Gå til innhold

Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste du hele tråden før de urelevante innleggene ble slettet? I så fall vil jeg tro at du så mer enn kun dette med tre biler. Kalle noen fjollete fordi jeg velger å gjøre en spesifikk ting, det er ikke mobbing i din verden det da kanskje? I min verden er det riktignok det. Så fort en sak går på person og ikke sak, hvor nedrakking (kanskje ikke et norsk ord, wops!) av privatpersoner er i fokus, mener jeg det har gått for langt. Og det mente heldigvis moderatorene her også :)

Nei, det er ikke det. Det er jo helt latterlig nedlatende mot de som faktisk har opplevd mobbing å sammenligne det med at et par anonyme forumbrukere kaller deg fjollete. Unnskyld, men du virker så hårsår at jeg virkelig begynner å lure på om du er så gammel (voksen) som du sier du er.

Anonym poster: 87627fb251f640b3cfe252251bc60bba

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og la meg gjenta! Det er ikke personangrep, det er angrep på hvordan du snakker til kundene/leserene dine, spesielt de som er uenige med deg. Det er noen her som diskuterer noe du ikke selv har lagt ut om på bloggen din.

Og det er i gen her som har avslørt sin identitet, alle er anonyme. Sånn er det på Internett:)

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Det er ikke de innleggene jeg sikter til, jeg sikter til de innleggene som nå er slettet og som gikk på meg som person og privatlivet mitt. Innleggene hvor det diskuteres hvordan jeg svarer på kommentarer er jeg overhodet ikke imot, men det er heller ikke det jeg snakker om her nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det. Det er jo helt latterlig nedlatende mot de som faktisk har opplevd mobbing å sammenligne det med at et par anonyme forumbrukere kaller deg fjollete. Unnskyld, men du virker så hårsår at jeg virkelig begynner å lure på om du er så gammel (voksen) som du sier du er.

Anonym poster: 87627fb251f640b3cfe252251bc60bba

Jaja, da får du lure videre og ha en fin dag med det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud,det er hennes blogg ,hvis hun ikke vil kysse rævva til frekke lesere er det da opp til henne ,det er naturlig å beskytte seg selv mot drittslenging!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de innleggene jeg sikter til, jeg sikter til de innleggene som nå er slettet og som gikk på meg som person og privatlivet mitt. Innleggene hvor det diskuteres hvordan jeg svarer på kommentarer er jeg overhodet ikke imot, men det er heller ikke det jeg snakker om her nå.

Nei, de innleggene sier du at du ikke tar seriøst fordi du mener noen kritiserer privatlivet ditt... Det er litt synd!

Men det er ingen som har diskutert noe du ikke selv har lagt ut om på bloggen din!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært fast leser av bloggen din, men jeg sluttet da jeg synes du behandler andre dårlig. Jeg kan for eksempel vise til en mail du hadde fått fra BliVakker. Du la ut bildet på din egen facebookside med kommentaren:

"Nå loves det "proffesjonell" behandling her, så løp og kjøp! (eller ikke..) Deilig å ikke være voksen alltid.... Ha en finfin dag alle sammen! :)"

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417513_377511375596285_1391877579_n.jpg (her er bildet)

Ja, ordet profesjonell ble skrevet feil, men hva har dét å si? Jeg har flere steder sett at du henger deg opp i andres skrivefeil, noe som etter min mening er ganske barnslig med tanke på at du er 26 (?) år. At du velger å gjøre det får være opp til deg selv, men da bør jo DU i det minste skrive korrekt? Jeg var innom bloggen din nå, og jeg fant flere skrivefeil med en gang.

Anonym poster: 648f0af9b7c30cf90bf25df40a9b2ba2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært fast leser av bloggen din, men jeg sluttet da jeg synes du behandler andre dårlig. Jeg kan for eksempel vise til en mail du hadde fått fra BliVakker. Du la ut bildet på din egen facebookside med kommentaren:

"Nå loves det "proffesjonell" behandling her, så løp og kjøp! (eller ikke..) Deilig å ikke være voksen alltid.... Ha en finfin dag alle sammen! :)"

http://sphotos-f.ak....391877579_n.jpg (her er bildet)

Ja, ordet profesjonell ble skrevet feil, men hva har dét å si? Jeg har flere steder sett at du henger deg opp i andres skrivefeil, noe som etter min mening er ganske barnslig med tanke på at du er 26 (?) år. At du velger å gjøre det får være opp til deg selv, men da bør jo DU i det minste skrive korrekt? Jeg var innom bloggen din nå, og jeg fant flere skrivefeil med en gang.

Anonym poster: 648f0af9b7c30cf90bf25df40a9b2ba2

Blivakker.no er en nettbutikk jeg har gått hardt ut mot, nettopp fordi jeg har fått et hav av mail fra lesere som ønsket at jeg skulle belyse det faktum at denne nettbutikken ikke driver helt ærlig. Ja, jeg er absolutt opptatt av skrivefeil når det dreier seg om helt enkle ord som man bør være i stand til å skrive riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de innleggene sier du at du ikke tar seriøst fordi du mener noen kritiserer privatlivet ditt... Det er litt synd!

Men det er ingen som har diskutert noe du ikke selv har lagt ut om på bloggen din!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Det er en stor forskjell på å diskutere og kritisere. Diskutere er ok, kritisere og rakke ned på er ikke ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, hvordan tjener du penger når du ikke tjener på hvert klikk eller på reklamen du har på siden din?

Anonym poster: 516310eec1d8b8d64ad6f49fd3a14265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, hvordan tjener du penger når du ikke tjener på hvert klikk eller på reklamen du har på siden din?

Anonym poster: 516310eec1d8b8d64ad6f49fd3a14265

Inntektene mine er kun basert på affiliate, det innebærer også alle annonser du ser på nettsiden min. Klikkbaserte annonser synes jeg helt ærlig er idiotisk, det blir ikke spesielt ærlig fra bloggerens side slik jeg ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje en av de mer voksne som har lest bloggen, er i 30 årene.

Jeg gikk inn for å finne tips da den ble linket til her.

Det positive er at det jo anbefales produkter som er bra generelt sett.

Men de negative sidene ved bloggen for mitt vedkommende er det som har ført til at jeg ikke bare har sluttet å lese den når jeg trenger tips, men også ser på den som lite rådene og mer subjektiv.

Årsakene til det er;

1. Jeg har flere ganger sett HC svare "jeg vet ikke, jeg har ikke slik hud", ja - på en ganske arrogant måte avogtil, når noen spør hvorvidt et anbefalt produkt kan passe til slik og slik hudtype.

Jeg mener at en hudpleier bør kunne si noe generelt, og begrunne hvorfor. Det er jobben deres, og den kompetansen bør de ha. HC har sikkert også gitt begrunnelser og tips for andre hudtyper, men jeg har altså sett dette svaret flere ganger.

Det er hovedårsaken til at jeg sluttet å lese den, da ble det noe verdiløs for meg. Jeg ønsker varierte råd.

2. Det er åpenbart hyping av enkelteprodukter - og en ubegrunnet nedrakking av andre produktlinjer. Jeg kan være enig i "motstanden" mot enkelte produkter som HC har, men jeg savner en profesjonell begrunnelse fremfor en noe barnslig tone. Jeg er ikke hudpleier, men vet selv mange stoffer og ingredienser i disse hudpleielinjene som gjør at jeg ikke ville anbefalt dem utfra den kunnskapen man har.

Det kunne HC begrunnet, fremfor disse noe "barnslige" krasse svarene. Jeg tror det er ment som humor - fordi det er selvsagt, men for meg fremstår det bare uprofesjonelt å svare på den måten.

Jeg vil ha kunnskapsbaserte svar, ikke sarkastisk oneliner.

3. Jeg personlig får ikke hjelp av de produktene hun anbefaler, men dette er jo individuelt.

Hadde HC brukt en mer profesjonell og mindre sarkastisk tone(jeg tror dette bare er hennes måte å kommunisere på - jeg tror ikke det er ment spydig) - samt begrunnet svarene faglig, så hadde jeg nok tittet innom avogtil selv om hovedandelen av produkter ikke er spot on for meg.

For meg blir det iallefall litt for mye småfrekkheter, "jeg vet ikke jeg", og gjentakelser av samme produktlinjer som går igjen, og for meg blir det da uinteressant.

Jeg vil ha et høyere faglig nivå, rett og slett.

Det holder ikke å lene seg på gode produkter alene som "trekkplaster og argument", da blir jo selve bloggen overflødig.

Ikke sikkert unge lesere bryr seg om sånt, men for meg som er noe mer voksen og har litt produktkunnskap selv blir dette ganske sentralt.

Anonym poster: 87ca83c5dbb013748468d2eaba10854e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har hun ikke akkurat vært syk i en lang periode da? Synes det skal være lov å ta seg fri fra tid til annen, bedre å oppdatere når man vil fremfor å gjøre det kun fordi folk maser. HC virker dessuten som en av de mer troverdige bloggerne, noe som også kanskje betyr at ingen "tvinger" henne til å skrive produktbaserte innlegg på samme måte som med de andre bloggerne? Teori er det ikke så mye av lenger, men setter pris på at hun fortsetter å skrive om produkter på en konstruktiv og saklig måte. Alt er jo så fantastisk når andre bloggere skriver om ting de har prøvd, at hun gir negative tilbakemeldinger på produkter er for meg svar nok på om hun er troverdig eller ikke.

Og jeg skjønner godt hun blir irritabel når annenhvert spørsmål går i retning av

1. ting folk har spurt om og fått svar på før.

2. om de kan få se mannen hennes.

3. sykdommen hennes.

Eh... jeg hadde klikket for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HC er i vinden igjen ser jeg, jaja, får håpe det gir flere lesere da og ikke bare negativitet. Jeg har ikke lest tråden men vil bare si at jeg synes HC er en flott jente som har kommet seg opp og frem, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke akkurat vært syk i en lang periode da? Synes det skal være lov å ta seg fri fra tid til annen, bedre å oppdatere når man vil fremfor å gjøre det kun fordi folk maser. HC virker dessuten som en av de mer troverdige bloggerne, noe som også kanskje betyr at ingen "tvinger" henne til å skrive produktbaserte innlegg på samme måte som med de andre bloggerne? Teori er det ikke så mye av lenger, men setter pris på at hun fortsetter å skrive om produkter på en konstruktiv og saklig måte. Alt er jo så fantastisk når andre bloggere skriver om ting de har prøvd, at hun gir negative tilbakemeldinger på produkter er for meg svar nok på om hun er troverdig eller ikke.

Og jeg skjønner godt hun blir irritabel når annenhvert spørsmål går i retning av

1. ting folk har spurt om og fått svar på før.

2. om de kan få se mannen hennes.

3. sykdommen hennes.

Eh... jeg hadde klikket for lenge siden.

Takk! Det er et godt poeng, jeg har vært langvarig syk og må derfor ta fridager her og der, jeg forstår ikke helt hvordan dette er noe negativt eller noe jeg behøver å endre på eller be om unnskyldning for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for uthenging og hets. Det er greit å være kritisk, men det går an å gjøre det på en saklig måte.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke lest alt her, så vet ikke om det er tatt opp tidligere. Men når Hilde Christine nærmest oppfordrer til mobbing av unger på Instagram så har hun sunket så lavt som det går i mine øyne.

Når mesteparten av fansen er unger så bør en passe på litt. At andre begynner, er ingen unnskyldning for å lage livet til unger til et helvete. Unger ser eller skjønner ikke hele tiden omfanget av hva som skjer, men det bør voksne folk gjøre.

Hilde Christine begynte nesten å få litt dårlig samvittighet når hun så at den ungen fikk så mye kjeft, trusler og annet. Folk lette opp telefonnummeret hennes, adressen osv. Men gjorde hun noe med det, neida. Til mer omtale det får til bedre er det.

Det siste blir vel at Hilde Christine beklager, når hun kanskje har drevet det for langt, og synes hun har fått nok pr. Blir det for mye negativt så tør hun ikke annet. Håper virkelig folk ser hva hun driver med. Ungene som følger henne på, følger henne på grunn av bloggen. og jeg håper virkelig Hilde Christine skammer seg, makan til lavmål av voksne folk som vil ha reklame for seg selv, fy!

Anonym poster: f033657e99726dc514e75f264a02bb3f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å lese bloggen din for 1 år siden, så det kan jeg egentlig ikke finne tilbake til. Husker bare at jeg ble overrasket over hvor frekkt du svarte å tenkte hva faen er problemet hennes, hvis jeg skal være ærlig. Hovedinnlegget er frekkt skrevet, men det er mange andre her(som du ikke respekterer) som prøver å si det på en finere måte. Å jeg vet det ikke er første gangen jeg , å sikkert du å, har lest sånne ting om deg, så noe må det da være. For all del, det er din jobb å dine penger, hvis du driter i folk som gjør at du tjener godt så er det opp til deg

Hvis dette var en uheldig kommenatar du fikk for OVER 1 år siden, så er det vel på tide å la det ligge? :)

Får fnatt av folk som skal dra fram hendelser som skjedde i attenpilogbue....................

Anonym poster: 3bd1508cc92d3e8012ccb1be28375117

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var en uheldig kommenatar du fikk for OVER 1 år siden, så er det vel på tide å la det ligge? :)

Får fnatt av folk som skal dra fram hendelser som skjedde i attenpilogbue....................

Anonym poster: 3bd1508cc92d3e8012ccb1be28375117

Hun begrunner jo bare hvorfor hun sluttet å lese bloggen.

Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke akkurat vært syk i en lang periode da? Synes det skal være lov å ta seg fri fra tid til annen, bedre å oppdatere når man vil fremfor å gjøre det kun fordi folk maser. HC virker dessuten som en av de mer troverdige bloggerne, noe som også kanskje betyr at ingen "tvinger" henne til å skrive produktbaserte innlegg på samme måte som med de andre bloggerne? Teori er det ikke så mye av lenger, men setter pris på at hun fortsetter å skrive om produkter på en konstruktiv og saklig måte. Alt er jo så fantastisk når andre bloggere skriver om ting de har prøvd, at hun gir negative tilbakemeldinger på produkter er for meg svar nok på om hun er troverdig eller ikke.

Og jeg skjønner godt hun blir irritabel når annenhvert spørsmål går i retning av

1. ting folk har spurt om og fått svar på før.

2. om de kan få se mannen hennes.

3. sykdommen hennes.

Eh... jeg hadde klikket for lenge siden.

Men det er en del av jobben hennes. Hun tjener penger på at folk er inne og leser bloggen og legger igjen spørsmål. Hun kan heller la være å svare på spørsmålene enn å svare frekt. Evt. lage en mal på et standardsvar som hun kan lime inn av og til.

Hvilken sykdom er det snakk om egentlig?

Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...