Gå til innhold

Kevlarsjäls treningsdagbok!


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Hvem sin hund er det? :)

Flink du er!!

Det er en god venninne sin hund! Jeg har ekstranøklel og kan hente hunden når hun jobber og sånn. Skinnelig kjekt!

Nå er det sofa og te. Supertrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

STØL I LEGGENE! Jeg glemte å tøye i går, og mistenker det er derfor.

AU AU AU.

Får se om det mykner i løpet av dagen, i så fall blir det jogging. Hvis det ikke mykner blir det sofa. :P

Edit: det mykna IKKE. Går som ei gås, så trening utgår. :)

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Er så kjipt når man glemmer det.. Det er så fælt å være støl!

Ble ikke trening på meg idag heller. Var så sliten da jeg kom hjem fra en lang dag på skolen:( Blir en ekstra lang treningsøkt imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Det gikk visst dårlig med treninga denne uka. Det har blitt lange dager på jobb og lange turer etter på jobb, men ingen trening eller svømming.

Tar helgefri nå, og neste uke har jeg heldigvis bare 2 jobbdager. Så da blir det nok mer tid og energi til trening! YAY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Knallstart på uka!

15 minutters elipsemaskin

5 minutters oppvarming på mølla

25 minutters sammenhengende jogg

5 minutters nedkjøling på mølla

15 minutters ergometersykling

Herlig å øke treningsminuttene når været er bra, formen er god og spillelista er bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har vært og svømt! For første gang siden typ før jul!! Jeg pleide å svømme regelmessig, men så kokte det liksom litt bort i kålen, for det svømmehallen er åpen på så jævlig irriterende tidspunkt (kun mellom 16-21)

Stil: kun bryst

Runder: 20 stk

Lengde: 1000 meter

Tid: 45 minutter

Jeg kjenner at det er lenge siden jeg har brukt skuldermusklene, det var nemlig dødshardt.. Så er veldig spent på om jeg blir støl i morgen. Har egentlig aldri blitt støl av svømming før, men dette lukter rett og slett stølhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Dagens Dust: meg selv.

Det var en dame i svømmehallen i dag som hadde en tattovering av en rosa sløyfe på armen. Da vi dusjet sammen så jeg at hun manglet det ene brystet. Jeg ble seriøst så utrolig sympatisk og hadde så innmari lyst til å si noe. Jeg ville si at jeg følte med henne, at jeg hun burde være stolt av hva hun har klart å overvinne. Men så klarte jeg rett og slett ikke si noe. Jeg bare stod der og kikket i gulvet.

På en måte tror jeg det var bra jeg ikke sa noe: det er ikke sikkert hun hadde satt pris på det siden hun stod der naken og sårbar. Mest sannsynlig ville hun følt at jeg innvaderte privatlivet hennes. Men jeg angrer litt likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å svømme jeg og! Desverre får jeg så fort urinveisinfeksjon at jeg ikke tørr lengre. Er kun de 3 siste årene jeg har vært plaget med det, så er utrolig irriterende! Var ikke klar over at det kansje kom fra bading, så i fjor høst kjøpte jeg meg et 3 månederskort i svømmehallen. Etter den første gangen varte det i 1-2 uker, også venta jeg litt og prøvde igjen og da kom det tilbake:( Etter det kom og gikk det hele tiden fram til desember:(

Utrolig kjipt, er jo så fin trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig fint tenkt av deg at du ville si noe!

Tenker likevel at det var like greit at du ikke gjorde det, man vet jo ikke hvordan hun ville respondert - en nokså sårbar situasjon som du sier. Uansett, kjempefint og empatisk av deg å tenke på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hanneli: så fælt med UVI da! Skjønner godt at du dropper svømming når det er såpass plagsomt!

Vofsi: takk! :klem:

-

Woo woo!

20 minutter elipse

5 minutter oppvarming på mølle

25 minutter sammenhengende jogg, hastighet 8,5 haha.. Sakte! Men det gjør ikke noe

20 minutters gåing på mølla i hard oppoverbakke

Flink pike skal nå nyte knekkebrød med vegansk ost og en smoothie. Perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Svømmer du bryst med hodet over vann, eller svømmer du slik at hodet går over og under? :) Haha, det var ikke mye forståelig. Men men.

Og: Du er så flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

På grunn av håret mitt som ikke kan bli vått så må jeg kun ha hodet over vann:/

Er ulemper med å ha dreads ja!

Daenerys, du må slutte å skrive i dagboka mi på ukedager! Jeg vil se på Game of thrones:///

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Har fått trimma hodet i dag. Jobben var ekstremt stress, alt for mange kunder som skulle ha alt for mange blomster. Var stort sett kø hele dagen+varelevering fra helvete. Har stressa meg halvt ihjel, i tilegg til at jeg har hatt hodepine fra jeg stod opp, og mensen som er på vei.

Skrittelleren sier 12000 skritt, og det er ganske mye tatt i betraktning at jeg ikke gikk tur til/fra bussen.

Skulle egentlig svømme i dag for å koble av, men feiga ut i siste minutt og stakk hjem og spiste rundstykke. Det var i grunn verdt det :) Nå har jeg fri helt til tirsdag, og det er bare helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har hatt feber siden i går. Er skikkelig forkjøla.. Er ganske irritert, for det er faktisk ikke mange ukene siden jeg hadde en sterk forkjølelse/influensa. Det virker som kroppen min ALLTID reagerer på stress med fysisk sykdom..

