Gå til innhold

Miia


Miia

Anbefalte innlegg

Hallo i luken :)

I dag tidlig tok jeg den første testen i denne PP'en.. Følte det var en ultrasvak strek der når jeg stirret lenge på den, men det er nok bare der streken skulle vært som viser..

Jeg kommer nok til å teste helt til TR kommer eller jeg får positiv test :ler: Det er akkurat som om man åpner en chipspose! Når man har begynt å spise, så er det vanskelig å stoppe :ler:

God helg jenter :klem:

Så spennende Miia. Gleder meg til de neste dagene! :)

Ikke lett å holde seg unna testingen :fnise:

Håper helgen har vært fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo i luken :)

I dag tidlig tok jeg den første testen i denne PP'en.. Følte det var en ultrasvak strek der når jeg stirret lenge på den, men det er nok bare der streken skulle vært som viser..

Jeg kommer nok til å teste helt til TR kommer eller jeg får positiv test :ler: Det er akkurat som om man åpner en chipspose! Når man har begynt å spise, så er det vanskelig å stoppe :ler:

God helg jenter :klem:

Så spennende :D krysser fingrene for dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser litt her inne.. :sjenert:

Håper det har klaffet denne gangen :)

Koselig at du snikleser :D Er du også prøver?

Ja, håååper virkelig det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Miia. Gleder meg til de neste dagene! :)

Ikke lett å holde seg unna testingen :fnise:

Håper helgen har vært fin :klem:

Ja, dette blir spennende dere :D har ikke teste i dag, men "på'ann" igjen i morgen :ler:

Helgen har vært så som så, jeg har hatt jobbehelg :( Denne uken blir det full jobbsøking ;)

Håper du også har hatt en fin helg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :D krysser fingrene for dere :hug:

Takktakk :D krysser fingrene for deg også fionel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har jeg snakket med en venninne som nå er gravid, og hun har en eske med pergo som hun spurte om jeg ville ha om det ikke klaffet nå..

Vet at dette ikke er lov, men må si det frister en del etter å ha lest litt om det.

Håper dere kan gi meg noen råd om hva jeg bør gjøre! Kanskje dette hadde vært noe for å fått syklusen i gang etter 2 år uten prevensjon med lange sykluser?

Men tenker også på om dette ikke er så veldig lurt uten å ha snakket med lege først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel på min boks står der at dette IKKE må gis videre til andre som ikke har fått det forskrevet av lege. Tenk om du får noe komplikasjoner etter bruk og det ikke står i noen papirer at du har gått på dette? Nei jeg tror ikke jeg hadde turt... Men skjønner VELDIG godt tankene dine! Hvorfor ikke ta deg en tur til en gynekolog og t noen tester og forhør deg om ikke du kan få en pergokur og hva denne gynekologen mener om det?

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett fionel, hvis det ikke går denne måneden så oppsøker jeg lege, eller privat gyn. Jeg er så lei av de ustabile syklusene mine og vil så gjerne bli gravid at jeg blir litt for gira av og til :ler:

Det er jo dumt om jeg skulle klusse noe til også..

Har du peiling på hva en privat gyn. time koster? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett fionel, hvis det ikke går denne måneden så oppsøker jeg lege, eller privat gyn. Jeg er så lei av de ustabile syklusene mine og vil så gjerne bli gravid at jeg blir litt for gira av og til :ler:

Det er jo dumt om jeg skulle klusse noe til også..

Har du peiling på hva en privat gyn. time koster? :)

jeg var på volvat og tok innvendig ul, masse blodprøver og fikk resept på primolut og pergo og mener jeg betalte litt over 1000 kr... Mener jeg :S kan dobbelsjekke i morgen :) vært så ofte på volvat så går litt i surr :P Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du hadde giddet det så tusen takk :)

Godt å ha dere her merker jeg :klem:

Nå får jeg stupe i seng og sove ut :)

God natt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du hadde giddet det så tusen takk :)

Godt å ha dere her merker jeg :klem:

Nå får jeg stupe i seng og sove ut :)

God natt <3

ikke noe problem :) ja er godt vi er flere! God natt kjære du :) sov godt !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Koselig at du snikleser :D Er du også prøver?

Ja, håååper virkelig det <3

Ja, er i PP 27 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet noe mer, miia? :)

Ja, jeg testet negativt i dag :( jeg er ikke sikker på når EL var, så jeg vet ikke når jeg i tilfelle kan forvente positiv test eller TR :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag!

Men ønsker de ømme puppene hjertelig velkommen :ler:

Har ikke mye tro på denne PP'en kjenner jeg, jeg begynner å planlegge neste, hehe. Og det innebærer jo en time hos gynekolog :O

Jaija, jeg får fortsette å jobbe :)

Ha en fin dag KG'ere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å lese Miia :( Håper virkelig det klaffer for dere snart! :hug:

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjip følelse det ja :/ men håpet er ikke ute enda :) og om det ikke klaffet denne mnd så får du kanskje noen svar hos gynekologen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er menssmertene komt krypendes også, så regner med TR kommer i løpet av et par dager :(

Det skal bli godt å få svar fra gynekolog ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg kom på at jeg heeeelt glemte å sjekke hva vi betalte på volvat :P MEN i morgen er det fredag, SÅ da skal jeg nok få sjekket det ut :fnise::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg ikke trenger den infoen lenger fionel? :hakeslepp:

Jeg tok en test i går kveld før jeg la meg, og opp kom det en kjempe kjempe svak strek, det samme skjedde i dag tidlig bare streken kom fortere, men fremdeles svak..

Så nå er jeg glad, bekymret og stresset på en gang :bond:

Jeg klarer ikke bli helt i hundre, med tanke på hva som skjedde sisst, da streken bare ble svakere og svakere :frown: Jeg bare føler at det kommer til å skje nå også!

Neste testdag blir på søndag, jeg SKAL klare å holde meg :Nikke:

Nå skal jeg på jobb, så er det frihelg :smilbla: Heldigvis har jeg ting å holde meg opptatt med i helgen :fnise:

Jeg er forresten på dag 36 i syklusen, og symptomene er veldig ømme pupper, masse :fise: og trøttere enn vanlig :rodmer:

God helg jentene mine, dere er fantastiske å ha her :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...