Miia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #101 Del Skrevet 2. april 2013 Okei, har lurt på om jeg skal sjekke dette, men vet ikke om det er vanlig heller.. Det er vel mest eldre gravide kvinner det er vanlig for? Åguuud som jeg gleder meg til å se det lille knøttet, det blir lenge å vente Synes det er kjempe gøy å følge andre i samme situasjon! Tenk når vi alle sitter med babyene i armene våre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 3. april 2013 #102 Del Skrevet 3. april 2013 Skal ikke du skaffe deg en ticker snart, Miia? Hvordan går det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 3. april 2013 Forfatter #103 Del Skrevet 3. april 2013 Jo, jeg skulle kanskje det Skal prøve å mekke på en senere i kveld når jeg har dataen i fred Her går d bra, med unntak av litt kvalmebølger gjennom dagen Dette er sååå stas <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 4. april 2013 #104 Del Skrevet 4. april 2013 Gratulerer! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 4. april 2013 Forfatter #105 Del Skrevet 4. april 2013 Takk er ikke helt sikker, men etter mine beregninger blir det i begynnelsen av desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 4. april 2013 Forfatter #106 Del Skrevet 4. april 2013 Har i dag vært veldig redd for å miste har ikke så ømme pupper lengre, og føler meg liksom ikke gravid. Bekymrer meg grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 4. april 2013 #107 Del Skrevet 4. april 2013 Det er visst vanlig at symptomene kommer og går i starten. Dette går nok helt fint Miia. Prøv å kos deg med graviditeten, selv om jeg VIRKELIG skjønner at du bekymrer deg for jeg var ikke hakket bedre selv. Trøst deg med at det i de aller fleste graviditeter går det bra! Og jo flere uker du legger bak deg, jo større er sannsynligheten for at det går bra! Kanskje en liten "trøst" at 30% av de som mister mister i forbindelse med mens, gjerne uten at de en gang vet at de er gravide! Hold motet oppe Miia, jeg har troa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 4. april 2013 Forfatter #108 Del Skrevet 4. april 2013 Takk for beroligende ord Boks, setter virkelig pris på deg jeg ligger her å vurderer om jeg skal ta en tidligere UL enn planlagt bare for å roe meg ned Skal snakke litt med mannen om det i kveld. Vet du (eller noen andre) om når jeg kan se hjertet slå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 4. april 2013 #109 Del Skrevet 4. april 2013 Tror det er fra uke 7. Hvis du tar før uke 10 må du nok ha innvendig UL bare sånn at du vet! Hvis det var meg ville jeg tatt etter uke 8, for det er en av de mest kritiske ukene siden morkaken tar over for det gule legemet! Nå skal du IKKE bekymre deg mer altså! Jeg er positiv til at dette går bra! Det er veeeldig vanlig å være et nervevrak i starten, men man får dessverre ikke noe annet å gjøre enn å vente. Plutselig har du lille i armene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 4. april 2013 #110 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg skal ha ultralyd 6+2, da regner de med at de kan se hjerteaktivitet. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 4. april 2013 Forfatter #111 Del Skrevet 4. april 2013 Tusen takk for svar begge to <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 5. april 2013 #112 Del Skrevet 5. april 2013 Hvordan har du det i dag, Miia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 5. april 2013 Forfatter #113 Del Skrevet 5. april 2013 I dag går det bedre, puppene er vonde igjen! Hurra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. april 2013 #114 Del Skrevet 5. april 2013 Haha, du vet du er gravid når du jubler over slemme pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 5. april 2013 #115 Del Skrevet 5. april 2013 Hehe, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 5. april 2013 Forfatter #116 Del Skrevet 5. april 2013 Haha, ja! Helt fantastisk neste gang det skjer kan jeg hvertfall roe meg ned med at det er normalt er herlig å slippe alt luften jeg har hatt i magen de sisste ukene oså klarer faktisk å trekke inn magen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 5. april 2013 Forfatter #117 Del Skrevet 5. april 2013 Haha, du vet du er gravid når du jubler over slemme pupper Boooks du som hjalp meg med signaturen! Hvordan får jeg en slik ticker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. april 2013 #118 Del Skrevet 5. april 2013 Boooks du som hjalp meg med signaturen! Hvordan får jeg en slik ticker? Du fikk det jo tiiil?! Weee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 5. april 2013 Forfatter #119 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, etter litt prøving og feiling så fikk jeg det jammen til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. april 2013 #120 Del Skrevet 5. april 2013 Det er bra!! Moro å kunne følge eksakte uker uten å lete seg i hjel i dagboken til folk eller spørre en million ganger Tok litt knoting til før jeg skjønte helt hvordan man fikk den inn og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå