Chloe- Skrevet 3. februar 2013 #21 Skrevet 3. februar 2013 Har uanonym bruker også slettet seg? Noen som evnt vet hvorfor? Og Dreamdrops? Jeg trooor Uanonymbruker er innom her en gang i blant, og signerer med -UAB.
Chiyo Skrevet 3. februar 2013 #23 Skrevet 3. februar 2013 Jeg slettet aldri profilen min, men jeg tok en pause. Ikke bevist da. Jeg fant et annet, mye mindre og mer samlet, forum i Juli i fjor og siden da har jeg vært her mye mindre. Jeg trodde aldri det kom til å skje. Things change. Kanskje de som ikke er her fant noe annet å gjøre på.
pantertante Skrevet 3. februar 2013 #24 Skrevet 3. februar 2013 Har uanonym bruker også slettet seg? Noen som evnt vet hvorfor? Og Dreamdrops? Dreamdrops har skrevet innlegg i dag, har jeg fått med meg. Jeg savner Ludovie. :frown:
Sweet77 Skrevet 3. februar 2013 #25 Skrevet 3. februar 2013 Og så savner jeg Giacomo-P. Om det er hans "bortgang" som har bidratt til den siste tidens mannefall vet jeg ikke, men det kan jo virke sånn, siden mange av de velfunderte brukerne som likte ham både har slettet seg og blitt markant mindre aktive i etterkant. Trist for forumet. De er alle en del av den "stammen" som gjør det interessant og gøy å være her. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #26 Skrevet 3. februar 2013 Brukere kommer og går. Jeg skjønner ikke dette store savnet etter enkeltbrukere. Ja noen setter spor, men det kommer alltids nye. Er det noen man virkelig har fått kontakt med og setter pris på så har man vel muligens kontakt utenfor. Anonym poster: 1b6053f7285ce620eb91862df6a76aa1 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #27 Skrevet 3. februar 2013 Enig, Raven. Og: Jeg savner også alle de nevnte. Ja, og BUUUUD!! Kom tilbake, Bud!! Og HunterLady, og MariaMarihøne (selv om hun har en veeeldig legitim grunn til å være borte),[b/] og Ylvina, som jeg nesten aldri ser her mer. Og en haug med andre, som jeg ikke kommer på i farta. Folk sletter seg fordi "nivået er så dårlig" - ikke rart det blir dårlig når mange av de gode brukerne forsvinner, vel!! Hun har jo skrevet et innlegg i denne tråden? Anonym poster: d7f54613ab85425065619d7daeaf42a9 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #28 Skrevet 3. februar 2013 Hun har jo skrevet et innlegg i denne tråden? Anonym poster: d7f54613ab85425065619d7daeaf42a9 Obs, ble litt feil i forrige innlegg. Maria marihøne var den jeg prøvde å komme frem til. Anonym poster: d7f54613ab85425065619d7daeaf42a9
Sweet77 Skrevet 3. februar 2013 #29 Skrevet 3. februar 2013 Obs, ble litt feil i forrige innlegg. Maria marihøne var den jeg prøvde å komme frem til. Anonym poster: d7f54613ab85425065619d7daeaf42a9 Ja, men hun er nesten aldri her mer. Var det jeg mente. Så da savnes hun Brukere kommer og går. Jeg skjønner ikke dette store savnet etter enkeltbrukere. Ja noen setter spor, men det kommer alltids nye. Er det noen man virkelig har fått kontakt med og setter pris på så har man vel muligens kontakt utenfor. Anonym poster: 1b6053f7285ce620eb91862df6a76aa1 Det handler ikke nødvendigvis om at man har så veldig god kontakt, noen av de jeg savner har jeg kranglet mer med enn jeg har vært enig. Det handler om at mange av de som har sluttet / trukket seg tilbake er av de som er reflekterte, humoristiske, morsomme å diskutere med fordi de faktsik greier å utfordre en på et intellektuelt nivå, har et syn på ting som vekker andre tanker enn mange andre gjør, bare gjør forumet koselig eller you name it. Man er jo her forsi man finner det interessant, og det blir ikke mer interessant enn de brukerne som er her Nå kommer det jo selvsagt nye brukere som du sier, men ingen er like eller har samme stil. Og treffer kanskje ikke like godt heller, det varierer. Så jeg har lett for å savne de jeg føler har gitt meg noe - og ja, de gir meg noe, man sitter jo ikke her om det ikke er givende på et eller annet plan. Men er selvfølgelig åpen for de nye som kommer, kan bli like interessant det, og så vil nok også mange av dem også gå inn blant de jeg savner her inne om de forsvinner igjen Get it? 5
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2013 #30 Skrevet 3. februar 2013 Og: Jeg savner også alle de nevnte. Ja, og BUUUUD!! Kom tilbake, Bud!! Jeg kom plutselig til å tenke på Bud og Tarandus før jeg leste dette, ser de begge har slettet seg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #31 Skrevet 3. februar 2013 Jeg kommer til å savne Imli, som nylig har slettet seg. Vi var ikke alltid enige, men hun stod alltid for meningene sine på en veldig fair måte, og sånt syns jeg det står respekt av. Anonym poster: 1d94f2e8a282a09d3069a5272c443b3f 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #32 Skrevet 4. februar 2013 Det finnes flust av reflekterte, humoristiske, morsomme, intellektuelle og koselige brukere her fortsatt. Vi har bare "mistet" noen av de som roper høyest. Det trenger ikke være til forkleinelse. Brukere kommer og går, vi kan ikke sette i gang et gråtekor for at noen sletter seg fra et forum, seriøst? Anonym poster: fe4e227b7c0d3e8ed8f82c1980da16a6 9
Raven Emerald Skrevet 4. februar 2013 #33 Skrevet 4. februar 2013 Noen andre som lurer på om noen hadde registrert det om de selv slettet seg? Kommer ikke til å slette meg bare for å finne det ut, men sånne tråder gjør meg litt nysgjerrig på om noen har lagt "nok" merke til meg enda. =P Selvsentrert, må vite..! =P
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2013 #34 Skrevet 4. februar 2013 KG er ikke den samme uten den brutale mannen.... Har han blitt utestengt igjen?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #35 Skrevet 4. februar 2013 Likte SpaceBaby sine tulletråder:-) Anonym poster: 53d8af808c66ae04ccbcb835ef4a0ffc 3
skreppamedleppa Skrevet 4. februar 2013 #36 Skrevet 4. februar 2013 Det er vel en eller to jeg også savner av de store Internett personligheter som har valgt å slettet seg I den siste tiden. Hva som gjør at ”de gode gamle kjendisene” her inne har forsvunnet tror jeg er litt ymse, men jeg tror Gia sin bortgang bare var dråpen som fikk begeret til å renne over for mange eller rett og slett at man finner seg andre forum som er mer seriøse eller finner andre ting å fylle livet sitt med. Når en del har klaget på hvordan kg fungerer i lang tid og det bare overses fra ledelsen gang på gang alt i fra tåpelige reklamer om brysforstørrelser, hjernedøde artikler , til troll som registrerer seg og driver hardt på en ukes tid med tråder som ”var på byen i går og fikk ikke fitte, dere kjærringer på kg gi fitte til menn på byen” før de sletter seg igjen. Tar man kvalitetssikringen opp med ledelsen får man som svar at ”hey, dere bestemmer selv hvilket forum dette skal være, vi har bare opprettet en lekegrind til dere med noen svært defuse regler, som av og til overholdes og av og til ikke”. Det er blitt nevnt fra mange hold både på generell debatt og på ris og ros at kg har blitt en dårligere lekeplass nå enn før, hva dette kommer av vet jeg ikke, om det er den frie bruken av anonym bruker funksjonen, om det er blitt et yngre klientell her inne eller at det generelt er blitt mer trolling og hets på nettet kan være noen stikkord på hvorfor kg er blitt et sted for de få heller enn et sted for de mange. Flere av de som har slettet seg eller skriver mindre og mindre har selv sagt et par ganger at de holder seg mest på snikk snakk eller i dagbøker fordi de ikke orker eller holder ut drittkasting, avsporinger usakeligheter, persondebatt som er trist for forumet generelt sett, samtidig er det også svært forståelig når et lite spm i seg selv kan utvikle seg til en rasende baviankrig over flere sider. Så ble Gia borte og når man fra før av mener kg er blitt dårligere og dårligere og det er lengre mellom de gode diskusjonene men så er det vel forståelig at man sletter seg. Samtidig så er det jo en del av de som har slettet seg som har gjort det en eller flere ganger og kommer tilbake igjen, man kan jo alltids håpe. 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #37 Skrevet 4. februar 2013 Samme for meg hva enkelte driver med, ikke alle er et tap............ Men Ludovie, å kjære vene, henne likte jeg. Anonym poster: e751768d3ddf33782762ccca2a38fddc 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #39 Skrevet 4. februar 2013 Klikkene finnes. http://forum.kvinneg...howtopic=713995 Anonym poster: 99bc9395ff0b5b3da82ceb02090703e0 Yes! Endelig fikk jeg bevis på at klikken eksisterer! Dette kan de ikke sno seg unna! Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f
sebastianen Skrevet 4. februar 2013 #40 Skrevet 4. februar 2013 Det er mange jeg savner... Alle de smarte og reflekterte med meninger de turte å uttrykke. Og som de klarte å uttrykke uten vulgariteter og plattheter. Jeg hever mitt glass for dere.... 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå