Gå til innhold

Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle fall fått masse hjelp til huden min av bloggen til HC, og de spørsmålene jeg har stilt har jeg fått skikkelige svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du svarer nesten alle som legger igjen kommentar på bloggen din arrogant. Vel og merke ikke "bestisene" dine som holder på akkurat slik du misliker at folk er, men fordi det er dem, så er det tydeligvis helt greit for deg. De de liker trenger ikke følge "reglene" dine på samme måte som vi andre dødelige.

Anonym poster: fbca62542f07fe552c83c2e4cdcbcb13

Det mener jeg absolutt ikke å gjøre. Jeg er fullt klar over at jeg svarer kort og presist, som jeg nevner over her så er det nettopp fordi jeg får enormt mange kommentarer hver dag og for å kunne svare på alle må jeg holde meg til korte og presise svar. Dersom det oppfattes som arrogant beklager jeg det, det er absolutt ikke min hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke, dessverre. Det er fint av deg å skrive at du vil be om unnskyldning, men det var ikke noe som gikk innpå meg akkurat. Du skriver en bra blogg å man ser at du kan det du driver med, men hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt til meg hva (u)anonyme brukere sier. For det har vært for mange som sier det samme til at det bare skal være sladder å folk som vil slenge dritt.

Vel, da kan det vel ikke ha vært så altfor viktig å nevne dette heller, dersom du ikke kan la meg finne kommentaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Jeg bare ignorerer diskusjonen og svarer på hovedinnlegget:

Jeg har ikke store interessen for sminke og hår ogsånt, men jeg er fast leser av den private bloggen (altså ikke sminke-bloggen). Og jeg syntes HC virker som en normalt oppegående jente, som både er morsom og rett på sak, og har bein i nesa.

(Og når jeg en gang i skuddåret skal kjøpe meg noe nytt på sminkefronten er det som enten på hennes blogg jeg sjekker eller hu andre (som er medlem her som jeg ikke husker navnet på). Jeg stoler ikke på kunnskapen til de på Kicks eller andre parfymerier, og da er det greit å ha noen å få tips hos.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Så vil jeg bare understreke følgende: velger man å ha en offentlig blogg må man også innse at det kan hende man blir diskutert på ulike forum. Selvsagt gjelder reglene, men slik det har vært med alle andre bloggere som blir diskutert på dette forumet er det ingen grunn til sletting slik tråden står nå. Derimot håper jeg at man holder seg for god til krangling, spekulasjoner og hets. Tråden blir stengt hvis den må ryddes etter tre ganger.

Yvonne (mod)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Så vil jeg bare understreke følgende: velger man å ha en offentlig blogg må man også innse at det kan hende man blir diskutert på ulike forum. Selvsagt gjelder reglene, men slik det har vært med alle andre bloggere som blir diskutert på dette forumet er det ingen grunn til sletting slik tråden står nå. Derimot håper jeg at man holder seg for god til krangling, spekulasjoner og hets. Tråden blir stengt hvis den må ryddes etter tre ganger.

Yvonne (mod)

Jeg har overhodet ingenting imot at bloggen min blir diskutert, det er riktignok kjempefint om privatlivet mitt og urelevante ting holdes utenfor. Takk for opprydning!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hadde jeg vært en smart forettningskvinne så vil jeg hatt både hatere og elskere til å lese bloggen min, når det er det som gir meg penger på kontoen , for å si det sånn.

Nå er det jo ikke leserantallet i seg selv som gir penger i lomma.

HC har uansett i årevis sagt at liker man ikke bloggen, så er det bare å la være å lese. Siden bloggen bare går bedre og bedre, så ser jeg ikke helt hvordan færre og færre hatere gir mindre penger. Hvor mange hatere tror du kjøper anbefalinger av henne? Eller klikker seg inn på produktlinker som gir henne avkastning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant veien hit fordi en leser la igjen linken i kommentarfeltet i hverdagsbloggen min. Jeg kan ikke se at det som har blitt diskutert her er hovedsakelig konstruktivt, det å kalle meg fjolle og latterliggjøre at vi har tre biler (som forsåvidt er fullstendig idiotisk) er da ikke spesielt konstruktivt, ei heller har det noen sammenheng med firmaet mitt?

Hmm, det må være en av de leserne dine som du hevder du ikke respekterer det da!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da kan det vel ikke ha vært så altfor viktig å nevne dette heller, dersom du ikke kan la meg finne kommentaren?

Når du påstår at alle som sier noe negativt om deg lyver, så syns jeg virkelig det var verdt å nevne. Som jeg sa, det har vært altfor mange som sier det samme, ta det til deg!

Jeg, å sikkert mange andre her, har ingenting imot deg , men vil bare forklare at du ofte virker bitchy når du svarer. Har du ikke tid til å svare skikkelig, så ikke svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke leserantallet i seg selv som gir penger i lomma.

HC har uansett i årevis sagt at liker man ikke bloggen, så er det bare å la være å lese. Siden bloggen bare går bedre og bedre, så ser jeg ikke helt hvordan færre og færre hatere gir mindre penger. Hvor mange hatere tror du kjøper anbefalinger av henne? Eller klikker seg inn på produktlinker som gir henne avkastning?

Joda, antall lesere gir absolutt penger i kassa!!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det må være en av de leserne dine som du hevder du ikke respekterer det da!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Du er visst veldig opptatt av dette med respekt, la meg omformulere: De som kommenterer anonymt og driver med personangrep basert på en blogg de ikke liker, det er mennesker jeg overhodet ikke har noen respekt for. Min oppfatning er at det er enormt mange her på KG som kommer under den kategorien, KG er også kjent for å være et forum som ikke akkurat består av de mest fantastiske og oppmuntrende menneskene her i verden.

De som står frem med en identitet, gir meg konstruktive tilbakemeldinger og generelt holder seg til sak, de er supre. Resten? Nei takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ingenting imot at bloggen min blir diskutert, det er riktignok kjempefint om privatlivet mitt og urelevante ting holdes utenfor. Takk for opprydning!

Men kjære Hilde Christina. Når du skriver om privatlivet ditt i bloggen din BLIR privatlivet ditt en del av bloggen. Vil du ikke at folk skal diskutere det du sier, gjør og eier? Ikke ha en offentlig blogg hvor du deler det du sier, gjør og eier.

Anonym poster: 87627fb251f640b3cfe252251bc60bba

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du påstår at alle som sier noe negativt om deg lyver, så syns jeg virkelig det var verdt å nevne. Som jeg sa, det har vært altfor mange som sier det samme, ta det til deg!

Jeg, å sikkert mange andre her, har ingenting imot deg , men vil bare forklare at du ofte virker bitchy når du svarer. Har du ikke tid til å svare skikkelig, så ikke svar.

Har jeg påstått at de som sier noe negativt om meg lyver? Hvor skriver jeg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære Hilde Christina. Når du skriver om privatlivet ditt i bloggen din BLIR privatlivet ditt en del av bloggen. Vil du ikke at folk skal diskutere det du sier, gjør og eier? Ikke ha en offentlig blogg hvor du deler det du sier, gjør og eier.

Anonym poster: 87627fb251f640b3cfe252251bc60bba

Og det vil da altså si at fordi jeg deler visse deler av privatlivet mitt, så skal jeg finne meg i hets, personangrep og mobbing? Nei, absolutt ikke, kjære deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke leserantallet i seg selv som gir penger i lomma.

Er det ikke sånn på en del blogger at de faktisk tjener penger for hver eneste person som klikker seg inn? Jeg har i alle fall hørt noe om at noe av den reklamen som ligger på forsiden fungerer sånn, altså at bloggeren får penger for hver person som kommer inn på bloggen fordi de da ser reklamen.

Jeg har overhodet ingenting imot at bloggen min blir diskutert, det er riktignok kjempefint om privatlivet mitt og urelevante ting holdes utenfor. Takk for opprydning!

Nå har du jo også en personlig blogg der du legger ut om privatlivet ditt. Jeg støtter overhodet ikke hetsen her, og har ingenting imot deg, men når man har en slik blogg, må man jo nesten forvente at folk diskuterer den? Hvis du kun hadde hatt hudpleiebloggen din, ville jeg vært enig i at privatlivet ditt skulle holdes utenfor.

Anonym poster: 848a41caf07486c0441a9fd2410cd75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, antall lesere gir absolutt penger i kassa!!

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

Jeg er ikke helt enig her. Min blogg er ikke bygget opp slik at det er lesertallet som er viktig, det er antall lesere som har tillit til meg som gir penger i kassa for min del. Dette avhenger selvfølgelig av hvordan en blogg er satt opp og det varierer enormt, men fordi jeg blant annet ikke har annonser hvor jeg tjener penger på at lesere klikker på dem, så er ikke lesertall det viktigste for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke sånn på en del blogger at de faktisk tjener penger for hver eneste person som klikker seg inn? Jeg har i alle fall hørt noe om at noe av den reklamen som ligger på forsiden fungerer sånn, altså at bloggeren får penger for hver person som kommer inn på bloggen fordi de da ser reklamen.

Nå har du jo også en personlig blogg der du legger ut om privatlivet ditt. Jeg støtter overhodet ikke hetsen her, og har ingenting imot deg, men når man har en slik blogg, må man jo nesten forvente at folk diskuterer den? Hvis du kun hadde hatt hudpleiebloggen din, ville jeg vært enig i at privatlivet ditt skulle holdes utenfor.

Anonym poster: 848a41caf07486c0441a9fd2410cd75c

For å svare på det første først, noen blogger er oppbygget slik, ja. Ikke min, jeg har ingen annonser på siden hvor jeg får betalt per klikk, det er ikke noe jeg ønsker å ha heller.

Jeg er ikke enig i at man skal forvente å få hets og bli utsatt for personangrep bare fordi man har en personlig blogg, dette blir ikke riktig. Man bør kunne dele deler av livet sitt og ha det gøy i egen blogg uten at mennesker utenfor skal få lov til å mobbe/rakke ned på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vil da altså si at fordi jeg deler visse deler av privatlivet mitt, så skal jeg finne meg i hets, personangrep og mobbing? Nei, absolutt ikke, kjære deg.

Hets, personangrep og mobbing? Nå må du gi deg. Hvis du tolker det å stille spørsmålstegn ved at du skyter av å ha tre biler for mobbing tror jeg du har for lite å stri med, altså.

Anonym poster: 87627fb251f640b3cfe252251bc60bba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hets, personangrep og mobbing? Nå må du gi deg. Hvis du tolker det å stille spørsmålstegn ved at du skyter av å ha tre biler for mobbing tror jeg du har for lite å stri med, altså.

Anonym poster: 87627fb251f640b3cfe252251bc60bba

Leste du hele tråden før de urelevante innleggene ble slettet? I så fall vil jeg tro at du så mer enn kun dette med tre biler. Kalle noen fjollete fordi jeg velger å gjøre en spesifikk ting, det er ikke mobbing i din verden det da kanskje? I min verden er det riktignok det. Så fort en sak går på person og ikke sak, hvor nedrakking (kanskje ikke et norsk ord, wops!) av privatpersoner er i fokus, mener jeg det har gått for langt. Og det mente heldigvis moderatorene her også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er visst veldig opptatt av dette med respekt, la meg omformulere: De som kommenterer anonymt og driver med personangrep basert på en blogg de ikke liker, det er mennesker jeg overhodet ikke har noen respekt for. Min oppfatning er at det er enormt mange her på KG som kommer under den kategorien, KG er også kjent for å være et forum som ikke akkurat består av de mest fantastiske og oppmuntrende menneskene her i verden.

De som står frem med en identitet, gir meg konstruktive tilbakemeldinger og generelt holder seg til sak, de er supre. Resten? Nei takk.

Og la meg gjenta! Det er ikke personangrep, det er angrep på hvordan du snakker til kundene/leserene dine, spesielt de som er uenige med deg. Det er noen her som diskuterer noe du ikke selv har lagt ut om på bloggen din.

Og det er i gen her som har avslørt sin identitet, alle er anonyme. Sånn er det på Internett:)

Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...