Gå til innhold

Tråd hvor brukere får vite hva andre mener om dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne det vært no?

Inspirert av "Brukere som sanker plusser og later som de er oppegående" og alle klikketrådene hvor ingen skjønner hvem det gjelder eller alle tror de skjønner hvem det gjelder men ingen vil utdype noe.

Der brukere FRIVILLIG kan spørreom de er klikkere eller mobbere eller noe og få sjansen til å forsvare seg. Eller er baksnakking, usikkerhet og sutring fra anonyme veien å gå?

Anonym poster: ad7cc1f35c6e5ded1bdf4ebf92bc2fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Du står fritt til å starte hvilken tråd du vil (stort sett). Jeg tror ikke du ville hatt lov til å lage tråden: "Vi må kaste midgetene i sjøen, så de drukner!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av klikkerne vet godt hvem de selv er. Det ville ville blitt like mye drittkasting i en slik tråd som det er i de andre trådene.

Anonym poster: fb5935581dc9ffaee43f8405375c443f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Hvem bryr seg? Ååå nei, er jeg en klikker eller en kikker? Er jeg populær eller hatet på kvinneguiden? Hahaha, gå og legg deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så mye poster det ble om disse plussene nå.

Skulle tro det var et forum for barneskolen :P

Kan ikke alle bare skrive poster om tematikk og slutte å bruke så mye energi på andre brukere...

Anonym poster: 404e3bb350af11802c7cf00574b34488

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal brukerne gjøre med informasjonen de får i en sånn tråd? :klo:

På et så stort forum sier det seg selv at ikke alle kan være enige med eller like alle. Skal bruker A forandre væremåte fordi to stykker innbiller seg at hun er med i en klikk, tre stykker synes hun er en bitch og en eller annen synes hun flørter for mye med bruker B? Og dersom hun faktisk forandrer væremåte - hvor lang tid vil det ta før tre andre brukere beskylder henne for å være falsk? Man kan ikke gjøre alle til lags.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns generelt sett det er blitt mindre klikking her inne :) Og utover det, så tror jeg ikke en slik tråd ville hatt noe for seg. Tror moderatorene ville fått en kjempejobb med å rydde opp, og vi vet nok alle best selv om vi egentlig er en del av en klikk eller ei ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg? Ååå nei, er jeg en klikker eller en kikker? Er jeg populær eller hatet på kvinneguiden? Hahaha, gå og legg deg.

Jeg er både enig og uenig i ting du sier. Du svarer ikke helt på innlegga noen ganger, men du er mann, så du er tilgitt. Skjønner det kan være vanskelig å fokusere innimellom. Jeg liker avateren din da :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at jeg tilhører den pre-geriatriske klikken, så jeg vet hvor jeg hører til. Derfor har jeg ikke behov for å vite hvilken klikk jeg tilhører. Vi (eller jeg burde vel bare snakke for meg selv) har såpass svekket kognitiv funksjon at vi ikke klarer å følge med på hva som skjer på kryss og tvers i tråder på KG. Dere får ha oss (meg) unnskyldt.

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar at jeg tilhører den pre-geriatriske klikken, så jeg vet hvor jeg hører til. Derfor har jeg ikke behov for å vite hvilken klikk jeg tilhører. Vi (eller jeg burde vel bare snakke for meg selv) har såpass svekket kognitiv funksjon at vi ikke klarer å følge med på hva som skjer på kryss og tvers i tråder på KG. Dere får ha oss (meg) unnskyldt.

Glemte forresten å fortelle hvordan vi i denne klikken har ordnet oss. Vi har en egen gruppe på PM, og der oppdaterer vi oss jevnlig. Hvis en av oss har skrevet et innlegg et sted, så hopper de andre inn i denne tråden så fort de kan, for å plusse innlegget. Vi synes det er en grei måte å ordne dette på. Det er ikke så farlig om innholdet i innlegget ikke er så sprekt (det kan man ikke forvente i vår alder) men vi synes vi skal berømme hverandre for i det hele tatt å være så oppegående at vi klarer å navigere sånn nogenlunde på et forum på dette internettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg er både enig og uenig i ting du sier. Du svarer ikke helt på innlegga noen ganger, men du er mann, så du er tilgitt. Skjønner det kan være vanskelig å fokusere innimellom. Jeg liker avateren din da :laugh:

Er sikkert enig og uenig med deg også. Du er jo tross alt kvinne, så endel av det du sier er garantert helt på jordet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hemmelig forelsket i Darthoven! :blomst:

Anonym poster: 3987f1e546e1b6ed91b0973d1b9a8534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Great minds discuss ideas,

average minds discuss events,

small minds discuss people

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at jeg tilhører den pre-geriatriske klikken, så jeg vet hvor jeg hører til. Derfor har jeg ikke behov for å vite hvilken klikk jeg tilhører. Vi (eller jeg burde vel bare snakke for meg selv) har såpass svekket kognitiv funksjon at vi ikke klarer å følge med på hva som skjer på kryss og tvers i tråder på KG. Dere får ha oss (meg) unnskyldt.

Gæmlisene? Oldisene? Dere må jo ha et navn? Vi har jo allerede FF-erne, Dummingene, PK.erne, Bridezillas, Bitchene, Koserne, Kåtingene og Viktigperene. Og sikkert mange flere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min egen lille klikk, hvor bare jeg selv er med :ninja:

Kanskje burde jeg heller ha brukt tida på å sitte grønn av sjalusi og irritere meg over at jeg ikke er med i noen andres gjeng, men kjenner det koster alt for mye energi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...