Basi Skrevet 6. februar 2013 #21 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvis man ikke liker en blogg --> slutt å lese den. Fungerer utmerket for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. februar 2013 #22 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Kan du sende meg link hvor jeg har kalt deg dum? Jeg retter gjerne på det dersom det du skriver faktisk er tilfellet. Jeg forholder meg ikke til det som blir sagt her på KG, nettopp fordi jeg overhodet ikke har noen respekt for de som er aktive her. Min blogg driver jeg på min egen måte, og de som mener det er feil kan slutte å lese den. Jeg har endret meg enormt siden den første tråden på KG ble startet om meg for mange år siden, men å hakke på at jeg endrer navn og hvor mange biler vi har....? LAVMÅL, og overhodet ikke noe jeg kommer til å tenke over to ganger engang. Jeg sa aldri at du kalte meg dum, men det kunne du like så greit ha skrevet. Same shit,different wrapping. Ja, det er lavmål å kommentere antall biler, men dette skulle man tro du så komme? Når du har såpass stor blogg. Så hvis jeg var deg hadde jeg gitt F, du er voksen nok til å ikke komme med barnslige kommentarer som "husmødre på KG". Ang det folk skriver om hvordan du fremmstår for dem så er det noe du bør ta til deg, å ikke svare med "slutt å les bloggen" , da denne bloggen faktisk er jobben din så bør du gjøre det du kan for å forandre inntrykket, selv om du mener at det er feil Endret 6. februar 2013 av blondina90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #23 Del Skrevet 6. februar 2013 Men du bør absolutt bli litt mer ydmyk og svare leserene dine bedre. Bruk mer tid på det, så er det godt mulig bligfen din tar seg opp igjen. Anonym poster: e6455a22e49561ee698d4b45d114c432 Men lesertallet mitt og inntektene mine går opp, med andre ord ser det ut til at jeg gjør noe riktig. Dersom dere ikke hadde gjemt dere bak anonym #1-15 og tatt dette med meg direkte hadde jeg selvfølgelig tatt det til meg, men når privatlivet mitt blir diskutert i denne tråden og dere regelrett rakker ned på meg? Da sier det seg selv at jeg ikke tar dere seriøst, jeg klarer ikke å se på dere som står bak denne tråden som verdifulle lesere når dette er slik dere holder på. Det bør du vel forstå? Forsøk å se det fra min side, så kanskje det gir mer mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #24 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg sa aldri at du kalte meg dum, men det kunne du like så greit ha skrevet. Same shit,different wrapping. Ja, det er lavmål å kommentere antall biler, men dette skulle man tro du så komme? Når du har såpass stor blogg. Så hvis jeg var deg hadde jeg gitt F, du er voksen nok til å ikke komme med barnslige kommentarer som "husmødre på KG". Ang det folk skriver om hvordan du fremmstår for dem så er det noe du bør ta til deg, å ikke svare med "slutt å les bloggen" , da denne bloggen faktisk er jobben din å leserene er kundene så bør du gjøre det du kan for å forandre inntrykket, selv om du mener at det er feil Men kan du linke til innlegget du refererer til så jeg har muligheten til å forklare eller rette på det du har tatt deg nær av? Det burde jo være en enkel sak om du husker tilfellet? Som jeg har svart til en annen her, når dere lager en tråd som går på privatlivet mitt og regelrett går til personangrep, nei, da kommer jeg ikke til å ta meningene deres til meg. Dersom dette hadde blitt tatt opp på en fin og grei måte, da hadde jeg sett på det på en annen måte, men å rakke ned på en person for å få henne til å endre måten hun svarer dere på? Det er jo helt bakvendt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #25 Del Skrevet 6. februar 2013 Men lesertallet mitt og inntektene mine går opp, med andre ord ser det ut til at jeg gjør noe riktig. Dersom dere ikke hadde gjemt dere bak anonym #1-15 og tatt dette med meg direkte hadde jeg selvfølgelig tatt det til meg, men når privatlivet mitt blir diskutert i denne tråden og dere regelrett rakker ned på meg? Da sier det seg selv at jeg ikke tar dere seriøst, jeg