkere osv. Å mamma sa jeg bare måtte hoppe rett i det med en gang. Å jaggu gjekk det ikke fint ;)

Hvor er det dere bur henn?

Dette fikser du vet du :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...