Gå til innhold

Kevlarsjäls treningsdagbok!


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Hmm. Hva spiste du igår som du ikke spiser så ofte da?

Vanskelig å si, siden jeg hadde spisedag dagen før, og dagen jeg ble oppblåst spiste jeg nesten ingenting til frokost og lunsj, og så spiste jeg massse til middag. Må ha vært derfor :) Er værtfall tilbake til normalen nå :)

I dag har det vært jobb og en lang gåtur på 2 timer. Jeg skulle egentlig svømme, men det regna sidelengs da jeg slutta på jobb, så stakk hjem isteden. Heldigvis klarna det opp slik at jeg kunne gå tur, og det er jeg glad for! Så en diiiger regnbue, masse sært vær, tre katter og en kjekk fyr. Er glad jeg ikke bare satt inne og stirra ned på ipaden liksom :)

Nå er det derimot tid for å lese bøker om hunder og hundehold. Har lyst på hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Over en uke siden jeg har skrevet her. Har vært i Oslo, har vært helligdager, fyll, masse is og masse digg mat. Nå skal jeg ha rolig kveld og helt rolig dag i morra, før ny uke med flytting og masse jobbing.

Har også begynt å bruke hengekøya mi, som bare er latterlig AWSOME.

Har gått masse turer i det siste, er utrolig deilig vær for tida :) Men planlegger å få igang noe ordentlig trening i løpet av uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengekøye må jo være perfekt å døse i på varme sommerdager, slik det har vært i helgen :)

Det er herlig å gå tur i dette været! Da får man jo trent litt og samtidig vært ute og fått litt farge :)

Ha en fin kveld og fortsatt god pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hengekøye er nydelig! Synd det har blitt kjølig her jeg bor igjen. Kan fortsatt bruke hengekøya, da med pledd og litt varme klær. Ganske godt det og!

:trene:

Har ikke falt helt i hengekøyafella altså. Var masse å gjøre på jobb i dag, og etter jobb tok jeg en KORT tur i svømmehallen. Ble vel ikke mer enn 25 minutter i vannet, og tror ikke mer enn ca 10 runder/500 meter. Var veldiiig sulten, nemlig. Men nå har jeg spist, og er klar for å gå en tur ut med hunden til venninna mi! Blir vel mellom 1 og 2 timers tur, litt avhengig av hva jeg orker. :) Er ganske sliten under beina i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Tilbake fra turen! Den endte opp med å bli to timer lang, fordi jegbrukte litt tid på å leke i en park med hunden og tilfeldigvis møtte noen venner og endte opp med å henge med dem i en drøy times tid. Kos med litt spontan sosialisering også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

I går fikk jeg vite at onkelen min har fått ganske spontan hjerneblødning og at legene ikke kan gjøre noe for ham. Har naturlig nok blitt lite trening.

Eller, jeg måtte ta to sykkelturer i går. En for å fortelle mamma om hva som hadde skjedd (ca 25 minutter hver vei) og en tur til pappa for å hente noe der (ca et kvarter hver vei)

Så det ble vel ikke så ille tatt i betraktning.

Er blitt ganske påvirka av dette, siden jeg faktisk ikke har hatt dødsfall i familien som jeg kan huske. jeg Er 22 år og har aldri vært i en begravelse, så har vært veldig heldig sånn sett.

Forresten, jeg er fortsatt på Godterifri Mai, men har hatt tre utskeielser:

-Is i Oslo den 16 mai

-Is i hjembyen den 18 mai (orket ikke på 17 mai)

-Ca 200 gram trøstesjokkis i går

(Dessuten var det 2 dager hvor jeg bare måtte ha en mashmallow etter jobb.. Haha!)

Så jeg er veldig fornøyd og synes jeg gjør en super innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hepp Hepp! Det går bra med meg nå! Er tilbake i treningsrutiner til og med.

I går var jeg nemlig på utejogging! Opp det som beryktet blir kalt for Helvetesbakken og Voldtekstbakken. Den er lang, den er BRATT og alle friskusene jogger oppover den. Jeg bestemte meg for å gi det en sjangse, og det gikk mildt sagt bra!

Hele runden tok 25 minutter, så var faktisk ikke så langt. Ble superfornøyd! Klarte ikke hele bakken i ett strekk, men er veldig overkommerlig.

I morra vil jeg på treningssenteret. Lenge siden jeg har vært der, føles det ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Takk! :danse:

I dag ble det heftig treningsøkt, kjente behovet for å få ut litt vonde følelser ift onkel. Så det ble:

-15 minutter oppvaring på elipsemaskin

-60 minutter på tredemølla, hvor de første 30 minuttene var sakte jogging, de siste 30 minuttene var hard oppoverbakke i sakte tempo (incline 8, hastighet 6)

-15 minutter nedkjøling på sykkel

Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg tok to bilder av meg selv i dag! Ser endelig noen spake magemuskler her, og føler meg veldig flott for tida! Jeg er på rett vei! Sideveis ser man forbedringspotensiale, men målet mitt er ikke paddeflat mage, men en sterkere kropp.

Edit: bilder fjerna! :)

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tatovering! Skikkelig midje har du jo også. :hakeslepp: Niice.

Når man trener mage mye så blir det som regel en liten "bulk" nederst, musklene der får mer volum enn ellers.Har jeg hvertfall erfart selv og på andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Takketakk, KaDust :blush: Midja mi er kanskje det beste med hele kroppen min da, er velsignet fra naturens side med den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

SLITEN OMG

Vi hadde sommerrengjøring + ommøblering på jobben i dag. Alt skulle flyttes og vaskes. Ganske heftige greier! De eneste gangene jeg faktisk fikk sitte var da jeg var på do + 30 minutter i lunsjen.

Så var det buss hjem, etterfulgt av flytting. Har pakket hele leiligheten min ned i esker fra klokka 17 til 21. Har bært alle eskene. Det verker i hele kroppen etter en dag uten sittepauser, men det føles litt godt også :)

I morra skal jeg flytte møbler og vaske ut.. Yay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Her skrev jeg et klageinnlegg for å få ut litt grums! Men slettet det fordi jeg føler meg bedre etter å ha fått det ut:p

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Pleier å følge dagboka di, og må bare si at du har en kjempeflott kropp! :) Stå på!

Så koselig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, superfin midje. Wow! Med kul tatovering på. Og håret :)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...