Gå til innhold

Kevlarsjäls treningsdagbok!

Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Vet du, har flere venninner som har starta i fulltidsjobb, og de ser jeg såvidt mer, det er slitsomt å starte med noe slikt!

Fullfør C25K, er så utrolig herlig å kunne jogge såpass langt :) Når jeg har vært syk tar det bare 3-4 økter før jeg lett jogger 5 km uten problem igjen, så formen sitter ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Godt å høre Daenerys! Jeg tror også det er smart å fullføre C25K, mestringsfølelse er viktig:) Jeg har forresten begynt å se på Game of Thrones, og fy flate så HOT Daenerys er ass! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag teller skrittelleren 20.000 skritt etter endt dag. Det er 10 kilometer i ren gåing og ståing. Tar på å jobbe i butikk + gå frem og tilbake mellom ærrend og sosialisering i steden for å ta buss.

Plan for i morgen:

-Våkne tidlig (kl 7)

-Se noe dritt på netflix evt GoT rett etter at jeg har våkna

-Stå opp og stikke på trening

-Møte pappa for første gang på en mnd, han er hjemme fra thailandsferie

-Flytte ting fra pappas hus til meg selv igjen

-Overtale pappa til å reise til søstrene Grene?

-Dra hjem igjen og krølle seg under dyna og se mer på datatv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

GoT er ikke ferdig lastet ned, og kroppen er seigere enn seigest! Sitter og vurderer om jeg bare skal legge meg igjen eller om jeg skal stikke på trening. Gir lyd når jeg har bestemt meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Jeg fikk trent! I dag var det 20 minutter kontinuerlig jogging uten pause og dermed det første uavbrutte løpet. Det føltes faktisk helt okei sånn fysisk sett, men jeg holdt meg på lavt tempo. Det var værre pyskisk.. Jeg kan oppsummere tankene mine i løpet av de tjue minuttene slik:

"Herregud, det er atten minutter igjen. jeg dør. grrr det er femten minutter igjen.. grr etter denne låta er det ti minutter igjen..Faen jeg MÅ slutte å tenke på tid, da blir det bare verre. Jeg tenker på noe annet.. faen jeg er jo bare halvveis jævlig lang tid det her tar da.. grrr jeg er sliten åååhhh bli ferdig da.. HEEY det er bare 5 minutter igjen detta klarer jeg! denne låta suger, må huske å slette den fra spillelista, fy faen 3 minutter er lang tid ass.. ett minutt... ååååå så lang tid det taaaaaarrrrr YAY FERDIG slutter å løpe NÅ ass"

Dagens Dust går forresten til: meg selv + læreren min. I går var jeg nemlig ute på byen, og møtte en gammel klassekamerat, som trener på samme senter som meg. Og han fortalte at han ofte støtte på en gammel lærer av oss. Jeg sa "nei fy søren, jeg håper ikke jeg støter på han, for han sendte meg noen patetiske flørtemeldinger på facebook en periode, og jeg orker IKKE se ham mens jeg jogger liksom!"

hva faen skjer tror dere? JODA. Han er på treningssenteret i dag. Jeg har trena på senteret i 6 mnd, og først i dag møter jeg ham.. MAKS karma. Jeg burde aldri ha sagt noe! Han virka jævlig imponert over løpinga mi, det likte jeg! Men er bekymra for at han skal begynne å snakke til meg etter/før trening hvis jeg for eksempel er på vei til et apparat. Jeg vil ikke ha smalltalk på treningsstudio! Håper jeg får snodd meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Wee wee! I dag var det løping igjen.

30 minutter, 4,20 kilometer, gjennomsnittsfart på 8 kmt. Har hatt bedre resultater før, men er allikevel særdeles fornøyd. Totalt 18 minutters løpetid, resten gåing. Har forsåvidt vært ute på mye turgåing i det siste. Både i skog, på strand, med venninnes hund, i byen, til ærrend og i det hele tatt overalt. Stas! I dag fikk jeg også ekstranøkkel til venninnes leilighet, så nå kan jeg låne hunden når hun er på jobb også! :)

Har akkurat blitt ferdig med sesong 1 av GoT, og driver nå og stirrer på torrenten som snegler seg framover.. Håper å få sett en episode til i kveld, for slutten av sesong en var drøyt spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Treningspengeglasset fyller seg opp! Telte akkurat over og jeg har 780 kroner der. Har akkurat bestemt meg for hva jeg skal spare til: robotstøvsuger. Har ikke bestemt meg for hvilken modell og prisklasse enda, de ligger fra 3000 kroner og oppover. Regner med å måtte spare et års tid for å få råd. Men det er jo i grunn bare stas med litt pengemotivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hah, jeg er så flink.

I dag har jeg:

-Vaska gulv

-Vaska inni skap + rydda inni skap

-Vaska hele badet (men ikke speilet)

-Vaska sykkelen + shinet den opp for våren

-Montert min nye sorter-søppelbøtte

-Rengjort tastatur og datamus, de var ekle!

PHU! Ikke dårlig! Så nå er det sofa og avslapping resten av kvelden. Makan til flink pike skal man leite lenge etter.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg er viljestyrkens mester. Stakk på trening og var flink pike. Flotte saker!

10 minutter jogg, 3 minutter gå, 10 minutter jogg + oppvarming og nedkjøling. 4,3 kilometer. Veldig fornøyd!

Dagens Dust: blond berte vedsiden av meg som jogga i vanlig bh+stram treningssinglet. Bounce bounce bounce. Massive distraksjoner. Klarte såvidt å følge med på min egen jogging, for å være ærlig. Men egentlig likte jeg henne ganske godt. Eller, jeg likte puppene hennes ganske godt.

Jeg likte mindre godt hvordan hun ga laaaange blikk til alle guttene i lokalet, la merke til at hun retta seg skikkelig opp i ryggen og satt opp trutmunnen når de gikk forbi. HAHA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Takk Daenerys! :blomst:

I dag tok jeg en dusj og oppdaget jammen at jeg har fått smådefinerte lårmuskler! Ikke revolusjonerende greier, men ser definitivt forskjell fra ett år tilbake og nå.

BURDE ha tatt før-bilder, men glemte det.. :/

I morra er det jobb, og det er litt dårlig stemning på jobben for tida. Kjenner at jeg gruer meg allerede nå. Men jeg skal reise, og blir det for ille får jeg heller bare reise tidligere og late som jeg er syk ellerno. De kjerringene jeg jobber med blir bare verre og verre, og jeg er innmari glad for at praksisperioden snart er over og at jeg skal videre til betalt jobb i ny butikk. Vet ikke helt hvor det blir enda, men håper på helsekost kanskje? Alt annet enn de damene værtfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Helga har vært flott sånn treningsmessig: har gått lang tur hver dag med kjærsten. Har fått med oss hunden til venninna på turer, og det har vært stas.

Vet ikke hvordan det blir med trening neste uke: har jobb hver dag og jeg liker jo egentlig ikke å trene etter klokken 16 pga treningsrushet. Men jeg tar med både treningstøyet og svømmetøy på jobb i morra, og hvis det er lite folk i treningsstudioet skal jeg jogge. Hvis det er for mye folk i studioet skal jeg svømme.

Må bare huske å ta med ekstra stor niste sånn at jeg kan spise på bussen fra jobb, blir nemlig så utrolig sulten når jeg skal hjem, og sulten Kevlarsjäl liker å skulke trening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kevlarsjäl

Jeg fikk så utrolig stiv rygg på jobb at jogging ble umulig. Men jeg fikk til en god hjemmestyrkeøkt i dag, bare for å gjøre noe. Og så skal jeg nok gå en tur med hunden seinere. Men akkurat nå trenger jeg å bare ligge rett ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har gått masse på jobb i dag + 2 timers gåtur med hunden ute ved kysten. Herlig tur!

Nå er det kakao og en eller annen krimserie på gang! Wee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...