Gå til innhold

Miia


Miia

Anbefalte innlegg

Heeei :smilbla:

Her går det kjempe bra! Det har gått opp bådfor meg og samboer at jeg faktisk er gravid nå :gravid:

Jeg skal til legen på tirsdag,så det blir spennende!

Hvordan går det med dere da boks? :blomst:

Er så utrolig glad på deres vegne! :klem: Nyt påsken og de gode nyhetene!! :duskedame:

Her. Går det fint. Er 12+2 i dag og kjenner at formen er stigende! Det er såå deilig! :ler: Håper du er heldig å unnslipper de verste plagene i første trimester!

Åååååå, jeg er så glad for dere!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk boks :klem:

Og gratulerer med å ha bikket 12 uker! Det er jo kjempe stort :D

Jeg håper jeg slipper unna plager ja :ler: Du har jo virkelig fått gjennomgått så jeg er glad for at du endelig føler deg bedre :klem:

God påske til dere også boks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest dagboken din før i dag, men jeg vil bare si : Gratulerer Miia. Det gikk fort!! Så utrolig kjekt for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest dagboken din før i dag, men jeg vil bare si : Gratulerer Miia. Det gikk fort!! Så utrolig kjekt for dere :)

Hei Pentu! Så hyggelig med "nytt besøk" :ler:

Og tusen takk for gratulasjon :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld alle sammen! Endelig er en hektisk påske over, det er ikke noe gøy å jobbe når det er så himla travelt :ler:

Jeg har fått flere nye symptomer; kramper i leggene når jeg slapper av, forstoppelse (ser ut som en hval :( ) og puppene mine har plutselig blitt større :D DET er gøy det!

I morgen skal jeg på min første legetime, og jeg kjenner jeg gru-gleder meg :ler: tenk om jeg plutselig ikke er gravid likevell :O Men jeg satser på at det går bra :Nikke:

2 dager til med jobb nå, så har jeg ett par dager fri! Kjenner det skal bli veldig digg! :D Før det er jobb til

helgen igjen..

Ha en fin natt mine kjære KG venner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen! Endelig er en hektisk påske over, det er ikke noe gøy å jobbe når det er så himla travelt :ler:

Jeg har fått flere nye symptomer; kramper i leggene når jeg slapper av, forstoppelse (ser ut som en hval :( ) og puppene mine har plutselig blitt større :D DET er gøy det!

I morgen skal jeg på min første legetime, og jeg kjenner jeg gru-gleder meg :ler: tenk om jeg plutselig ikke er gravid likevell :O Men jeg satser på at det går bra :Nikke:

2 dager til med jobb nå, så har jeg ett par dager fri! Kjenner det skal bli veldig digg! :D Før det er jobb til

helgen igjen..

Ha en fin natt mine kjære KG venner :klem:

Her går vi rundt å drømmer om å se ut som en forstoppet hval (?), ha kramper i leggene og forstørrede pupper :P. Haha, For en gjeng :P

Lykke til på legetimen din. Det går nok kjempe bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går vi rundt å drømmer om å se ut som en forstoppet hval (?), ha kramper i leggene og forstørrede pupper :P. Haha, For en gjeng :P

Lykke til på legetimen din. Det går nok kjempe bra skal du se :)

Haha, ja jeg måtte le nå når jeg leste det på ny :ler:

Tusen takk Pentu :klem:

Hvor mange PP'er er dere på pentu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja jeg måtte le nå når jeg leste det på ny :ler:

Tusen takk Pentu :klem:

Hvor mange PP'er er dere på pentu?

Vi er på PP8 nå. Vi har prøvd lenger, men i følge legen min så teller det ikke før syklusen er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :D

Da har jeg vært hos legen i dag, fikk jeg beskjed om at det var ingen tviiil om at jeg var gravid da han kjente på livmoren min :ler: Fikk også vite at den var bakovervendt, men det var ikke noe farlig :)

Da er neste legetime om 6 uker, gleder meg allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk søtinger <3

Vi fant ikke ut helt nøyaktig, men mellom 5&6 uker ;) Men eter mine beregninger er jeg 5+2 i dag, så jeg teller bare etter det til ultralyden :) Tenkte jeg skulle bestille time til jeg er ca 10-11 uker :D

Jeg har hatt mine kvalmebløyer i dag Boks :ler: litt av og på gjennom hele dagen. Håper det ikke verre og at jeg slipper unna det verste :)

Jeg ser sååå fram til alt som skal skje :D Samboeren begynte å glede seg veldig også i dag da vi snakket om graviditeten :) Han har jo en sønn fra før, men har aldri fårt med på noen av tingene som skjer i ett svangerskap, så alt er nytt for han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk søtinger <3

Vi fant ikke ut helt nøyaktig, men mellom 5&amp;6 uker ;) Men eter mine beregninger er jeg 5+2 i dag, så jeg teller bare etter det til ultralyden :) Tenkte jeg skulle bestille time til jeg er ca 10-11 uker :D

Jeg har hatt mine kvalmebløyer i dag Boks :ler: litt av og på gjennom hele dagen. Håper det ikke verre og at jeg slipper unna det verste :)

Jeg ser sååå fram til alt som skal skje :D Samboeren begynte å glede seg veldig også i dag da vi snakket om graviditeten :) Han har jo en sønn fra før, men har aldri fårt med på noen av tingene som skjer i ett svangerskap, så alt er nytt for han også :)

Åå, spennende tid foran dere. Var veldig betryggende å se lille på UL i uke 10, så anbefaler deg det hvis du er like "stresset" som meg. Håper kvalmen din ikke blir skikkelig ille. Jeg unner ikke min verste fiende de ukene jeg hadde i fosterstilling og nada mat :fnise:

Gøy at sambo også gleder seg. De er fine de mannfolka :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er herlige <3

Ja, jeg er veldig redd for at hjertet ikke slår eller andre ting, så forhåpentligvis blir de tankene litt mer borte når UL'en er overstått :-)

Kan jeg spørre om hva du så på UL så tidlig? Hva de sjekket og målte de nakkefolden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er herlige <3

Ja, jeg er veldig redd for at hjertet ikke slår eller andre ting, så forhåpentligvis blir de tankene litt mer borte når UL'en er overstått :-)

Kan jeg spørre om hva du så på UL så tidlig? Hva de sjekket og målte de nakkefolden? :)

For tidlig for nakkefold, da må du i uke 12. :) Vi så verdens fineste lille med et sterkt raskt hjerte som vinket, sprellet og hoppet. Man ser nok veldig mye mer i uke 12, men jeg klarte ikke å slappe av for tanken om at det kanskje ikke var liv. Så er veldig glad vi gikk når vi gikk. Gleder meg til å følge dere videre. Det er jo bare 7-8 uker mellom oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...