Gå til innhold

Hvorfor er det så mange norske menn som skaffer seg Thai koner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ulovlig og moralsk forkastelig at nordmenn som ingen norske damer vil ha et forhold til, reiser til Thailand og kjøper seg en kjæreste. Nordmennene blir ikke mer seksuelt, fysisk eller sosialt attraktive om de reiser til fjerne strøk. Kvinnenes eneste motiv for forholdet er å få det bedre materielt og fiansielt. Dette er derfor sexkjøp, hvilket er kriminelt og straffbart. Menn som reiser til Thailand uten at ektefelle eller kjæreste er med, bør rutinemessig i politiavhør når de kommer hjem, med mistanke om kjøp av seksuelle tjenester i utlandet.

Hvordan kjøper man seg en kjæreste. I kjærestebutikken ??

Jeg har lest mye rart her, men dette tar kaka. Da er de fleste nordmenn enten sexkjøpere eller prostituerte. Da må det bli slutt på at gutta spanderer middag på byen osv osv.

Rutinemessig avhør av Thailandsreisende uten kvinnelig følge.... Tror du virkelig at sexkjøp er den enste grunnen til at menn reiser til Thailand, i så fall så er du i beste fall uvitende !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt riktig. Hvite menn har høy status i Asia uavhengig av penger. Hadde det ikke vært slik så ville mannfolkene fra de rike asiatiske landene vært like populære.

Anonym poster: 68a9b40956beebca327ba303c10136ee

Jeg tror ikke du vet noe om hvordan menn behandler kvinner i Thailand. I så fall så hadde du ikke skrevet det du skrev......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Hvite menns rikdom gir høy status i Asia.

Det er på tide at menn uten kvinnelig følge kun får reise til Thailand dersom de overvåkes med GPS eller liknende og ved retur kan gjøre detaljert rede for hva de har gjort og for at ikke har kjøpt sex og således brutt norsk lov. Kvinner i Thailand lider som følge av vestlige menns sexhunger og jakt på føyelige partnere.

Det er litt merkelig det du skriver, fordi jeg leste en artikkel for en tid tilbake. Der stod det bla.a om prostistusjon i Thailand. Og de fleste kundene er Thailandske menn. Andelen kunder fra vesten var forsvinnende liten i det store og det hele (i % da naturligvis) skal se om jeg kan finne artikkelen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange norske menn drar til Thailand og land i Øst europa for å treffe kvinner som liker å stelle for sine menn, lage all mat, vaske hus m.m. Kvinner som mot å bli forsørget gjør det meste hjemme uten å klage. Jeg har ikke noe imot par som ønsker å leve "tradisjonelt". Men, jeg syns det er problematisk når mannen blir den som har all makten i forholdet, den som styrer alle pengene, og som bestemmer. Det blir ofte et asymetrisk forhold. Jeg syns også det er problematisk at ca 30% av beboere på norske krisesentre er utenlandske kvinner gift med nordmenn. Når norske menn kaster ut kona etter et par år slik at hun må reise tilbake til sitt hjemland og han kan ta hit en ny kone. Jeg har jobbet med innvandrere i mange år og sett menn kommet med sin tredje thailandske kone for å registrere henne på norskkurs...

Hvis man kommer med sin 3. Thailandske kone så håper jeg han har tatt seg god tid til å bli kjent med henne denne gangen og at han har gjort noe annerledes enn ved de 2 første forsøkene. Det er bare trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke sikkert de hadde et reelt valg. Vanskelig å tro at dette er noe annet enn salg og kjøp av sex. Mennene i slike forhold burde vært anmeldt og dømt for horekunderi, og kvinnene burde fått sin rettmessige erstatning/oppreisning etter å ha vært misbrukt.

Hvordan kan man si at man ikke har noe valg..... selvfølgelig har de et valg. Prosessen for å komme til norge er såpass "komplisert" at de har god tid til å tenke seg om på om det er noe de virkelig vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at flere påstår at damene fra Asia er mindre materialistiske enn oss. Ikke alle selvsagt, men endel av dem er veldig opptatt av status og penger. Vet om noen som ser ned på andre damer fra Asia som bor i Norge og som ikke har like mye penger som dem.

Det er nok ikke så ulikt som her. Mange er sikkert glade i hverandre, det tviler jeg ikke på, men at de ikke er materialistiske og opptatt av status er tull.

Kommer jo an på person, men det gir vel status i enkelte miljøer å være sammen med en mann fra vesten.

Ja for noen er det staus. Status og det å "redde ansikt" er viktig i Thailand og asia generelt. Men man må ikke gå i den fellen og tro at det alltid er det viktigste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...