klarer ikke å se på dere som står bak denne tråden som verdifulle lesere når dette er slik dere holder på. Det bør du vel forstå? Forsøk å se det fra min side, så kanskje det gir mer mening. Nå er det mer enn en bruker i denne tråden, så å anse alle for å være KG-krek blir vel litt unyansert, eller? Anonym poster: e7e8df8d570b4160a44fe24e2d260664 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #26 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Om du ikke takler å bli diskutert i det offentlige så burde du ikke selv valg å bli en offentlig person! Medaljens bakside! Igjen, hvis du ikke har respekt for aktive brukere på KG så er det mange av dine egne lesere du ikke har respekt for! Er det mulig å være mer fordomsfull? Det var hyggelig at du tar turen inn på dette lavmålsforumet med brukere du ikke respekterer, bare for å forsvare deg ovenfor mennesker du ikke bryr deg om meningen til uansett. Du er ikke det spor bedre enn de du kritiserer ved å karakterisere de sånn som du gjør! Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf Jeg er absolutt for at man kan diskutere en blogg, men å gå til personangrep og rakke ned på enkeltpersoner? Nei, dette mener jeg er helt feil og noe dere burde holde dere for gode for. Og selvfølgelig ønsker jeg å forsvare meg når det her fremlegges ting som både er slemt, men som også er usant. Endret 6. februar 2013 av Hilde Christina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #27 Del Skrevet 6. februar 2013 Nå er det mer enn en bruker i denne tråden, så å anse alle for å være KG-krek blir vel litt unyansert, eller? Anonym poster: e7e8df8d570b4160a44fe24e2d260664 Om jeg forstår deg riktig, poenget mitt er at jeg har vanskelig for å ta anonyme seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje91 Skrevet 6. februar 2013 #28 Del Skrevet 6. februar 2013 Er det mulig! At folk gidder å bruke så mye tid på å diskutere en person! Det er sikker mennesker som enten ikke har noe annet å gjøre eller ikke er fornøyd med livet sitt! Dumme folk irritere meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 6. februar 2013 #29 Del Skrevet 6. februar 2013 Liker henne, jeg. En av de få bloggene jeg leser fast. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. februar 2013 #30 Del Skrevet 6. februar 2013 Men kan du linke til innlegget du refererer til så jeg har muligheten til å forklare eller rette på det du har tatt deg nær av? Det burde jo være en enkel sak om du husker tilfellet? Som jeg har svart til en annen her, når dere lager en tråd som går på privatlivet mitt og regelrett går til personangrep, nei, da kommer jeg ikke til å ta meningene deres til meg. Dersom dette hadde blitt tatt opp på en fin og grei måte, da hadde jeg sett på det på en annen måte, men å rakke ned på en person for å få henne til å endre måten hun svarer dere på? Det er jo helt bakvendt! Jeg sluttet å lese bloggen din for 1 år siden, så det kan jeg egentlig ikke finne tilbake til. Husker bare at jeg ble overrasket over hvor frekkt du svarte å tenkte hva faen er problemet hennes, hvis jeg skal være ærlig. Hovedinnlegget er frekkt skrevet, men det er mange andre her(som du ikke respekterer) som prøver å si det på en finere måte. Å jeg vet det ikke er første gangen jeg , å sikkert du å, har lest sånne ting om deg, så noe må det da være. For all del, det er din jobb å dine penger, hvis du driter i folk som gjør at du tjener godt så er det opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #31 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg sluttet å lese bloggen din for 1 år siden, så det kan jeg egentlig ikke finne tilbake til. Husker bare at jeg ble overrasket over hvor frekkt du svarte å tenkte hva faen er problemet hennes, hvis jeg skal være ærlig. Hovedinnlegget er frekkt skrevet, men det er mange andre her(som du ikke respekterer) som prøver å si det på en finere måte. Å jeg vet det ikke er første gangen jeg , å sikkert du å, har lest sånne ting om deg, så noe må det da være. For all del, det er din jobb å dine penger, hvis du driter i folk som gjør at du tjener godt så er det opp til deg Men kan du si hvilket nick du kommenterte under? Jeg kan enkelt søke i kommentarene mine og finne igjen kommentaren din, slik at jeg eventuelt kan be deg om unnskyldning om jeg har svart deg frekt, eller forklare hvorfor jeg ga deg nettopp det svaret. Jeg driter absolutt ikke i leserne mine, det er nettopp derfor jeg forsøker å finne tilbake til kommentaren du sikter til slik at jeg kan rette på det. At du kommenterer her med en profil setter jeg stor pris på, for det er enklere å forholde seg til en faktisk person enn anonym #1-15. Dersom jeg har svart deg frekt skal jeg med glede be om unnskyldning og rette på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #32 Del Skrevet 6. februar 2013 Men lesertallet mitt og inntektene mine går opp, med andre ord ser det ut til at jeg gjør noe riktig. Dersom dere ikke hadde gjemt dere bak anonym #1-15 og tatt dette med meg direkte hadde jeg selvfølgelig tatt det til meg, men når privatlivet mitt blir diskutert i denne tråden og dere regelrett rakker ned på meg? Da sier det seg selv at jeg ikke tar dere seriøst, jeg klarer ikke å se på dere som står bak denne tråden som verdifulle lesere når dette er slik dere holder på. Det bør du vel forstå? Forsøk å se det fra min side, så kanskje det gir mer mening. Jeg som startet tråden har ikke diskutert ditt privatliv i det hele tatt, jeg har diskutert "firmaet" ditt og hvordan du fremstiller det, og behandler kundene dine. Hvis jeg har en dårlig erfaring med SAS, Stabburet eller firmaet til Tommy Shariff så har jeg selvfølgelig lov til å dele erfaringer her inne. Det er ingen(få) her som kjenner deg personlig, så det som diskuteres er uansett noe du har valgt å dele med offentligheten. Ellers så lurer jeg på hvordan du fant veien hit inn på KG jeg da? Siden det bare er lavmåls-folk her inne?? (AB-hets er ikke lov i følge reglene) Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 6. februar 2013 #33 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg sluttet å lese bloggen din for 1 år siden, så det kan jeg egentlig ikke finne tilbake til. Husker bare at jeg ble overrasket over hvor frekkt du svarte å tenkte hva faen er problemet hennes, hvis jeg skal være ærlig. Hovedinnlegget er frekkt skrevet, men det er mange andre her(som du ikke respekterer) som prøver å si det på en finere måte. Å jeg vet det ikke er første gangen jeg , å sikkert du å, har lest sånne ting om deg, så noe må det da være. For all del, det er din jobb å dine penger, hvis du driter i folk som gjør at du tjener godt så er det opp til deg Hva får deg til å tro at disse personangriperne gir penger i kassa til HC? Og hva får deg til å tro at HC ønsker slike personer som kunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #34 Del Skrevet 6. februar 2013 Men kan du linke til innlegget du refererer til så jeg har muligheten til å forklare eller rette på det du har tatt deg nær av? Det burde jo være en enkel sak om du husker tilfellet? Som jeg har svart til en annen her, når dere lager en tråd som går på privatlivet mitt og regelrett går til personangrep, nei, da kommer jeg ikke til å ta meningene deres til meg. Dersom dette hadde blitt tatt opp på en fin og grei måte, da hadde jeg sett på det på en annen måte, men å rakke ned på en person for å få henne til å endre måten hun svarer dere på? Det er jo helt bakvendt! Det er foresten morsomt at du nekter å ta til deg det konstruktive fordi noen kritiserer noe du mener er privat (men som du har valgt å dele offentlig likevel....) Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #35 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er foresten morsomt at du nekter å ta til deg det konstruktive fordi noen kritiserer noe du mener er privat (men som du har valgt å dele offentlig likevel....) Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf At jeg deler noe privat er én ting, at noen rakker ned på meg og privatlivet mitt blir selvfølgelig noe helt annet. Det håper jeg du ser og forstår? Dersom du deler informasjon med noen, la oss si at du deler at du liker fargen blå. Deretter blir det opprettet en tråd her for mennesker latterliggjør deg for du liker fargen blå. Ville du da tatt til deg kritikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2013 #36 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg som startet tråden har ikke diskutert ditt privatliv i det hele tatt, jeg har diskutert "firmaet" ditt og hvordan du fremstiller det, og behandler kundene dine. Hvis jeg har en dårlig erfaring med SAS, Stabburet eller firmaet til Tommy Shariff så har jeg selvfølgelig lov til å dele erfaringer her inne. Det er ingen(få) her som kjenner deg personlig, så det som diskuteres er uansett noe du har valgt å dele med offentligheten. Ellers så lurer jeg på hvordan du fant veien hit inn på KG jeg da? Siden det bare er lavmåls-folk her inne?? (AB-hets er ikke lov i følge reglene) Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf Jeg fant veien hit fordi en leser la igjen linken i kommentarfeltet i hverdagsbloggen min. Jeg kan ikke se at det som har blitt diskutert her er hovedsakelig konstruktivt, det å kalle meg fjolle og latterliggjøre at vi har tre biler (som forsåvidt er fullstendig idiotisk) er da ikke spesielt konstruktivt, ei heller har det noen sammenheng med firmaet mitt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #37 Del Skrevet 6. februar 2013 Du svarer nesten alle som legger igjen kommentar på bloggen din arrogant. Vel og merke ikke "bestisene" dine som holder på akkurat slik du misliker at folk er, men fordi det er dem, så er det tydeligvis helt greit for deg. De de liker trenger ikke følge "reglene" dine på samme måte som vi andre dødelige. Anonym poster: fbca62542f07fe552c83c2e4cdcbcb13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #38 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er foresten morsomt at du nekter å ta til deg det konstruktive fordi noen kritiserer noe du mener er privat (men som du har valgt å dele offentlig likevel....) Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf Det er fortsatt usaklig å diskutere person og ikke sak, uansett hvordan du prøver å vri og vende på det. Anonym poster: a030d770d2d3a007c7986c7c9a105908 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. februar 2013 #39 Del Skrevet 6. februar 2013 Men kan du si hvilket nick du kommenterte under? Jeg kan enkelt søke i kommentarene mine og finne igjen kommentaren din, slik at jeg eventuelt kan be deg om unnskyldning om jeg har svart deg frekt, eller forklare hvorfor jeg ga deg nettopp det svaret. Jeg driter absolutt ikke i leserne mine, det er nettopp derfor jeg forsøker å finne tilbake til kommentaren du sikter til slik at jeg kan rette på det. At du kommenterer her med en profil setter jeg stor pris på, for det er enklere å forholde seg til en faktisk person enn anonym #1-15. Dersom jeg har svart deg frekt skal jeg med glede be om unnskyldning og rette på det. Det husker jeg ikke, dessverre. Det er fint av deg å skrive at du vil be om unnskyldning, men det var ikke noe som gikk innpå meg akkurat. Du skriver en bra blogg å man ser at du kan det du driver med, men hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt til meg hva (u)anonyme brukere sier. For det har vært for mange som sier det samme til at det bare skal være sladder å folk som vil slenge dritt. Hva får deg til å tro at disse personangriperne gir penger i kassa til HC? Og hva får deg til å tro at HC ønsker slike personer som kunder? Vel, hadde jeg vært en smart forettningskvinne så vil jeg hatt både hatere og elskere til å lese bloggen min, når det er det som gir meg penger på kontoen , for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #40 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er fortsatt usaklig å diskutere person og ikke sak, uansett hvordan du prøver å vri og vende på det. Anonym poster: a030d770d2d3a007c7986c7c9a105908 Når personen/foretaket/firmaet gir fryktelig dårlig kundeservice er det lov å diskutere det! Anonym poster: 327835cee0f053dd0848e77ab63c35cf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg