AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #61 Skrevet 5. februar 2013 Tråden er delt. Klikke-diskusjonen kan tas her. Den er også ryddet for personangrep. Rainbow81, mod Tror nok du må gå over her en gang til for her er da flere innlegg som er avsporing. Anonym poster: 64a244fca9420b5c703c44376b2c3029 1
Rainbow Skrevet 5. februar 2013 #62 Skrevet 5. februar 2013 Tror nok du må gå over her en gang til for her er da flere innlegg som er avsporing. Anonym poster: 64a244fca9420b5c703c44376b2c3029 Bra nå? Rapporter hvis dere mener det er flere. Ble skrevet noen mens jeg drev med flyttinga, så alle kom ikke med i første omgang, men kan fortsatt hende jeg har hoppet over noen. Rainbo81, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #63 Skrevet 5. februar 2013 Folk har forskjellige oppfatninger av ordet "sarkasme." At du ikke har oppfattet verken sarkasmen eller ironien betyr dermed ikke at den har vært fraværende. At man er selvhøytidelig utelukker ikke at man samtidig kan bruke sarkasme og ironi som retoriske virkemidler. Ser du. Anonym poster: cbf45f671cadbe93fdedcd6ec6633b79
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #64 Skrevet 5. februar 2013 Hvem var du før Sura? Anonym poster: 64a244fca9420b5c703c44376b2c3029 Akkurat det er har du ingenting med! Forsøk på å oute evt brukere på den måten er ikke lov! Anonym poster: 99bc9395ff0b5b3da82ceb02090703e0 3
Gjest Tirkes Skrevet 14. mars 2013 #65 Skrevet 14. mars 2013 Tirkes! Bandit! Brutal mann! Anonym poster: fba296f788a6dd84f4d28d59581712f9 Oh hi thar. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #66 Skrevet 14. mars 2013 Oh hi thar. Åh, er du tilbake? Hvordan kunne jeg glemme deg, som i min aller første tråd her inne, kom dundrende inn i tråden med diverse "velfunderte" innspill (og et kattebilde som skremte vannet av meg) og masse annet skøy. * Hvem jeg savner? Må være en viss bruker hvis nick begynte på "F" som stakk østover i jakt på noe bedre og lot meg bli her igjen alene på KG blant pirayaene. Sliter med å tilgi denne brukeren Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2013 #67 Skrevet 14. mars 2013 Åh, er du tilbake? Hvordan kunne jeg glemme deg, som i min aller første tråd her inne, kom dundrende inn i tråden med diverse "velfunderte" innspill (og et kattebilde som skremte vannet av meg) og masse annet skøy. * Hvem jeg savner? Må være en viss bruker hvis nick begynte på "F" som stakk østover i jakt på noe bedre og lot meg bli her igjen alene på KG blant pirayaene. Sliter med å tilgi denne brukeren Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f Bare litt bitter eller? Du kan jo alltids gi opp KG selv (siden det tydeligvis ikke er så mye positivt å si om det) og dra å finne denne F-Bruker`n og leve lykkelige i alle deres dager
Gjest Tirkes Skrevet 14. mars 2013 #68 Skrevet 14. mars 2013 Jeg er et horribelt menneske. Men kattebilder angrer jeg ALDRI på. 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #69 Skrevet 14. mars 2013 Bare litt bitter eller? Du kan jo alltids gi opp KG selv (siden det tydeligvis ikke er så mye positivt å si om det) og dra å finne denne F-Bruker`n og leve lykkelige i alle deres dager Jo'a, det kunne jeg sikkert gjort, men det er en liten feil. "F" er ei jente, jeg er ei jente og jeg liker ikke jenter på den måten. Men hvem vet, det ryktes jo at man blir litt sånn småskeiv av å delta på KG, så en skal aldri si aldri. Jeg er et horribelt menneske. Men kattebilder angrer jeg ALDRI på. Etter å ha strevd med å hente meg inn (trodde jo at katten ville spise meg opp), så for å unngå å få flere "er-du-bitter"-bemerkninger, så må jeg vel si tilbake . ( den svei ganske hardt, så vær grei med meg de neste dagene) Ellers så kom jeg på at jeg savner Brutal Mann, faktisk, til tross for hans kvinnefiendtlige holdninger. Pussig nok. Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f
Gjest Tirkes Skrevet 14. mars 2013 #70 Skrevet 14. mars 2013 Jeg tror ikke du er bitter, og jeg trenger ingen velkommenskilt. Jeg tåler at ikke alle tåler meg, det er en ærlig sak. Men ha en fin kveld da, katteskremte AB!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #71 Skrevet 14. mars 2013 Jeg tror ikke du er bitter, og jeg trenger ingen velkommenskilt. Jeg tåler at ikke alle tåler meg, det er en ærlig sak. Men ha en fin kveld da, katteskremte AB! Neinei, er jeg så lett å misforstå? Begge innleggene mine var ment som humoristisk innslag i denne tråden. Hrmf...jaja, det får jeg ta til etterretning. Ha en god kveld, du og NozMonsteren Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2013 #72 Skrevet 14. mars 2013 Neinei, er jeg så lett å misforstå? Begge innleggene mine var ment som humoristisk innslag i denne tråden. Hrmf...jaja, det får jeg ta til etterretning. Ha en god kveld, du og NozMonsteren Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f mitt var også bare ment som en tull.. det er så fint og flott og tulle litt her inne, selvom det ofte er vanskelig å fatte at det er tull Riktig så god kveld videre til deg også AB Og for å ikke avspore heeeeelt, så synes jeg det er godt at Raindrops og UanonymBruker er tilbake!
Gjest Blubberella Skrevet 14. mars 2013 #73 Skrevet 14. mars 2013 Så hyggelig å ha vært litt savnet av Flair til tross for at jeg bare ble borte ei lita stund av helt tilfeldige grunner! Det ble bare sånn. Altså ingen vonde følelser eller store traumer som ligger bak og jeg blir neppe å slette meg med det første. KåGe er jo topp underholdning i en ellers kjedelig hverdag! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #75 Skrevet 21. mars 2013 Nå har Purple Haze og norah slettet seg også. Veldig, veldig synd. Kom tilbake! Anonym poster: 1d94f2e8a282a09d3069a5272c443b3f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #76 Skrevet 11. april 2013 Hvor har det blitt av Darthoven? Anonym poster: 42689c6754a9a4e4b028d6e425c294ec
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2013 #77 Skrevet 11. april 2013 Hvor har det blitt av Darthoven? Anonym poster: 42689c6754a9a4e4b028d6e425c294ec Jeg tror, men skal ikke si for sikkert, at han er her under et annet nick. Jeg synes jeg kjenner igjen skrivemåten .
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #78 Skrevet 11. april 2013 Jeg tror, men skal ikke si for sikkert, at han er her under et annet nick. Jeg synes jeg kjenner igjen skrivemåten . Jeg savner han! Kan du ikke si hvem du tror det er? Anonym poster: 42689c6754a9a4e4b028d6e425c294ec
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2013 #79 Skrevet 11. april 2013 Jeg savner han! Kan du ikke si hvem du tror det er? Anonym poster: 42689c6754a9a4e4b028d6e425c294ec Nei, det blir feil å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #80 Skrevet 11. april 2013 IMLI saknar eg, ein gild brukar. Anonym poster: 111b30e614643876b70de48ff2a07471 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå