Gå til innhold

Miia


Miia

Anbefalte innlegg

Okei, har lurt på om jeg skal sjekke dette, men vet ikke om det er vanlig heller.. Det er vel mest eldre gravide kvinner det er vanlig for?

Åguuud som jeg gleder meg til å se det lille knøttet, det blir lenge å vente :ler: Synes det er kjempe gøy å følge andre i samme situasjon! Tenk når vi alle sitter med babyene i armene våre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg skulle kanskje det :) Skal prøve å mekke på en senere i kveld når jeg har dataen i fred :P

Her går d bra, med unntak av litt kvalmebølger gjennom dagen :) Dette er sååå stas <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) er ikke helt sikker, men etter mine beregninger blir det i begynnelsen av desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag vært veldig redd for å miste :( har ikke så ømme pupper lengre, og føler meg liksom ikke gravid. Bekymrer meg grønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst vanlig at symptomene kommer og går i starten. Dette går nok helt fint Miia. Prøv å kos deg med graviditeten, selv om jeg VIRKELIG skjønner at du bekymrer deg for jeg var ikke hakket bedre selv. Trøst deg med at det i de aller fleste graviditeter går det bra! Og jo flere uker du legger bak deg, jo større er sannsynligheten for at det går bra! Kanskje en liten "trøst" at 30% av de som mister mister i forbindelse med mens, gjerne uten at de en gang vet at de er gravide! Hold motet oppe Miia, jeg har troa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord Boks, setter virkelig pris på deg :klem: jeg ligger her å vurderer om jeg skal ta en tidligere UL enn planlagt bare for å roe meg ned :) Skal snakke litt med mannen om det i kveld.

Vet du (eller noen andre) om når jeg kan se hjertet slå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er fra uke 7. Hvis du tar før uke 10 må du nok ha innvendig UL bare sånn at du vet! Hvis det var meg ville jeg tatt etter uke 8, for det er en av de mest kritiske ukene siden morkaken tar over for det gule legemet! Nå skal du IKKE bekymre deg mer altså! :klem: Jeg er positiv til at dette går bra! Det er veeeldig vanlig å være et nervevrak i starten, men man får dessverre ikke noe annet å gjøre enn å vente. Plutselig har du lille i armene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja! Helt fantastisk :ler: neste gang det skjer kan jeg hvertfall roe meg ned med at det er normalt :) er herlig å slippe alt luften jeg har hatt i magen de sisste ukene oså :ler: klarer faktisk å trekke inn magen igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, du vet du er gravid når du jubler over slemme pupper :fnise:

Boooks du som hjalp meg med signaturen! Hvordan får jeg en slik ticker? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boooks du som hjalp meg med signaturen! Hvordan får jeg en slik ticker? :fnise:

Du fikk det jo tiiil?! :) Weee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra!! :) Moro å kunne følge eksakte uker uten å lete seg i hjel i dagboken til folk eller spørre en million ganger :fnise: Tok litt knoting til før jeg skjønte helt hvordan man fikk den inn og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...