Så jeg bruker nok dagen i dag i senga, selv om det flommer over av husarbeid her. Jeg bruker dagen til å gjøre sånne koselige ting, og har meldt meg inn som medlem i Foreningen for Omplassering av Dyr, og har blitt WWF-fadder OG har fornyet medlemskapet mitt hos Dyrevernalliansen. Føles godt å kunne gi noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Fortsatt ikke i form. Frisk, men massiv hodepine og ekstremt tett nese.

Skal ut og gå tur i dag. Irriterer meg noe grenseløst hvordan jeg b lir sjuk i en uke, og så må jeg trene meg opp igjen. Skulle vært ferdig med C25K for type FIRE uker siden, men er fortsatt på uke 7. Ting tar Tid.

Har starta opp et nytt godterifritt prosjekt! Skal vare frem til 1 juni. Det er mye bedre for meg å leve totalt godterifritt, for når jeg prøver å leve sånn som "alle andre" med brus og godteri når man har lyst på, så ender jeg opp med å tenke på godteri hele tida, og spiser godteri hver dag selv om jeg ikke vil. Er rett og slett avhengig.

Jeg begynte med å gjemme unna alt av godteri, brus, kjærligheter og drops. Jeg skal ikke spise kaker, boller, vafler osv, og jeg skal ikke lage sånne "sunnifiserte" oppskrifter hvor man bytter ut ingrediensene. Men jeg skal spise is på 17 mai, og jeg kan bruke stevia og sukrin i te/på grøt. Jeg kommer ikke til å være helt nazi på om tomatsuppa jeg kjøper inneholder tilsatt sukker, jeg fokuserer på de store synderne: godteri, brus, boller og kaker.

Og jeg er nå på dag 3, uten å egentlig ha tenkt på godteri i tre dager! Sykt deilig å ikke ha cravings på ting hele tida. Og SYKT deilig å ha flat, uoppblåst mage! Jeg kødder ikke når jeg sier at forskjellen på magen med/uten sukker er ganske synlig. Merker sukkersuget etter middag, men da lager jeg bare en kopp te med ekstra mye krydder og sukrin og så går det over. :)

Edit:

Bestemor ringte i går og sa hun hadde vært i sverige og kjøpt fire kilo med godteri til meg. Snill dame, men passa litt dårlig. Pappa skal passe på det, og det var visst snakk om skikkelige godbiter som økologisk pandalakris, en diiger pose med sånn blanda sjokolade osv. NAM. Har noe å se frem til i det minste. :P

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Snill bestemor, du får ta litt etterhvert etter 1. juni! :) Sterkt gjort å holde seg unna. Jeg har nesten aldri lyst på godteri lengre, mye fordi det er masse jeg ikke tåler lengre. Det jeg sitter igjen med frister ikke så mye :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, bestemødre ass <3

Flink som klarer å holde seg unna! Jeg har faktisk spist sykt lite snop i det siste, men jeg gomler jo nøtter og sånn som en idiot da :P Kravings? Bruk masse penger på ferdig oppkutta frukt istedet for å kutte den opp selv ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Daenerys, ja, det er noe rart det der med at de tingene man ikke er allergisk for ikke er like gode som de man er allergisk mot. Merkelig konsept! Det har sikkert et klinisk begrep.

Drage, ja, nøtter er konge. Men de er som godteri for meg: får bare lyst på mer! Avocado derimot. Har begynt å ta med avocado som pålegg på jobb. Haha.

WOW.

I natt sov jeg fra klokka 23 til klokka 10.30.

Og så var jeg våken i et par timer og la meg på sofaen klokka 12.

Våkna igjen nå, klokka 16.30.

Drømte masse greier både i natt og i dag, og hadde søvnparalyse for første gang blandt annet. Så skal jeg tolke søvnbehovet har tydeligvis langt å gå før jeg blir frisk.

Er jobb igjen i morra, så det er bare å håpe jeg får sove til normal tid. Noe jeg tror skal gå bra, så trøtt som jeg er..

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ble visst mye skriving i dag, men har litt ting å få ut. Dette er sexrelatert, så hvis noen har sensitive øyne er dette en advarsel :P

Kjærsten min og jeg har hatt en avtalt sexpause. Det var han som foreslo det, fordi han var deprimert og i en vond sirkel hvor han ikke onanerte og aldri hadde lyst på sex. Han følte det ble feil å tvinge seg til sex. Og det sa jeg meg enig i, og jeg har støtta ham og vært supertålmodig. Men jeg sa også at det eneste som egentlig virker er å bare gjøre det. Jo oftere man har sex, jo mer har man lyst på det. Det handler om rutiner å gjøre, og mennesker liker å ha rutiner, også på hvor ofte man har sex. Men det virker ikke som han får det noe bedre, og han er fortsatt ganske avvisende. I dag sendte jeg ham en melding og sa noe om at jeg var ganske kåt og ville ha litt oppmerksomhet. Jeg fikk svar rett etter om "så deilig da. du kan låne hendene mine eller pikken min.. det hadde vært fint. Nå skal jeg lese 113 meldinger som kom inn etter at jeg skrudde på jobbtelefonen for første gang på 3 mnd."

og da jeg sendte ham et nakenbilde i går fikk jeg til svar "så fin du er. nå skal jeg ut i hagen og rake litt."

OG TYPEN ER EGENTLIG VELDIG FLINK TIL SEXTING og vet at man ikke trenger å si det man egentlig holder på med.. Jeg blir så deppa. Jeg er 22 år og lever i et sexløst forhold. Jeg vet at det mest sannsynlig går over neste gang vi møtes, men det er jævlig irriterende.

Ikke vil han gå til legen heller. GRRR. Det er noe feil når du er sammen med en deilig jente på 22 og ikke blir tent av å se henne naken :/

Hilsen lav selvtilitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...