Gå til innhold

Rask tid, langsom tid


Tornerosa

Anbefalte innlegg

Jeg misforsto deg sikkert, jeg forsto det slik som at du hadde søkt på en 66% stilling. At du er et arbeidsjern er det ingen tvil om. :) Men det er vondt å gå "tom" når det gjelder engasjement mht jobbsituasjonen. Håper virkelig det dukker opp en jobb som kan passe inn i livet ditt og som du vil trives med. :(

Jeg har også en sommer jeg er litt ambivalent til. Pusser opp litt og har ikke særlig penger til ferie. Men noe må jeg jo finne på med ungene.... Dessuten er jeg så stresset og i symbiose med jobben, at jeg ser ikke for meg å klare å slappe av. Jeg har nok av planlagte prosjekter iallefall - nå skal det ryddes og kastes hjemme. Jeg synes jeg kjører lass på lass ut hjemmefra og bringer lite inn - men likevel kveles jeg av ting og rot. Er du på mine kanter, må du gjerne komme å besøke meg i rotet. :) Jeg gleder meg egentlig til videre oppussing og rydding - godt for sjel og sinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misforsto deg sikkert, jeg forsto det slik som at du hadde søkt på en 66% stilling. At du er et arbeidsjern er det ingen tvil om. :) Men det er vondt å gå "tom" når det gjelder engasjement mht jobbsituasjonen. Håper virkelig det dukker opp en jobb som kan passe inn i livet ditt og som du vil trives med. :(

Jeg har også en sommer jeg er litt ambivalent til. Pusser opp litt og har ikke særlig penger til ferie. Men noe må jeg jo finne på med ungene.... Dessuten er jeg så stresset og i symbiose med jobben, at jeg ser ikke for meg å klare å slappe av. Jeg har nok av planlagte prosjekter iallefall - nå skal det ryddes og kastes hjemme. Jeg synes jeg kjører lass på lass ut hjemmefra og bringer lite inn - men likevel kveles jeg av ting og rot. Er du på mine kanter, må du gjerne komme å besøke meg i rotet. :) Jeg gleder meg egentlig til videre oppussing og rydding - godt for sjel og sinn!

Akkurat dét forstod du rett - jeg har søkt på en 66% stilling. Det er nå 2.5 uker siden og jeg har ikke hørt noe, så jeg tviler på at jeg er aktuell. Jeg har i utgangspunktet ingen av de formelle kravene man stiller, "bare" masse erfaring og en god dose personlig egnethet. Stillingen er et sted hvor jeg veldig gjerne skulle kommet innenfor, sånn sett ville det vært en veldig bra start. Fantaserte litt om at jeg kunne tilby nåværende arbeidstgiver å stå i 30% stilling kommende år, det hadde ikke vært helt på trynet. Avgrenset jobben geografisk.

Ja! Vil veldig gjerne besøke deg! For min del er det snakk om de første 3-4 dagene av juli, at jeg er i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye fire uker blanco.

Har arrangert 12-årsdag i dag.

Kanskje jeg heller burde skrive blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den uka er jeg på hytta! :-(

Næææiii. Søndagen også? Altså den 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner egentlig min 3 ukers ferie på fk. mandag, men på grunn av overload på jobben kommer jeg nok til å jobbe t.o.m. onsdag. Sannsynligvis er jeg hjemme neste helg (altså også den 30.), men vi skal ha 75 årslag for faren min og jeg skal hjelpe til med mat osv. og dessuten delta i selskapet (selvfølgelig). Så jeg tror det blir litt vanskelig akkurat den helgen. En annen ting er at det er en del annet småtteri x 100 som jeg må fikse av praktisk art den helgen og som medfører at jeg rett og slett ikke har oversikt over hvordan dagene blir. Mandagen etter (med mindre det blir endringer grunnet vær eller annet) drar vi på ferie og blir borte en ukes tid, og den neste uken deretter (uke 28 blir vel det) blir brukt til turer hit og dit med meg og ungene.

Fra midten av juli er det mye enklere for meg. Jeg jobber riktignok igjen da, men har mulighet til kortere dager og noe avspasering. Men det hjelper vel ikke stort, da er vel ikke du på disse kanter?

Beklager at jeg svarer helt i rykk og napp - men det er litt hektisk! :)

I dag har jeg faktisk hjemmekontor, pulsen er senket og jeg skal avspasere noe i ettermiddag. Jobbe litt i hagen i fint vær. O' glede! Ubehagelig møte i kveld, stålsetter meg til det, men alt går.

Ha en fin torsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går. :)

Det går også an å se for seg østlandstur i løpet av juli. Hvem vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i begynnelsen av juli. Jeg og barna har fri, så vi finner vel på litt forskjellig på dagtid som kanskje ikke er like gøy for deg som har barnefri, men ikke hver dag og ikke hver kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bort fra onsdag neste uke til tirsdag 2. juli. Så skal jeg være hjemme alene i 10-14 dager, skal stelle noen dyr og jobbe, men har veldig fleksible dager. Så skal jeg bort en kort-uke i slutten av juli. Jeg kan faktisk til og med tilby overnatting på liten hytte med robåt og vann rett i nærheten her også. Sånn for total rekreasjon. Men du er kanskje mer i "se mennesker-modus"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i begynnelsen av juli. Jeg og barna har fri, så vi finner vel på litt forskjellig på dagtid som kanskje ikke er like gøy for deg som har barnefri, men ikke hver dag og ikke hver kveld :)

Notert! :)

Jeg skal bort fra onsdag neste uke til tirsdag 2. juli. Så skal jeg være hjemme alene i 10-14 dager, skal stelle noen dyr og jobbe, men har veldig fleksible dager. Så skal jeg bort en kort-uke i slutten av juli. Jeg kan faktisk til og med tilby overnatting på liten hytte med robåt og vann rett i nærheten her også. Sånn for total rekreasjon. Men du er kanskje mer i "se mennesker-modus"?

Vet ikke helt hvilken modus jeg er i. Jeg er vel egentlig litt "ute av modus", nå hva det betyr...

Uansett - notert! :)

Jeg har telefonnummer til dere begge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...