KaDust Skrevet 1. mai 2013 #121 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er jo ikke deg det er noe feil med, når man er deprimert mister man en del sexlyst. Som du selv sier så onanerer han ikke engang! Så fort han får det litt bedre med seg selv (eller er helt uttørket haha) så kommer dere sikkert til å ha masse sex igjen du får prøve å være litt tålmodig. Brått får han det bedre igjen vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. mai 2013 #122 Del Skrevet 1. mai 2013 Enig med KaDust, ikke deg det er noe feil med! Du er i overkant fin og blir ikke mindre fin fordi han er deppa om dagen. Gi ham litt tid, så kommer han seg nok (pun not intended) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mai 2013 #123 Del Skrevet 1. mai 2013 Så kommer han seg nok! Verste jeg har hørt, Dragen! Og takk for fine ord, KaDust <3 Velkommen inn hit, forresten! Jeg skriver eeegentlig mye mer om trening enn om sexlivet mitt, bare så du vet det! Haha! Men mine dagbøker har jo en tendens til å spore av. KG burde hatt et eget underforum som het "klagedagbøker" eller noe :o -- Nei, jeg vet jeg bare må eh.. smøre meg.. med tålmodighet. Jeg sa til ham i dag at jeg var drit lei av å ikke pule, og at sexpause er over nå. Han sa det var greit, men med litt nøling i stemmen. Seriøst, noen ganger tror jeg at jeg er sammen med en fjorten år gammal jente. Han er så jævlig seksuelt usikker noen ganger at det er til å grine av. Men mesteparten av tida har vi jo faktisk et innmari awsome sexliv, så skal vel egentlig ikke klage. Han vet hva han holder på med, men han er liksom usikker likevel. Så da blir det akward nesten-som-jomfru-sex neste gang vi ses. Og jeg gleder meg. Har nemlig kjøpt en ny leke. Kan forresten ikke love at det blir noe trening denne uka heller. Er virkelig ikke i form, så må bare ta tida til hjelp. Har fått gått meg en times tur i dag, så har ikke vært helt inaktiv. Men jogginga får vente til jeg har slutta å være tett i nesa værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mai 2013 #124 Del Skrevet 1. mai 2013 Haha! Jeg har vel starta å følge med noen dagbøkene dine før hvor det har sporet helt av. Er bare moro det, så lenge den kommer back on track igjen! Lurt å ikke jogge mens du er tett i nesa ja, brått blir du dobbelt så syk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. mai 2013 #125 Del Skrevet 3. mai 2013 Da var arbeidsuka og treningsuka over. Summert: -3 dager på jobb med ca 17.000 skritt, samt mye bæring og løfting. -2 skikkelige gåturer -To hjemme-styrkeøkter på ca 20 minutter hver (core+arm og bryst med frivekter) -Helt godterifritt kosthold (!) Fikk verken jogga eller svømt denne uka. Har masse energi, selv om jeg ikke er kvitt forkjølelsen (mulig allergi også..) Tror helga blir ganske inaktiv. Dessuten blir de to neste ukene relativt vanskelige treningsmessig: jeg har både jobb, visdomstanntrekking og konsert i oslo på agendaen. Lite tid til trening, men håper jeg skal klare å skvise det inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. mai 2013 #126 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Kremt. Sjekk ut hvem som er den kuleste av de kule. Nemlig meg og det nye game of thrones-inspirerte smykket mitt! Edit: er ikke så lett å laste opp bilder, gitt. De liker å være opp-ned og sånn.. Endret 4. mai 2013 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. mai 2013 #127 Del Skrevet 5. mai 2013 Kuuuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2013 #128 Del Skrevet 5. mai 2013 Schtilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. mai 2013 #129 Del Skrevet 6. mai 2013 Svømming i dag! Tid: 35 minutter Runder: 21 Lengde: 1050 m Stil: bryst Brukte kortere tid enn sist gang, men tok det fortsatt rolig:) Var veldig deilig i dag, ingen unger og heelt stille i svømmehallen. Herlig måte å koble av etter en lang dag på jobb med mas, stress og 15.000 skritt.. Etter trening stakk jeg på Coop og fikk handla økologisk frukt/grønt for hele uka, har smoothie-dilla for tida! Ganske stolt av meg sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2013 #130 Del Skrevet 6. mai 2013 Åååh, jeg vil også svømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. mai 2013 #131 Del Skrevet 6. mai 2013 Svømming er konge! Har de ikke svømmehall der du bor, KaDust? Jeg tror ikke det er svømmehall på studiestedet jeg skal flytte til.. Det blir noen harde år tror jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2013 #132 Del Skrevet 6. mai 2013 Joda, det er svømmehall her. Jeg bor i gåavstand fra Østfoldhallen, men det er svindyrt å skulle svømme der siden det er et ganske populært familiebad.. Man får tilgang på hele badet selv når man kun skal trene svømming så ja eh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. mai 2013 #133 Del Skrevet 6. mai 2013 Åh, jeg hater sånne badeanlegg! Koster skjorta å dra dit! Her har jeg heldigvis svømming inkludert i treningssentersabbonementet mitt. Jeg har bestemt meg for å ha en pause fra internett, tv, data, ipad osv nå. Tenker i første omgang et døgn, siden jeg venter på "viktig" email. Det skal bli veldig spennende å se hvor avhengig jeg egentlig er. Har merka at jeg konstant refresher facebook/andre nettsteder på mobilen av vane, spesielt når jeg kjeder meg, og jeg liker det ikke. Jeg føler jeg ikke får ro lengre, fordi jeg alltid må sjekke fb/kvinneguiden/listverse osv osv. Føler jeg sløser bort mange timer av døgnet bare på å sjekke ting som ikke er spennende. Gruer meg til å ikke ha tilgang på musikk/filmer, men kjenner også det skal bli godt å kunne bruke masse tid på å lese/løse kryssord/whatever. Lover å komme innom å oppdatere treningsdagboka i løpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. mai 2013 #134 Del Skrevet 7. mai 2013 Elektronikkfritt døgn har vært heelt nydelig, og jeg kommer definitivt til å fortsette med dette et par dager til. På grunn av jobbsøking og slik innvilger jeg meg 30 minutter om kvelden som jeg kan bruke til å sjekke mail/facebook/kvinneguiden osv. Jeg fant også ut at jeg MÅ ha musikk når jeg jogger, så jeg har mobilen på flymodus når jeg trener. Tanker: -Har følt meg ca 10 hakk mindre stressa -Har gjort mye fornuftig husarbeidsting, føler jeg har mer tid -Måltidene har smakt bedre siden jeg har spist dem uten TV -Har slappet skikkelig av med bøker, kryssord osv uten å bli forstyrra. DIGG! Aprops trening, i dag har vært BRA! -20 minutters elipse -25 minutters kontinuerlig jogg på mølla -2 timers gåtur med hunden til veninne. Gikk opp masse bakker. Det var shorts&singletvær! digg! -25.000 skritt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. mai 2013 #135 Del Skrevet 8. mai 2013 Elektronikkfri nesten hele dagen i dag. Måtte av ymse grunner bruke mobilen et par ganger. I dag gikk jeg lang tur, og det begynte å øspøsregne da jeg allerede hadde gått i 30 minutter. Hadde ikke med regntøy. Regnet slutta ikke og det ble en jævlig kald tur hjemover med klissvåte converse og klær jeg måtte vri opp etterpå.. Turen klikka inn på totalt en time. Ellers en rolig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. mai 2013 #136 Del Skrevet 9. mai 2013 Artig at du tester ut å være elektronikkfri Tror det hadde blitt vanskelig for meg, med mindre jeg hadde hatt ferie. Utrolig hvor tilgjengelig man skal være hele tiden egentlig ... Flink til å trene er du! Stå på! Ha en fin himmelsprett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mai 2013 #137 Del Skrevet 9. mai 2013 Ja, vofsitofsi, det er virkelig merkelig hvor tilgjengelige vi er hele tiden.. Jeg har funnet ut at det funker å skru på mobilen 1 gang om morgenen, en gang rundt lunsj, og en gang rundt kveldstider. I dag har jeg hatt en dag uten mosjon og med mye spising, jeg har nemlig rydda i kjøleskap og fryser, og spist restefrokost, restelunsj, restemiddag og restepålegg på resterundstykker. Har spist laaangt over hva jeg trenger, men det er godtå ha en slik dag innimellom også. Oppsummert: Frokost: havregrøt av 2 dl havregryn + soyamelk, samt ferske jordbær, gojibær, cashewnøtter og mandler som topping. Smoothie av jordbær, rabarbra, vannmelon, tomat, eple. Lunsj: 4 hjemmelaga minipizzaer med hjemmelaga guacamole. Minipizzaene ble laget av rundstykker delt i 2, med ymse grønnsaker og vegansk ost på toppen. Middag: veggislasagne jeg fant bakerst i fryseren. Den var ikke så veldig god. Masse salatrester til. Kos: sjokolademilkshake av hjemmelaga mandelmelk+kakaopulver+en halv avocado+sjokoladeproteinpulver som må bli spist opp Kvelds: 2 rundstykker med restepålegg. Hadde alt fra vegansk "telepølse", avocado, dijonsennep, sylteagurk, vanlig agurk, tomat, jamie olivers brucetta topping, hjemmelaga cashewsmør. I tilegg lagde jeg nevnte cashewsmør og mandelmelk, og endte opp med å småspise masse av nøttene når jeg lagde dem. Så vi kan trygt si jeg spiste meg mett i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. mai 2013 #138 Del Skrevet 9. mai 2013 Mm, godt med en spisedag! Og beundrer deg teknologi-fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. mai 2013 #139 Del Skrevet 11. mai 2013 !!!!!!! Jeg fikk i meg noe som gjorde meg oppblåst i går, og jeg tok mål av magen. Den var 11 cm større enn normalt! Vanligvis er jeg 81 cm på det bredeste, over navelen og hoftene. I går var jeg 92. Men tarmene ligger jo rett under navelen, så var jo bare gass osv. Helt drøyt! Spiste verken sukker eller mel i går, ikke greit å si noe om årsaken.. Hm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #140 Del Skrevet 11. mai 2013 Hmm. Hva spiste du igår som du ikke spiser så ofte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå