Gå til innhold

Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plis, konstruktiv kritikk? Ingen her inne på Kåge som ser den store elefanten her? Er jo helt åpenlyst at det har vært mange tråder opp igjennom som har gått mer på det usaklige enn saklige sånn sett. Er sikkert noen som kan finne dem frem enkelt.

Er selvsagt veldig surt å få fordummende svar og tilbakemeldinger når man skriver kommentarer på en blogg, men biler? Kan vel bare si at man fikk et svar som man ble lei seg av og sluttet å lese bloggen pga det! Om man må overdrive at man ikke liker en blogg, pga biler f.eks, så er man litt usaklig.

Anonym poster: b378f27e1faaef07cf149e6c7c7406fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plis, konstruktiv kritikk? Ingen her inne på Kåge som ser den store elefanten her? Er jo helt åpenlyst at det har vært mange tråder opp igjennom som har gått mer på det usaklige enn saklige sånn sett. Er sikkert noen som kan finne dem frem enkelt.

Er selvsagt veldig surt å få fordummende svar og tilbakemeldinger når man skriver kommentarer på en blogg, men biler? Kan vel bare si at man fikk et svar som man ble lei seg av og sluttet å lese bloggen pga det! Om man må overdrive at man ikke liker en blogg, pga biler f.eks, så er man litt usaklig.

Anonym poster: b378f27e1faaef07cf149e6c7c7406fc

:klo:

Anonym poster: 5da1b3cd833afad33daa8829feb27149

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har sagt at de er misunnelig på det faktum at hun har tre biler, som det påstås her. For min del kan de ha akkurat så mange biler de vil, og det kan andre også, uten at jeg blir misunnelig.

"Problemet" (i den grad det kan kalles et problem) er at hun virker å fremme en flashy livsstil.

Jeg har skjønt at dette ikke er intensjonen hennes (hvem ville uansett ha innrømmet det), men for enkelte kan det virke litt "skrytete".

Jada, bare rop ut om janteloven.

Anonym poster: 1dc529a994cb45b6542f6251bb5d4ad2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig i noen av dere! Syns Hilde er er en morsom dame. Hun gir gode råd, hun tester stadig ut nye ting leserene hennes har bedt henne om og teste selv om de kanskje er kjempe dyre. Hverdagsbloggen hennes er kjempe morsom og har altfår mye bra og si om den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om bloggen der, så jeg måtte Google den...Dritkjedelig blogg og de hudpleietipsene som hun skriver om visste jeg fra før uten å engang være utdannet hudpleier. Hun har sikkert noen bra tips her og der, men de fleste tipsene kunne jeg Googlet meg til selv, enn å oppsøke den bloggen der eller enda verre betale for hennes egenkomponerte "hudpleieprogram".

Til å ikke bry seg noe om "husmødrene på KG" så ser jeg at hun har dedikert et helt blogginnlegg til denne tråden. Haha

Anonym poster: 63ce39e8efe2fca2b5ba679d54b3830b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var HC i vinden igjen, ja. Min mening er at hun er blitt mindre krass de siste årene, også i kommentarene sine her inne. Har selv tidligere fått krasse svar av henne, men jeg synes hun skal ha kred for at hun har prøvd å skjerpe seg på dette området. Dessverre synes jeg også at bloggen hennes har tapt seg, men siden hun stardig får flere lesere, regner jeg med at de fleste andre ikke er enige med meg her.

Det jeg reagerer mest på, er at hun kan henge ut fjortiser/kgere pluss være spydig/sarkastisk på bloggen sin, mens hun reagerer på at folk er likedan her? Logikken?

Når det er sagt, blir det bare teit å snakke om hvor mange biler/vesker/penger hun har, på samme måte som der er teit å si at alle som er negative til henne er misunnelige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å ikke bry seg noe om "husmødrene på KG" så ser jeg at hun har dedikert et helt blogginnlegg til denne tråden. Haha

Anonym poster: 63ce39e8efe2fca2b5ba679d54b3830b

Og det morsomme er at "vi gamle bitre" på KG i mange av tilfellene er yngre og penere enn HC selv. Kan forstå at Sophie Elise og alle disse 16-åringene ser på oss i starten av 20-årene som gamle bestemødre, men når HC selv er 26? Jeg er yngre enn henne, har et vellykket liv på alle måter, og kritiserer ikke fordi jeg er misunnelig.

Syns for øvrig hennes eget svar var ok, men fansen hennes sine argumenter for hvorfor vi kritiserer var teite.

Anonym poster: 71d6ad213e093b29992bfaa4eba84d56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krangling og usakligheter. Grunnet gjentatte ryddinger stenges derfor tråden.

Yvonne (mod)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...