Gå til innhold

Hvor viktig er sex uten kondom? Og det å få sprute inni jenta?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Med mindre dere hopper av i svingen før dere starter, høres det ut som en eller begge er lite fruktbare.

He-he. Vet nå ikke det. Vært sammen med samme kvinne i, ja - dæven i 18 år. Har brukt "hoppe-av"-metoden i alle år, bortsett fra når vi bestemte oss for å få barn. Begge gangene var det innertier på første forsøk. nå har vi to barn, er happy med det, og fortsetter med samme metoden som før :-).

Nå skal det sies at det kreves litt selvdisiplin og selvkontroll, men for meg er det ikke så viktig å komme inne i dama - det er så mange andre steder det er deilig å sette punktum!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart nordmenn er elendige på å bruke kondom når man ser hva folk åpenbart mener om kondomet ... Ærlig talt, det er en tynn liten gummidings!! Har enda til gode å ha sex med en mann uten kondom, og har hatt innmari mye bra sex likevel. Først når man er i et fast, trofast, monogamt forhold er det greit å droppe kondomet - forutsatt at man sørger for alternativ prevensjon (med mindre man syns det er greit å få barn). Og folk skylder på homofile og bifile menn for at kjønnssykdommer sprer seg? Jeg holder en knapp på heterofile som slurver med kondomer ....

... Når det er sagt: Jeg har aldri vært i et såpass langvarig monogamt forhold med en mann at det ble et alternativ å droppe kondomene til fordel for p-piller, men jeg kan tenke meg at det er mer praktisk å kunne hoppe i køya uten å måtte tenke på å ha kondomer i huset og må stresse med å finne dem frem og ta dem på osv. At jeg er typen som ikke funker så bra med p-piller er en annen sak ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ikke rart nordmenn er elendige på å bruke kondom når man ser hva folk åpenbart mener om kondomet ... Ærlig talt, det er en tynn liten gummidings!! Har enda til gode å ha sex med en mann uten kondom, og har hatt innmari mye bra sex likevel. Først når man er i et fast, trofast, monogamt forhold er det greit å droppe kondomet - forutsatt at man sørger for alternativ prevensjon (med mindre man syns det er greit å få barn). Og folk skylder på homofile og bifile menn for at kjønnssykdommer sprer seg? Jeg holder en knapp på heterofile som slurver med kondomer ....

... Når det er sagt: Jeg har aldri vært i et såpass langvarig monogamt forhold med en mann at det ble et alternativ å droppe kondomene til fordel for p-piller, men jeg kan tenke meg at det er mer praktisk å kunne hoppe i køya uten å måtte tenke på å ha kondomer i huset og må stresse med å finne dem frem og ta dem på osv. At jeg er typen som ikke funker så bra med p-piller er en annen sak ;)

Heh.

*nynner på A Whole New World*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.

*nynner på A Whole New World*

;) Endte nå opp med et kvinnfolk og lurte meg unna hele kondom/annen prevensjon-kaoset for evig tid. I win!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er mer enn kondom for å si det sånn, det fungerer jo også greit når man ikke har sex så ofte.

Anonym poster: 9d349fe76eb8fc50dfb6faa98b464746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier noe der¡:-) Hvilke piller bruker du da?

Bruker Microgynon 21! Ingen negative effekter, bare mye større bryster, regelmessig menstruasjon og bedre selvbilde. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winston

;) Endte nå opp med et kvinnfolk og lurte meg unna hele kondom/annen prevensjon-kaoset for evig tid. I win!

Hadde du testet mann uten kondom, kanskje du hadde endt med en slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Microgynon 21! Ingen negative effekter, bare mye større bryster, regelmessig menstruasjon og bedre selvbilde. :danse:

bortsett fra jeg da,og de fleste andre jeg har snakket med: mensen i 6 mnd,til man måtte gi seg.

Kos deg! det er verdt det da,sånn at gutten skal få lov til å sprute hvor enn han vil:) hi hi,menn er best!

Anonym poster: 60cfd84fcc191a0a412487ea789f1cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du testet mann uten kondom, kanskje du hadde endt med en slik.

Så du bare antar at en mann uten kondom er bedre enn mitt kvinnfolk? Tsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart nordmenn er elendige på å bruke kondom når man ser hva folk åpenbart mener om kondomet ... Ærlig talt, det er en tynn liten gummidings!! Har enda til gode å ha sex med en mann uten kondom, og har hatt innmari mye bra sex likevel.

Hvorfor tror du at du kan uttale deg om forskjellen, når du bare har prøvd det ene? Jeg har prøvd begge deler, og tenkte vel som deg da jeg bare hadde hatt sex med kondom, så prøvde jeg uten og oppdaget forskjellen.

Anonym poster: 4de3de1db8be762b9eb3829ff23b193e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror du at du kan uttale deg om forskjellen, når du bare har prøvd det ene? Jeg har prøvd begge deler, og tenkte vel som deg da jeg bare hadde hatt sex med kondom, så prøvde jeg uten og oppdaget forskjellen.

Anonym poster: 4de3de1db8be762b9eb3829ff23b193e

Poenget mitt var at jeg har hatt innmari mye innmari bra sex med kondom. Tviler ikke på at det er annerledes/føles bedre uten, men man trenger faktisk ikke ha sex uten kondom for å ha bra sex! Jeg kommer ikke kun av penetrering uansett, så for min del er det egentlig likegyldig hvordan den kjennes ut :P

Mitt andre poeng var at det er ikke rart nordmenn er elendige på kondombruk når man ser hva slags holdninger folk har til det. "Det er som å spise sjokolade med papiret på" - seriøst?

(PS: Glemte at jeg faktisk har hatt sex uten kondom. Analsex riktignok, men man kjenner da forskjell der også. Og nei, det var ikke revolusjonerende. Selve penetreringen er faktisk bare en liten del av det å ha sex.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at du kan uttale deg om forskjellen, når du bare har prøvd det ene? Jeg har prøvd begge deler, og tenkte vel som deg da jeg bare hadde hatt sex med kondom, så prøvde jeg uten og oppdaget forskjellen.

Anonym poster: 4de3de1db8be762b9eb3829ff23b193e

Jeg har hatt sex både med og uten kondom, og jeg sliter hardt med å tro at forskjellen er så enorm som mange av dere skal ha det til. Det sitter nok i hodet, og det skjønner jeg jo, men jeg synes det er veldig dumt at resultatet er en eksplossiv økning av kjønnssykdomer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også avstandsforhold nå i snart 2 år med typen. Vi bruker kondom, men for å være ærlig syns jeg det føles ganske dårlig:/ Virker som han sliter mer og mer med å få den på også! Kan jo være fordi i de tidligere forhold har jeg ikke måtte bruke kondom. Men slutta på pillen for noen år siden pga bivirkninger og noia for brystkreft og blodpropp faren. Så sånn ble det. Vi skal prøve på barn senere i år så da har jeg ihvertfall noe å se fram til :)

Anonym poster: b2642c20ac9b8415c8a152a93c507452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg var dritredd for å bli far, ville jeg heller sterilisert meg.

Enig, man tar risikoen og går det galt så tar man ansvaret.

Mange kvinner drar ut spiralen, sier ikke at hun gjorde det :)

Anonym poster: c69270b8211f77f4c2089eca16f91ad5

Tviler på at hun trakk den ut selv.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...