boks Skrevet 29. mars 2013 #81 Del Skrevet 29. mars 2013 Heeei Her går det kjempe bra! Det har gått opp bådfor meg og samboer at jeg faktisk er gravid nå Jeg skal til legen på tirsdag,så det blir spennende! Hvordan går det med dere da boks? Er så utrolig glad på deres vegne! Nyt påsken og de gode nyhetene!! Her. Går det fint. Er 12+2 i dag og kjenner at formen er stigende! Det er såå deilig! Håper du er heldig å unnslipper de verste plagene i første trimester! Åååååå, jeg er så glad for dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #82 Del Skrevet 29. mars 2013 Tusen takk boks Og gratulerer med å ha bikket 12 uker! Det er jo kjempe stort :D Jeg håper jeg slipper unna plager ja Du har jo virkelig fått gjennomgått så jeg er glad for at du endelig føler deg bedre God påske til dere også boks :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. mars 2013 #83 Del Skrevet 29. mars 2013 Uæh, så fort det gikk!!! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #84 Del Skrevet 29. mars 2013 Uæh, så fort det gikk!!! Gratulerer så mye!! Hehe ja Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 31. mars 2013 #85 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har ikke lest dagboken din før i dag, men jeg vil bare si : Gratulerer Miia. Det gikk fort!! Så utrolig kjekt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 1. april 2013 Forfatter #86 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg har ikke lest dagboken din før i dag, men jeg vil bare si : Gratulerer Miia. Det gikk fort!! Så utrolig kjekt for dere Hei Pentu! Så hyggelig med "nytt besøk" Og tusen takk for gratulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 1. april 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 1. april 2013 God kveld alle sammen! Endelig er en hektisk påske over, det er ikke noe gøy å jobbe når det er så himla travelt Jeg har fått flere nye symptomer; kramper i leggene når jeg slapper av, forstoppelse (ser ut som en hval ) og puppene mine har plutselig blitt større :D DET er gøy det! I morgen skal jeg på min første legetime, og jeg kjenner jeg gru-gleder meg tenk om jeg plutselig ikke er gravid likevell :O Men jeg satser på at det går bra 2 dager til med jobb nå, så har jeg ett par dager fri! Kjenner det skal bli veldig digg! :D Før det er jobb til helgen igjen.. Ha en fin natt mine kjære KG venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. april 2013 #88 Del Skrevet 1. april 2013 God kveld alle sammen! Endelig er en hektisk påske over, det er ikke noe gøy å jobbe når det er så himla travelt Jeg har fått flere nye symptomer; kramper i leggene når jeg slapper av, forstoppelse (ser ut som en hval ) og puppene mine har plutselig blitt større :D DET er gøy det! I morgen skal jeg på min første legetime, og jeg kjenner jeg gru-gleder meg tenk om jeg plutselig ikke er gravid likevell :O Men jeg satser på at det går bra 2 dager til med jobb nå, så har jeg ett par dager fri! Kjenner det skal bli veldig digg! :D Før det er jobb til helgen igjen.. Ha en fin natt mine kjære KG venner Her går vi rundt å drømmer om å se ut som en forstoppet hval (?), ha kramper i leggene og forstørrede pupper . Haha, For en gjeng Lykke til på legetimen din. Det går nok kjempe bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 1. april 2013 Forfatter #89 Del Skrevet 1. april 2013 Her går vi rundt å drømmer om å se ut som en forstoppet hval (?), ha kramper i leggene og forstørrede pupper . Haha, For en gjeng Lykke til på legetimen din. Det går nok kjempe bra skal du se Haha, ja jeg måtte le nå når jeg leste det på ny Tusen takk Pentu Hvor mange PP'er er dere på pentu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. april 2013 #90 Del Skrevet 1. april 2013 Haha, ja jeg måtte le nå når jeg leste det på ny Tusen takk Pentu Hvor mange PP'er er dere på pentu? Vi er på PP8 nå. Vi har prøvd lenger, men i følge legen min så teller det ikke før syklusen er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #91 Del Skrevet 2. april 2013 Heihei :D Da har jeg vært hos legen i dag, fikk jeg beskjed om at det var ingen tviiil om at jeg var gravid da han kjente på livmoren min Fikk også vite at den var bakovervendt, men det var ikke noe farlig Da er neste legetime om 6 uker, gleder meg allerede :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 2. april 2013 #92 Del Skrevet 2. april 2013 Jey!! Gratulerer nok en gang Miia :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. april 2013 #93 Del Skrevet 2. april 2013 HURRA! Gratulerer så mye! Dette er så moro! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 2. april 2013 #94 Del Skrevet 2. april 2013 Så gøy! Vet du hvor langt du er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #95 Del Skrevet 2. april 2013 Tusen takk søtinger <3 Vi fant ikke ut helt nøyaktig, men mellom 5&6 uker Men eter mine beregninger er jeg 5+2 i dag, så jeg teller bare etter det til ultralyden Tenkte jeg skulle bestille time til jeg er ca 10-11 uker :D Jeg har hatt mine kvalmebløyer i dag Boks litt av og på gjennom hele dagen. Håper det ikke verre og at jeg slipper unna det verste Jeg ser sååå fram til alt som skal skje :D Samboeren begynte å glede seg veldig også i dag da vi snakket om graviditeten Han har jo en sønn fra før, men har aldri fårt med på noen av tingene som skjer i ett svangerskap, så alt er nytt for han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #96 Del Skrevet 2. april 2013 Skriver fra mobil, så ble en del skrivefeil ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. april 2013 #97 Del Skrevet 2. april 2013 Tusen takk søtinger <3 Vi fant ikke ut helt nøyaktig, men mellom 5&6 uker Men eter mine beregninger er jeg 5+2 i dag, så jeg teller bare etter det til ultralyden Tenkte jeg skulle bestille time til jeg er ca 10-11 uker :D Jeg har hatt mine kvalmebløyer i dag Boks litt av og på gjennom hele dagen. Håper det ikke verre og at jeg slipper unna det verste Jeg ser sååå fram til alt som skal skje :D Samboeren begynte å glede seg veldig også i dag da vi snakket om graviditeten Han har jo en sønn fra før, men har aldri fårt med på noen av tingene som skjer i ett svangerskap, så alt er nytt for han også Åå, spennende tid foran dere. Var veldig betryggende å se lille på UL i uke 10, så anbefaler deg det hvis du er like "stresset" som meg. Håper kvalmen din ikke blir skikkelig ille. Jeg unner ikke min verste fiende de ukene jeg hadde i fosterstilling og nada mat Gøy at sambo også gleder seg. De er fine de mannfolka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 2. april 2013 Forfatter #98 Del Skrevet 2. april 2013 Ja de er herlige <3 Ja, jeg er veldig redd for at hjertet ikke slår eller andre ting, så forhåpentligvis blir de tankene litt mer borte når UL'en er overstått :-) Kan jeg spørre om hva du så på UL så tidlig? Hva de sjekket og målte de nakkefolden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 2. april 2013 #99 Del Skrevet 2. april 2013 Akkurat en uke før meg (forløbig i alle fall) Julebabyer på oss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. april 2013 #100 Del Skrevet 2. april 2013 Ja de er herlige <3 Ja, jeg er veldig redd for at hjertet ikke slår eller andre ting, så forhåpentligvis blir de tankene litt mer borte når UL'en er overstått :-) Kan jeg spørre om hva du så på UL så tidlig? Hva de sjekket og målte de nakkefolden? For tidlig for nakkefold, da må du i uke 12. Vi så verdens fineste lille med et sterkt raskt hjerte som vinket, sprellet og hoppet. Man ser nok veldig mye mer i uke 12, men jeg klarte ikke å slappe av for tanken om at det kanskje ikke var liv. Så er veldig glad vi gikk når vi gikk. Gleder meg til å følge dere videre. Det er jo bare 7-8 uker mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå