Gå til innhold

Tråd hvor brukere får vite hva andre mener om dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest nobilian

Jeg er egentlig mest av alt drittlei av de feige folka i "Anonym Bruker"-klikken, som er den desidert største, klart mest ubehjelpelige og triste ansamlingen av individer her inne. Ba-gaak!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekk tråd, haha NoT. For å holde meg til tema, hva synes dere om meg? Jo ærligere jo bedre ;)

Tror ikke jeg har sett deg her inne før, men jeg liker bildet ditt!

Anonym poster: 8405fc6f7a82d84c201d3dd18e8f1489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great minds discuss ideas,

average minds discuss events,

small minds discuss people

Guuuuddet er bare det at fjaserne og klikkerne er de som diskuterer folk mest og går inn i en tråd for å gjøre den om til seg selv :roll:

Anonym poster: 2c32dc48ac46f67479f291a43707f4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og personhets, samt svar til dette.

Rainbow81, mod

Du glemte #11

Anonym poster: f4fed5c95d7f79af3acf3d094b89cf94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke oppstyret rundt ''klikker''?? Har vært lenge på KG, men har aldri sett noe til klikker? Eller er det noe jeg har gått glipp av? Jeg blir gal, slutt å hold meg utenfor :trist:

Anonym poster: 1d5d08032a3006cb340112a0d5203483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke oppstyret rundt ''klikker''?? Har vært lenge på KG, men har aldri sett noe til klikker? Eller er det noe jeg har gått glipp av? Jeg blir gal, slutt å hold meg utenfor :trist:

Anonym poster: 1d5d08032a3006cb340112a0d5203483

Du kan få være med i min! Den består av meg, og kun meg, ergo er jeg min egen herre (dame), og det samme må du være, isåfall. Jeg gidder ikke styre med noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv ting med at dette er blitt et stort tema. Jeg merker de fleste klikker-folka har holdt seg for god til å spre eder og galle de siste dagene.

Håp om at de kanskje har innsett noe?

Anonym poster: 9b8052769bac76f73932486ed2edc7f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv ting med at dette er blitt et stort tema. Jeg merker de fleste klikker-folka har holdt seg for god til å spre eder og galle de siste dagene.

Håp om at de kanskje har innsett noe?

Anonym poster: 9b8052769bac76f73932486ed2edc7f3

Jeg håper ingen har tatt til seg noe av feige, anonyme oppgulp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke AB'er, drittslengingen deres ødelegger for andre anonyme. Det er mange brukere som nekter å svare Anonyme og det skjønner jeg godt :(

Anonym poster: f4fed5c95d7f79af3acf3d094b89cf94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great minds discuss ideas,

average minds discuss events,

small minds discuss people

Den likte jeg godt!!!

Anonym poster: 37aeb79764be1109f25be30d8f9ff2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr klikker egentlig? :ball:

lurer på det samme, jeg.

Og hva er den greia med grupper?

:popcorn:

Anonym poster: 37aeb79764be1109f25be30d8f9ff2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Vi synes gæmliser er litt vulgært så vi har valgt et mere nobelt navn: Osteoporoserne

Ååå, jeg leste ostepopene. Hadde det vært det, ville jeg vært med i den klikken. Ostepop er godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg leste ostepopene. Hadde det vært det, ville jeg vært med i den klikken. Ostepop er godt :sikle:

Mmmmm ostepop!

Du kan jo starte en slik klikk, da melder i hvert fall jeg meg inn

:spise:

Anonym poster: bda082ab6b228353c96a1f01d47d9ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på det samme, jeg.

Og hva er den greia med grupper?

:popcorn:

Anonym poster: 37aeb79764be1109f25be30d8f9ff2ac

Spør den gjengen som tar kaffepause sammen på jobben som sprer slarv og usannheter. Spør den gjengen som står sammen i skolegården som får alle til å gå ti meter utenom de. Spør den gruppa i matkantina som slutter å snakke så snart du setter deg ned ved samme bord. Spør den gjengen som alltid synes å ha det morsomt men som aldri inviterer deg med.

Anonym poster: 9b8052769bac76f73932486ed2edc7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør den gjengen som tar kaffepause sammen på jobben som sprer slarv og usannheter. Spør den gjengen som står sammen i skolegården som får alle til å gå ti meter utenom de. Spør den gruppa i matkantina som slutter å snakke så snart du setter deg ned ved samme bord. Spør den gjengen som alltid synes å ha det morsomt men som aldri inviterer deg med.

Anonym poster: 9b8052769bac76f73932486ed2edc7f3

Jeg ser at alle dine eksempler er ting som kan være ubehagelige ute i det virkelige liv, men vi er på et internettforum! Er det virkelig noen som med hånden på hjertet kan si at de får den samme vonde følelsen av å stå utenfor pga ting som blir skrevet her inne, eller på grunn av at man føler enkelte brukere liker hverandre og står sammen, som det de får i slike situasjoner som du beskriver over her?

Isåfall har man større problemer enn bare dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...