Miia Skrevet 6. april 2013 Forfatter #121 Del Skrevet 6. april 2013 Hei jenter.. I natt begynte jeg å spotte litt, det varte kun i noen timer og jeg hadde vonde menssmerter har snakket med legevakten og de skulle ringe meg opp når de hadde snakket med legen. Jeg er så redd og lei meg nå Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har hvertfall gitt beskjed til jobben at jeg er syk. Jeg hadde ikke klart å fungere på jobb nå Jeg bestiller nok UL på mandag, og håper på at jeg får time i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 6. april 2013 #122 Del Skrevet 6. april 2013 Det er mange som blør og spotter, spesielt i starten fordi det fester seg og slimhinnene blir skjøre. Håper alt er som det skal og at du får gode nyheter fra legevakten. Sender deg masse gode tanker og en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 6. april 2013 #123 Del Skrevet 6. april 2013 Håper det ordner seg Mange gode tanker sendes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 7. april 2013 #124 Del Skrevet 7. april 2013 Hvordan går det med dere Miia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 7. april 2013 #125 Del Skrevet 7. april 2013 Hei Miia! Har fulgt med her en stund nå Håper alt står bra til *venter på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 8. april 2013 #126 Del Skrevet 8. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #127 Del Skrevet 8. april 2013 Hallo jenter! Unnskyld for at jeg ikke har oppdatert dere! Onternetten har vært helt rar, så hver gang jeg har skrevet og skal poste har hele driten klikka Det går bra, heldigvis! Det varte kun i noen få timer og det var ikke mye. Legevakten tilbydde meg å komme ned å prate med de hvis jeg var veldig urolig, noe jeg synes var utrolig snilt Jeg takket nei, fordi jeg følte meg bedre Nå må hysteriske Miia roe seg 100 hakk ned, og tenke at dette går bra kvalmen har komt for fullt og det samme har kviser på skuldrene og hele brystet Vi satser på at det er ett godt tegn, og at det er liv inni der Dere er helt utrolige alle sammen her inne, helt fantastiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #128 Del Skrevet 8. april 2013 Hei Miia! Har fulgt med her en stund nå Håper alt står bra til *venter på oppdatering* Veldig gøy med nye lesere Er du også prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 8. april 2013 #129 Del Skrevet 8. april 2013 Så bra! Nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. april 2013 #130 Del Skrevet 8. april 2013 Åååååh, nå puster jeg LETTET ut. Million tanker gjennom hodet siden du skrev sist. Kjempebra at det går bedre og at du prøver å finne roen Du har vært i tankene mine hele tiden skal du vite! Symptomer er jo positivt, selv om det kanskje ikke akkurat oppleves sånn mens det står på som verst Kjenner til kvisene, bare at her kom de på haka; vakkert plassert for alles skue Nyt ukene Miia selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Sender de masse gode klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 8. april 2013 Tusen takk dere var ikke meningen å skremme dere! Jeg skal prøve så godt jeg kan å nyte det! Og hvis det av en eller annen grunn skulle gå galt så prøver vi igjen! Også har jeg jo dere gode støttespillere Jeg syns faktisk det er MYE bedre å snakke med dere enn samboer, for han forstår liksom ikke helt, selv om han prøver så godt han kan Men han er god da <3 Kom rett hjem fra kameraten sin når jeg fortalte at jeg spottet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. april 2013 #132 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Men dette går nok fint Skjønner hva du mener med mannfolka Min og prøver, men syns jeg bekymrer meg mye og forstår ikke hvorfor på samme måte som dere her! Godt vi har KG Endret 8. april 2013 av boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 8. april 2013 #133 Del Skrevet 8. april 2013 Åh, så godt å høre Miia! Du er et par dager lenger enn meg, så jeg håper kvalmen min dukker opp snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 8. april 2013 #134 Del Skrevet 8. april 2013 Veldig gøy med nye lesere Er du også prøver? Hei! Ja jeg er prøver jeg også. Akkurat funnet ut at jeg er Gravid Men kjenner nesten ingen symptomer.. Men når det er sagt kjente jeg ingenting sist jeg var gravid heller. Så håper alt er bra Tør ikke juble ennå Hva med deg? Mange symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #135 Del Skrevet 8. april 2013 Åh, så godt å høre Miia! Du er et par dager lenger enn meg, så jeg håper kvalmen min dukker opp snart også Jeg krysser fingrene for at kvalmen kommer til deg Vi er ikke syke i hodene våre nei, bare gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 8. april 2013 Hei! Ja jeg er prøver jeg også. Akkurat funnet ut at jeg er Gravid Men kjenner nesten ingen symptomer.. Men når det er sagt kjente jeg ingenting sist jeg var gravid heller. Så håper alt er bra Tør ikke juble ennå Hva med deg? Mange symptomer? Gratulerer så mye Muskat :D føler det er mange prøvere her inne som det har klaffa for denne måneden :D Håper det fortsetter sånn Jeg har ømme bryster, MASSE småkviser på brystet og skuldrene (det er ikke så gøy ), ligamentsmerter, luft i magen og kvalme! Det er disse symptomene jeg legger mest merke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #137 Del Skrevet 10. april 2013 *Ultralyd 13 Mai. *Legetime 14 Mai. Juhuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 10. april 2013 #138 Del Skrevet 10. april 2013 *Ultralyd 13 Mai. *Legetime 14 Mai. Juhuu! Weee, spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 10. april 2013 #139 Del Skrevet 10. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 10. april 2013 #140 Del Skrevet 10. april 2013 Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå