Gå til innhold

Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hørt så mye om denne damen... Alt positivt, og det virker nesten som hun er en guru for mange jenter! Trodde hun var en voksen og moden dame, og ikke som resten av fjortisbloggerene.

....der tok jeg alvorlig feil! Hva i alle dager går det av denne damen? Datt tilfeldigvis innom bloggen når jeg googlet noe, og damen virker jo helt gal!

I tilleg så nekter hun å godta at billigere produkter fungerer bedre for mange enn det de dyrere gjør..

HVA i alle dager feiler det denne dama her? Har berømtheten gått til hodet på henne? *sjokkert*

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloggen hennes går litt nedover nå, kan det virke som. Jeg leser den fortsatt, men føler ikke den er like spennende som den var før. Hun kommer snart ut med egen hudpleieserie (?), så det blir litt spennende å få med seg.

Jeg synes hun er morsom. Veldig ironisk, men ja, hun kan nok virke litt krass til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar jo fridager hele tiden... Hvorfor ikke bare jobbe litt ekstra, lage forhåndsskrevne innlegg, og ikke si noe om ferie? Det er ikke som at innleggene hennes har så veldig høy kvalitet at det gjør noe.

Anonym poster: 9e2c5290c6a9acbc08f745a50dcf3fe9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 2008-2010 ligger det mange gode innlegg om hudpleie i bloggen. Men det er begrenset hvor mye nytt det er å skrive om hudpleie etter man har skrevet det basiske. Hun gjentar seg veldig mye.

Bloggen har blitt kjedelig. Og hvis man spør ett spørsmål så freser hun verre enn en treåring i trassalderen.

Anonym poster: fbca62542f07fe552c83c2e4cdcbcb13

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link?

Anonym poster: e7e8df8d570b4160a44fe24e2d260664

Nope. Og har absolutt ikke tent meg inn på de sidene igjen.

Det var en som hun var veldig uenig i, og så sa hun noe ala; at hun så hvem hun var fra ip-adr så det ikke var noe vits i å ha ulik nick. Og så skrev hun . Gjeeeessheeeeim! (Eller noe sånt)

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste hudpleiebloggen hennes mye før, men så begynte jeg å lese hennes personlige blogg og mistet helt sansen. Ja, hun hevder at hun er "dronningen av sarkasme", men det hun skriver for å være morsom er hverken sarkastisk, ironisk eller morsomt på noe vis. Hun er krass og spydig, og har litt fotballfruetendenser med å godkjenne mange gode kommentarer som "du er så fantastisk!!!!!" og henge ut dem som stiller spørsmål ved ting hun ikke liker. Synes at man kan svare nøytralt på spørsmål man ikke vil svare på, men ikke henge folk ut osv. Hun kommer aldri til å bli en superpopulær blogger, og det bare fordi hun ikke greier å svare fint til leserne sine, som faktisk på mange måter driver bloggen hennes. Skulle aldri gått inn på hennes personlige blogg, det ødela min gode inntrykk av henne!

Anonym poster: f3a750c521fbc9447222e533345e8c09

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ivrig leser av bloggen hennes, pga seriøse og gode hudpleietips og produkter. Hun unnskyldte en gang for lenge siden at hun svarte krasst og var spydig overfor leserne sine pga at hun hadde det trasig i livet pga en fyr hun var sammen med. Å det er selvfølgelig helt greit, alle kan bli bitchy av sånt.

Men synes hun svarer likedan nå også, småfrekt og ufint. Å nå skryter hun jo fælt av hvor bra hun har det, med hunder og verdens snilleste mann. Så hvorfor fortsetter hun med samme stilen da egentlig?

Å ingenting skal være billig sånn at en som ikke har i nærheten av hennes påståtte kjempeinntekt, kan ha råd til å kjøpe det hun anbefaler.

Tapt seg veldig den bloggen desverre. Virker som hun er blitt mer opphengt i dyre ting, som LV vesker, svindyre sko, smykker, ringer, klær osv. Mye skryt av at mannen tjener så bra, hun også.

Å det er veldig bra, etter det hun har gjennomgått så er det ingenting jeg unner henne mer enn å ha det bra. MEN d går an å svare folk på spørsmål på en skikkelig måte, men hun glefser bare tilbake, enten blir man henvist til hudpleieprogram hun selger eller beskjed om å google el lignende ting, på en frekk måte. Synd, for hun er ganske flink.

Anonym poster: c494a80d559f13cd20e7f96606d79c94

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ivrig leser av bloggen hennes, pga seriøse og gode hudpleietips og produkter. Hun unnskyldte en gang for lenge siden at hun svarte krasst og var spydig overfor leserne sine pga at hun hadde det trasig i livet pga en fyr hun var sammen med. Å det er selvfølgelig helt greit, alle kan bli bitchy av sånt.

Men synes hun svarer likedan nå også, småfrekt og ufint. Å nå skryter hun jo fælt av hvor bra hun har det, med hunder og verdens snilleste mann. Så hvorfor fortsetter hun med samme stilen da egentlig?

Å ingenting skal være billig sånn at en som ikke har i nærheten av hennes påståtte kjempeinntekt, kan ha råd til å kjøpe det hun anbefaler.

Tapt seg veldig den bloggen desverre. Virker som hun er blitt mer opphengt i dyre ting, som LV vesker, svindyre sko, smykker, ringer, klær osv. Mye skryt av at mannen tjener så bra, hun også.

Å det er veldig bra, etter det hun har gjennomgått så er det ingenting jeg unner henne mer enn å ha det bra. MEN d går an å svare folk på spørsmål på en skikkelig måte, men hun glefser bare tilbake, enten blir man henvist til hudpleieprogram hun selger eller beskjed om å google el lignende ting, på en frekk måte. Synd, for hun er ganske flink.

Anonym poster: c494a80d559f13cd20e7f96606d79c94

Veldig enig i alt du skriver.

Jeg stilte henne et spørsmål om hvilken av to kremer jeg burde velge. Jeg fikk til svar at det kom an på hvilken hudtype jeg hadde. Og ja, det gjør det jo, men er det virkelig så energikrevende å svare "denne kremen vil hjelpe for det og det, mens denne for det og det", eller noe sånt.

Synes ikke det var noe hyggelig.

Når det er sagt, er hun veldig flink, og jeg har lært mye av å lese bloggen hennes, men hun burde forsøke å være litt mer hyggelig mot lesere, som ihvertfall i utgangspunktet, synes godt om henne...

Anonym poster: 1dc529a994cb45b6542f6251bb5d4ad2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ivrig leser av bloggen hennes, pga seriøse og gode hudpleietips og produkter. Hun unnskyldte en gang for lenge siden at hun svarte krasst og var spydig overfor leserne sine pga at hun hadde det trasig i livet pga en fyr hun var sammen med. Å det er selvfølgelig helt greit, alle kan bli bitchy av sånt.

Men synes hun svarer likedan nå også, småfrekt og ufint. Å nå skryter hun jo fælt av hvor bra hun har det, med hunder og verdens snilleste mann. Så hvorfor fortsetter hun med samme stilen da egentlig?

Å ingenting skal være billig sånn at en som ikke har i nærheten av hennes påståtte kjempeinntekt, kan ha råd til å kjøpe det hun anbefaler.

Tapt seg veldig den bloggen desverre. Virker som hun er blitt mer opphengt i dyre ting, som LV vesker, svindyre sko, smykker, ringer, klær osv. Mye skryt av at mannen tjener så bra, hun også.

Å det er veldig bra, etter det hun har gjennomgått så er det ingenting jeg unner henne mer enn å ha det bra. MEN d går an å svare folk på spørsmål på en skikkelig måte, men hun glefser bare tilbake, enten blir man henvist til hudpleieprogram hun selger eller beskjed om å google el lignende ting, på en frekk måte. Synd, for hun er ganske flink.

Anonym poster: c494a80d559f13cd20e7f96606d79c94

Veldig enig med deg! Hun snakker ikke om stort annet enn hvor forferdelig mye penger de har. Så et spørsmål om hva de gjorde med hundene i bilen eller noe sånt, hvor hun svarte "Det kommer helt ann på hvilke av de tre bilene våre vi kjører" som hørtes så fantastisk klysete ut at det er helt komisk.

Anonym poster: 30dcfcac0278a3730e8134666c5ba059

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at dette forumet er kjent for å kun bestå av husmødre med for mye fritid. Jeg kan nesten ikke tro at jeg nok engang har fått en eget tråd dedikert til meg her på KG, men greit. Jeg svarer gjerne!

Om noen har noe imot bloggen min, med som person, emner jeg skriver om, livsstilen min eller hva som helst annet, er det ikke da bare å ikke lese bloggen min? Jeg tror det vil fungere veldig fint, det kan umulig være sunt å irritere seg så mye over en person man ikke kjenner. Kanskje det vil være konstruktivt å skaffe seg en form for hobby slik at man bruker mindre tid på å hakke på mennesker på et diskusjonsforum...?

Om det plager dere at vi har tre biler og ikke eier et hus, hus kjøpes straks så da slipper dere ihvertfall å irritere dere over den delen! Å ha tre biler i USA er like vanlig som å eie kun én bil i Norge, man trenger ikke være rik for å eie flere biler her. Om det virker som jeg skryter av pengeforbruk er ikke det noe som er ment slik fra min side, kommentaren jeg svarte om hundene våre er nettopp fordi det avhenger av om hundene våre har eget avgrenset område i den store bilen vår, eller ikke oppholder seg på avgrenset område i den mindre bilen vår.

Dersom noen mener jeg henger ut leserne mine er det supert om dere kan linke til disse tilfellene så jeg kan se på det. Jeg er fullt klar over at jeg har en kort og rask måte å svare på i kommentarfeltet mitt, det går rett og slett på at jeg dessverre ikke har tid til å gi utfyllende svar i kommentarfeltet mitt. Jeg mener overhodet ikke å være krass eller slem mot leserne mine, jeg tror de leserne som kjenner meg vet at jeg svarer kort og greit på spørsmål rett og slett for at jeg skal få tid til å svare på alle de kommentarene jeg får, i tillegg til behandling av mail og hudpleieprogram.

At jeg har tar meg fridager er noe av det fine ved å drive for seg selv, jeg kan ta meg fri når jeg vil! Den delen kommer jeg nok ikke til å endre! Beklager at dette plager deg, hvorfor dette skal plage deg forstår jeg ikke helt, men nå er dere KG-damene jo ikke akkurat kjent for å henge dere opp i viktige ting heller.

Beklager så mye at noen mener at det er fjollete at jeg bytter navn, men for å være ærlig er vel ikke det noe som bryr deg overhodet..? Igjen, litt mye fritid ute og går?

:) Ha en fin dag! Send meg gjerne mail om det er noe mer "viktig" dere har å fortelle om/til meg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne også godt før, men vurderer å slutte å lese bloggene hennes nå. Hun roper høyt om mobbing og "Idioter på internett"

Anonym poster: 0ce0d6f9dfcf512e0bde2df79ee7bdaf

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gangen jeg leser sånne ting om deg, Hilde, så kanskje du burde ta det til deg? Å ikke begynne med "dumme husmødre på KG"

Trenger ikke å lese om det egentlig, da jeg har opplevd det selv. Spurte deg et enkelt spørsmål på bloggen å fikk et "er du dum eller,det står jo rett der" , bare pakket litt finere inn. Hvis du ikke har tid til å svare noen uten å høres bitch ut, så kan du heller la vær å svare i det hele tatt. Sånn, siden det faktisk er jobben din tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke første gangen jeg leser sånne ting om deg, Hilde, så kanskje du burde ta det til deg? Å ikke begynne med "dumme husmødre på KG"

Trenger ikke å lese om det egentlig, da jeg har opplevd det selv. Spurte deg et enkelt spørsmål på bloggen å fikk et "er du dum eller,det står jo rett der" , bare pakket litt finere inn. Hvis du ikke har tid til å svare noen uten å høres bitch ut, så kan du heller la vær å svare i det hele tatt. Sånn, siden det faktisk er jobben din tenker jeg

Kan du sende meg link hvor jeg har kalt deg dum? Jeg retter gjerne på det dersom det du skriver faktisk er tilfellet.

Jeg forholder meg ikke til det som blir sagt her på KG, nettopp fordi jeg overhodet ikke har noen respekt for de som er aktive her. Min blogg driver jeg på min egen måte, og de som mener det er feil kan slutte å lese den. Jeg har endret meg enormt siden den første tråden på KG ble startet om meg for mange år siden, men å hakke på at jeg endrer navn og hvor mange biler vi har....? LAVMÅL, og overhodet ikke noe jeg kommer til å tenke over to ganger engang.

Endret av Hilde Christina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende meg link hvor jeg har kalt deg dum?

Jeg forholder meg ikke til det som blir sagt her på KG, nettopp fordi jeg overhodet ikke har noen respekt for de som er aktive her. Min blogg driver jeg på min egen måte, og de som mener det er feil kan slutte å lese den. Jeg har endret meg enormt siden den første tråden på KG ble startet om meg for mange år siden, men å hakke på at jeg endrer navn og hvor mange biler vi har....? LAVMÅL, og overhodet ikke noe jeg kommer til å tenke over to ganger engang.

Haha, håper du tuller nå! Det er mange av leserne dine som er aktive her unna da! Ditt levebrød! Men de har du ikke noe respekt for? ....og så vidt jeg kan se har du skrevet 1061 innlegg her inne selv... Flaut!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, håper du tuller nå! Det er mange av leserne dine som er aktive her unna da! Ditt levebrød! Men de har du ikke noe respekt for? ....og så vidt jeg kan se har du skrevet 1061 innlegg her inne selv... Flaut!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Ja, jeg var absolutt aktiv her tidligere, men om du sjekker profilen min er innleggene langt, langt bak i tid, fra den tiden jeg trodde KG var en godt forum verdt å bruke tiden sin på. Men nei, jeg har ikke respekt for mennesker som lager tråder som omhandler privatpersoner for å latterliggjøre og rett frem mobbe, nei. Overhodet ikke. Om dere har konstruktiv kritikk er det en ting, men dette forumet er ikke akkurat kjent for å ha fokus på konstruktiv kritikk når enkeltpersoner blir diskutert/mobbet/rakket ned på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var absolutt aktiv her tidligere, men om du sjekker profilen min er innleggene langt, langt bak i tid, fra den tiden jeg trodde KG var en godt forum verdt å bruke tiden sin på. Men nei, jeg har ikke respekt for mennesker som lager tråder som omhandler privatpersoner for å latterliggjøre og rett frem mobbe, nei. Overhodet ikke. Om dere har konstruktiv kritikk er det en ting, men dette forumet er ikke akkurat kjent for å ha fokus på konstruktiv kritikk når enkeltpersoner blir diskutert/mobbet/rakket ned på.

Men du bør absolutt bli litt mer ydmyk og svare leserene dine bedre. Bruk mer tid på det, så er det godt mulig bligfen din tar seg opp igjen.

Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bør absolutt bli litt mer ydmyk og svare leserene dine bedre. Bruk mer tid på det, så er det godt mulig bligfen din tar seg opp igjen.

Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432

Men du bør absolutt bli litt mer ydmyk og svare leserene dine bedre. Bruk mer tid på det, så er det godt mulig bligfen din tar seg opp igjen.

Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432

bligfen = bloggen.

Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke takler å bli diskutert i det offentlige så burde du ikke selv valg å bli en offentlig person! Medaljens bakside!

Igjen, hvis du ikke har respekt for aktive brukere på KG så er det mange av dine egne lesere du ikke har respekt for! Er det mulig å være mer fordomsfull?

Det var hyggelig at du tar turen inn på dette lavmålsforumet med brukere du ikke respekterer, bare for å forsvare deg ovenfor mennesker du ikke bryr deg om meningen til uansett. Du er ikke det spor bedre enn de du kritiserer ved å karakterisere de sånn som du gjør!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...