Gå til innhold

Miia


Miia

Anbefalte innlegg

Begynner å bli nervøs for at jeg ikke er gravid nå :( jeg sto opp halv 3 i natt for å tisse (da burde jeg jo tatt testen) fikk ikke sove og gikk opp og sovnet på sofaen, litt over 6 tok jeg en ny test, den var helt blank :(

Håper jeg tok den på for "ny" urin.. Tar en ny en i morgen.. :) Takk uansett boks & fionel <3

Jeg har 3 graviditetstegn, tisser OFTE, ømme bryster og mensmurringer.. :) Håper jeg har en liten der inni.. Denne dagen går nok seint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du burde kanskje kjøpe deg en CB-digital? da får du iallefall et ordentlig svar! krysser fingrene for deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter :( blendahvit rfsu test i dag.. føler meg ganske deppa og tom siden jeg var ganske sikker på at jeg var gravid... jeg hadde strek på 3 tester, den første var ganske sterk på den første, men så ble de svakere og dvakere.. jeg tenkte jeg skulle legge bilde ut av de i løpet av uken så får dere se :)

Jeg snakket med moren min, og hun hadde det likt når hun var gravid med søsteren min, men jeg har gitt opp denne PP'en uansett. Puppene er ikke like ømme heller, og de var forferdelig vonde når jeg la meg i går, nå er det liksom ingenting.. :( Trodde ikke det skulle gå ann å få falsk positiv på 3 tester!

Jaja, det var dagbokas mest deprimerende innlegg hittil, haha.. Dere får ha en fin dag, så ville jeg si at det er fantastisk godt å ha dere her inne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig rart Miia. Håpet er ikke ute før tanta melder sin ankomst.

Sender deg en god klem og håper du holder moto oppe! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blør jeg :-( jeg tror jeg har hatt en tidlig spontanabort, for det kommer masse slim og lyserosa "blod" aldri hatt det før.. :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Boks <3 den eneste lettelsen er at jeg vet jeg kan bli befruktet hvertfall :) det skal vel godt gjøres å få 3 positive tester uten at det har vært hcg i kroppen.. Vi krysser fingrene for PP4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst skjer 30% av alle sa rundt menstid! Skjønner det er sårt, trist og skremmende! :hug:

Som du sier, nå vet du at du kan bli gravid! Sjansene er visst større etter en sa, så du skal se det klaffer igjen fort! Sender deg masse gode tanker Miia! Stor klem :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld (natt) jenter :) tusen takk for "klemmer" og støtte!

Det er ikke så mye som skjer på denne fronten, jeg blør fremdeles litt enda, men ellers går det fint :)

Gleder meg til å komme i gang med prøvingen igjen, og håper at det klaffer fort! Jeg begynner å bli litt utålmodig nå, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLAAAIS :danse:

Nå er jeg på dag 12 i syklusen, og har ikke peiling i det hele tatt på når EL kommer, jeg får bare kjenne etter og håpe på det beste. Sisst gang bommet jeg jo totalt :fnise: Men jeg VIL ikke stresse med det, så vi har nok bare sex som vanlig så ser vi hva som skjer. Det klaffet jo sisst PP, så jeg kan jo bli befruktet hvertfall!

Føler jeg fikk mer "smaken" på det når jeg allerede har fått 2 streker. Jeg har de ennå, klarer ikke kaste de :plystre: Det er liksom en reminder på at jeg kan få positiv test jeg også. Jeg skulle jo legge ut bilde, men har ikke fått gjort det enda.

Nå skal jeg på kveldsskift, kan ikke si jeg gleder meg. Har vært slapp i kroppen siden lørdag. Vi var ute på "galeien" på fredag, så føler fyllesyken henger igjen ennå :fnise: Det leeenge til neste gang hvertfall!

Håper dere hadde en fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God dag :blomst:

Nå tror jeg eggløsningen er overstått (2 Mars), jeg hadde hvertfall eggløsningsslim da, men det er jo aldri godt å vite egentlig. Hvis det er tilfelle så blir dette den korteste syklusen jeg har hatt på 2 år, har ikke hatt syklus på mindre enn 33 dager siden jeg sluttet på prevensjon :glare:

Vi fikk ikke hoppet i halmen den dagen med slim heller, men dagen etter, så jeg håper vi traff :rodmer:

Nå sitter jeg her, egentlig ganske oppgitt.. Jeg er så dritalei av jobben min, og jeg får bare ikke napp på søknadene mine, kun avslag! Jeg håper jeg snart skal få en opptur når det gjelder jobb.

I helgen har jeg fri, så det blir nok en fin helg hvertfall ;)

Hvis det stemmer at jeg hadde EL på lørdag eller søndag så er jeg 4 DPO i dag.. Jeg er egentlig ganske negativt innstillt til at jeg hadde eggløsning, men kroppen er som den pleier å være etter EL også.. Så kanskje.

Tror jeg finner frem bartemannen som jeg syns er så morsom, kanskje jeg blir i bedre humør :tronderbart: :tronderbart:

Barteklem til dere som leser :tronderbart::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo :)

Leit å lese at du mistrives sånn i jobben din og ikke finner ny. Håper det snur snart :) Du skal ikke prøve deg hos et bemanningsbyrå? :)

Krysser fingre og tær for at spiren sitter denne pp Miia.

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Bartemannen fikk hvertfall meg til å smile :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt tanken på bemanningsbyrå ja, men jeg prøver litt til først. Det virker så usikkert, og jeg har hørt flere skrekkhistorier der kontrakten går ut og de står uten jobb igjen :vetikke:

Jeg håper også spiren sitter snart :danse:

Bartemannen er en god kar ja :hjerte::tronderbart: Haha, neihuff nå får jeg logge meg av og gjøre meg klar til jobb :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering på syklusen:

1PP: 28/10 - 29/11 ~ 33 dager

2PP: 30/11 - 04/12 ~ 36 dager

3PP: 05/01 - 14/02 ~ 41 dager (kjemisk)

4PP 15/02 -

Jeg blir helt forvirret av å følge med på utfloden min.. Har hatt slim 3 ganger nå! Noen som vet om rester av sæd kan komme ut gjennom flere dager? (2-3dager?) hadde slim tidligere i uken igjen, og i går.. Er så usikker også, da det kan være sædrester :lete:

Hadde menssmerter i går på jobb også, når jeg beveget meg mye og det var travelt, så roet det seg ned igjen når tempoet avtok, sånn hadde jeg det sisst også, så jeg krysser fingrene :jepp: Får bare håper den sitter isåfall :)

Har dere hørt den svenske mgp sangen? ÅÅh, har helt dilla på den :digge:

Ha en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken :)

I dag tidlig tok jeg den første testen i denne PP'en.. Følte det var en ultrasvak strek der når jeg stirret lenge på den, men det er nok bare der streken skulle vært som viser..

Jeg kommer nok til å teste helt til TR kommer eller jeg får positiv test :ler: Det er akkurat som om man åpner en chipspose! Når man har begynt å spise, så er det vanskelig å stoppe :ler:

God helg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...