Gå til innhold

Lei av klikker på KG - delt fra "Kom tilbake, KGere"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes at det er greit å splitte opp klikkene her på forumet. Det er irriterende at brukere backer hverandre opp hele tiden.

Anonym poster: 7608eb8be1ac39bccf51ed09b1b473f0

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at det er greit å splitte opp klikkene her på forumet. Det er irriterende at brukere backer hverandre opp hele tiden.

Here we go again. Klikker? Enkelte brukere gjør seg mer bemerket enn andre. Det handler ikke om klikker.

Anonym poster: 1d94f2e8a282a09d3069a5272c443b3f

• Liker 5
Skrevet

Here we go again. Klikker? Enkelte brukere gjør seg mer bemerket enn andre. Det handler ikke om klikker.

Anonym poster: 1d94f2e8a282a09d3069a5272c443b3f

Klikkdannelser er godt dokumentert. Les gjerne disse trådene:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=635564&st=0

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=712616&st=0

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=692340

Sier forresten ikke at de brukerne som er nevt i denne tråden er med dette, men at det på generelt basis er bra at brukere blir byttet ut regelmessig for å hindre at noen brukere og klikker blir for høy på seg selv og tror de kan gjøre som de vil. Noe som vi har sett mange eksempler på før.

• Liker 2
Skrevet

Klikkdannelser er godt dokumentert. Les gjerne disse trådene:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=635564&st=0

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=712616&st=0

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=692340

Sier forresten ikke at de brukerne som er nevt i denne tråden er med dette, men at det på generelt basis er bra at brukere blir byttet ut regelmessig for å hindre at noen brukere og klikker blir for høy på seg selv og tror de kan gjøre som de vil. Noe som vi har sett mange eksempler på før.

Blah-Blah.jpg

• Liker 4
Skrevet

Blah-Blah.jpg

Er du med i klikken, siden du føler deg truffet?

Anonym poster: b49644a1eb6588e757923f98f21bed8f

• Liker 9
Skrevet

Er du med i klikken, siden du føler deg truffet?

Føle seg truffet.. For et uforutsigbart og revolusjonerende svar.

Nei, jeg føler meg ikke truffet. Derimot synes jeg det er latterlig at det ikke er mulig å nevne brukere i positive ordlag, uten at det skal hyles opp om klikker og hvor fælt det er at noen brukere er likt.

• Liker 4
Gjest + Carnage +
Skrevet

Vampen jeg tror DUUU er lederen i den hemmelige klikkeorganisasjonen på KG :( FØLR DU DEI TROFFET ELR HÆ :) :) :) :) :) PS hei skal vi være shærster<3? he-he

Skrevet

Klikkene finnes.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=713995

Anonym poster: 99bc9395ff0b5b3da82ceb02090703e0

Haha, glimrende eksempel! For forklaringen på den tråden er selvfølgelig at klikker finnes, ikke at det faktisk var en del brukere som uavhengig av hverandre ikke skjønte et plukk av en hinsides dum tråd.

• Liker 2
Skrevet

Føle seg truffet.. For et uforutsigbart og revolusjonerende svar.

Nei, jeg føler meg ikke truffet. Derimot synes jeg det er latterlig at det ikke er mulig å nevne brukere i positive ordlag, uten at det skal hyles opp om klikker og hvor fælt det er at noen brukere er likt.

Hm...

• Liker 2
Skrevet

Haha, glimrende eksempel! For forklaringen på den tråden er selvfølgelig at klikker finnes, ikke at det faktisk var en del brukere som uavhengig av hverandre ikke skjønte et plukk av en hinsides dum tråd.

Begynner jo å lure når du som aldri er på bryllupsforumet kommer løpende og beskytter en bruker med en gang det oppstår en situasjon.

Anonym poster: 85823645a230b1674b11039d3a9c78ff

• Liker 3
Skrevet

Begynner jo å lure når du som aldri er på bryllupsforumet kommer løpende og beskytter en bruker med en gang det oppstår en situasjon.

