Gå til innhold

Hvor viktig er sex uten kondom? Og det å få sprute inni jenta?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Hadde hatt problemer med å være i et langvarig forhold hvor vi måtte bruke kondom, greit i starten til begge har sjekka seg og man vet man er frisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi syns begge at sex uten kondom er best. Vi prøvde kondom et par ganger, men det gikk åt skogen... Jeg går ikke på p-pillen, det drepte min sexlyst. Så vi kjører på uten beskyttelse, og hopper av i svingen. Har ikke blitt unger av det, selv etter to år med hyppig sex uten beskyttelse. :humpe:

Anonym poster: 43f2ea07ab844d165d794503eb4002b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Vi syns begge at sex uten kondom er best. Vi prøvde kondom et par ganger, men det gikk åt skogen... Jeg går ikke på p-pillen, det drepte min sexlyst. Så vi kjører på uten beskyttelse, og hopper av i svingen. Har ikke blitt unger av det, selv etter to år med hyppig sex uten beskyttelse. :humpe:

Anonym poster: 43f2ea07ab844d165d794503eb4002b6

Med mindre dere hopper av i svingen før dere starter, høres det ut som en eller begge er lite fruktbare.

Hadde, in topic, ikke gidda et forhold med kondombruk. Er far til et barn som ble unnfanget av en ammende mor som ikke hadde fått igjen mens, men som hadde spiral. Om jeg var dritredd for å bli far, ville jeg heller sterilisert meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dere hopper av i svingen før dere starter, høres det ut som en eller begge er lite fruktbare.

Hadde, in topic, ikke gidda et forhold med kondombruk. Er far til et barn som ble unnfanget av en ammende mor som ikke hadde fått igjen mens, men som hadde spiral. Om jeg var dritredd for å bli far, ville jeg heller sterilisert meg.

Eller så har vi bare flaks? Det går det også. ;)

Anonym poster: 43f2ea07ab844d165d794503eb4002b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden bekymre seg for graviditet om du likevel vurderer å gå på p-piller?

:P

Ja, jeg hadde nok vært redd for å bli gravid med en fuckbuddies, framfor om jeg hadde hatt kjærste ;)

Anonym poster: 1e2cfcb64ccc6fc163235d1d55493145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Eller så har vi bare flaks? Det går det også. ;)

Anonym poster: 43f2ea07ab844d165d794503eb4002b6

Joda, ingenting er umulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meker ingen forskjell??? Wow, da må du ha ei rar fitte :P...

Jeg har vært i forhold i 5 år, og vi begynte med p-piller etter 2 år inn i forholdet. Det er noe helt annet, sexen blir heeelt annerledes! Man slipper å tenke på kondomen, og det blir mye, mye bedre!

Vi har prøvd å ha sex senere med kondom, for morrohetsskyld.. Men vi klarer ikke å være seriøse, og det ender opp i latterkrampe, for det er så "ekkelt".. Med andre ord, 1000 ganger bedre uten kondom..

Mye bedre og mer følsomt for gutten også. Trodde ikke jenta skulle merke så stor forskjell men det gjorde i alle fall jeg.

Anonym poster: fd57be5023911b09995453ee723f9dd8

"fitta" mi fungerer helt fint den. Men eneste jeg merker forskjell på er at jeg ikke er full av kliss etterpå.

Og det klisset som drypper ned låret savner jeg virkelig ikke.

Anonym poster: 9d3f6d105515f5e6f8494603982c3f03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom er for pyser og homofile.

Anonym poster: 8d43ced13a2ad12042ac94bce618766d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dere hopper av i svingen før dere starter, høres det ut som en eller begge er lite fruktbare.

Hadde, in topic, ikke gidda et forhold med kondombruk. Er far til et barn som ble unnfanget av en ammende mor som ikke hadde fått igjen mens, men som hadde spiral. Om jeg var dritredd for å bli far, ville jeg heller sterilisert meg.

Mange kvinner drar ut spiralen, sier ikke at hun gjorde det :)

Anonym poster: c69270b8211f77f4c2089eca16f91ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye bedre uten kondom syns jeg! Selv skal jeg få meg spiral for å slippe hormonene, men det er ikke anbefalt for de som ikke har født barn..

Da finner du en annen lege, det der er slik de drev på for tjue år siden :)

Anonym poster: c69270b8211f77f4c2089eca16f91ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Mange kvinner drar ut spiralen, sier ikke at hun gjorde det :)

Anonym poster: c69270b8211f77f4c2089eca16f91ad5

For å bli gravid mens hun ammer en på fire mnd, og med en kar som likevel han har sagt han vil ha flere barn sånn at det er uproblematisk å vente? ;)

Spiralen tok de forøvrig samtidig med keisersnittet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig nok til å risikere Hiv og herpes

Man slipper jo å risikere det om man har en IQ høyere enn 70. Da har man jo bare ubeskyttet sex med fast testet partner.

Unntaket er vel om partneren horer rundt ubeskyttet bak ryggen på en. Men at eventuelle utroskap foregår ubeskyttet er det forsvinnende liten sjangs for om man allerede har fått klargjort at hun/han ikke er en sånn "70 IQ" kar eller dame.

Men når man ser på folk flest har du et poeng. Det er tydligvis verdt alt av sykdommer bare man slipper kondom.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg uten kondom helt klart best. Selvom vi prøvde to ganger med bare for moroskyld. Er også i et avstandsforhold der vi sees hver 3-4 måned (suger å ha kjæreste i en annen verdensdel), og jeg startet p-piller med en gang, og har bare fått positive ting ut av bruken. Skikkelig fornøyd. Det er kjæresten også, da han kan komme inni så mye han vil, og er ganske mye dyrere med kondomer når man har sex gjenomsnittlig 7 ganger hver dag, (også mye spontan sex overalt). Jeg anbefaler p-piller på det høyeste, selv om det er avstandsforhold! Kondomer er egentlig turnoff uansett ;) Kos deg!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg uten kondom helt klart best. Selvom vi prøvde to ganger med bare for moroskyld. Er også i et avstandsforhold der vi sees hver 3-4 måned (suger å ha kjæreste i en annen verdensdel), og jeg startet p-piller med en gang, og har bare fått positive ting ut av bruken. Skikkelig fornøyd. Det er kjæresten også, da han kan komme inni så mye han vil, og er ganske mye dyrere med kondomer når man har sex gjenomsnittlig 7 ganger hver dag, (også mye spontan sex overalt). Jeg anbefaler p-piller på det høyeste, selv om det er avstandsforhold! Kondomer er egentlig turnoff uansett ;) Kos deg!!!

Du sier noe der¡:-) Hvilke piller bruker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex med kondom er som å spise sjokolad med papiret på

Anonym poster: 2b97313942c4bf42da157fb0f3833016

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker helt klart uten. Har en lei tendens til å miste ereksjonen om jeg bruker gummi. Holder litt bedre om jeg bruker XL, men fortsatt bedre uten.

Anonym poster: 78232ea3f6412172c28d6ef6075f2b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker helt klart uten. Har en lei tendens til å miste ereksjonen om jeg bruker gummi. Holder litt bedre om jeg bruker XL, men fortsatt bedre uten.

Anonym poster: 78232ea3f6412172c28d6ef6075f2b4d

God grunn! Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"fitta" mi fungerer helt fint den. Men eneste jeg merker forskjell på er at jeg ikke er full av kliss etterpå.

Og det klisset som drypper ned låret savner jeg virkelig ikke.

Anonym poster: 9d3f6d105515f5e6f8494603982c3f03

Helt enig. folk skriver at det er stress med å hente frem kondom,men jeg syns helt klart klisset er mye mer stress.

Anonym poster: 60cfd84fcc191a0a412487ea789f1cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...