Beskytter? Gjest? Gjest og jeg har vel vært mer Uenig enn enig, for å si det sånn, og har også hatt mer enn en krangel. Men det er typisk, den enkle forklaringen er at det er klikking. Å innse at det faktisk er en reaksjon på at det er bedriten oppførsel å bruke AB til å fortelle andre at de er dårlige mennesker, eller be andre brukere slette seg, blir vel litt for vanskelig. Eller hva? Det handler ikke om å beskytte en bruker, men om å si ifra om bedriten oppførsel, uavhengig av hvem den treffer.

• Liker 1
Skrevet

Beskytter? Gjest? Gjest og jeg har vel vært mer Uenig enn enig, for å si det sånn, og har også hatt mer enn en krangel. Men det er typisk, den enkle forklaringen er at det er klikking. Å innse at det faktisk er en reaksjon på at det er bedriten oppførsel å bruke AB til å fortelle andre at de er dårlige mennesker, eller be andre brukere slette seg, blir vel litt for vanskelig. Eller hva? Det handler ikke om å beskytte en bruker, men om å si ifra om bedriten oppførsel, uavhengig av hvem den treffer.

Kanskje litt feigt å være ab, greit det, men man får liksom nok til slutt og vil ikke bli "forfulgt", da er ab grei å bruke. Skulle kanskje vært litt mildere. Men det var da ikke bare gjest som fikk gjennomgå, en annen bruker fikk mye tyn av henne. Hvor var hennes støtte? hvorfor løpe til tråden for å støtte en kjent bruker, men ikke en som er ny?

• Liker 4
Skrevet

Kanskje litt feigt å være ab, greit det, men man får liksom nok til slutt og vil ikke bli "forfulgt", da er ab grei å bruke. Skulle kanskje vært litt mildere. Men det var da ikke bare gjest som fikk gjennomgå, en annen bruker fikk mye tyn av henne. Hvor var hennes støtte? hvorfor løpe til tråden for å støtte en kjent bruker, men ikke en som er ny?

Kanskje ikke ny (så feil), men en ikke fullt så kjent bruker.

Skrevet

Løpe til en tråd for å støtte en kjent bruker? Jeg har pr dags dato ikke "løpt" til en tråd for å beskytte noen. De to siste sidene av trådene er flere brukere som gjenger seg sammen mot en bruker. Jeg blåser i hvem brukeren er, det er oppførselen jeg reagerer på. Det har ikke noe med klikking å gjøre. Og spekulasjonene dine om å bli "forfulgt" er lavmål. Jeg har hatt mer enn et sammenstøt med vedkommende, og har pr dags dato ikke blitt forfulgt.

• Liker 1
Gjest GetOverIt
Skrevet

:fnise:

Jeg klarer meg ganske bra, men takk for omtanke :klemmer:

Skrevet

Blah-Blah.jpg

Jeg lurer på hvordan det har seg at med en gang noen nevner ordet klikk i en tråd så er du der på flekken. Sitter du og søker på ordet en gang i minuttet eller noe?

Anonym poster: 64a244fca9420b5c703c44376b2c3029

• Liker 11
Skrevet

Jeg lurer på hvordan det har seg at med en gang noen nevner ordet klikk i en tråd så er du der på flekken. Sitter du og søker på ordet en gang i minuttet eller noe?

Nei, jeg gikk inn i en tråd som i utgangspunktet handler om å fremheve brukere på en positiv måte. Og Lord and behold, selvfølgelig kom den obligatoriske rautinga om klikker.

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg gikk inn i en tråd som i utgangspunktet handler om å fremheve brukere på en positiv måte. Og Lord and behold, selvfølgelig kom den obligatoriske rautinga om klikker.

Det tror jeg ikke noe på. Det er noe med deg og ordet "klikker". Og når vi snakker om mobbing; jeg synes du mobber i det første innlegget i denne tråden. Selv om du ikke opplever klikker her inne så betyr det ikke at det ikke eksisterer og det er tydeligvis noen brukere her som blir lei seg fordi de blir oversett (jeg er ikke en av de, er AB og fornøyd med det). Du behandler absolutt ikke folk med respekt.

• Liker 8
Gjest Katten.
Skrevet

Så morsomt at du gjør akkurat dette, mens du gjemmer deg bak AB.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...