Gå til innhold

Miia

Miia

Anbefalte innlegg

Hei jenter..

I natt begynte jeg å spotte litt, det varte kun i noen timer og jeg hadde vonde menssmerter :( har snakket med legevakten og de skulle ringe meg opp når de hadde snakket med legen.

Jeg er så redd og lei meg nå :( Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har hvertfall gitt beskjed til jobben at jeg er syk.

Jeg hadde ikke klart å fungere på jobb nå :(

Jeg bestiller nok UL på mandag, og håper på at jeg får time i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som blør og spotter, spesielt i starten fordi det fester seg og slimhinnene blir skjøre. Håper alt er som det skal og at du får gode nyheter fra legevakten. Sender deg masse gode tanker og en stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo jenter! Unnskyld for at jeg ikke har oppdatert dere! Onternetten har vært helt rar, så hver gang jeg har skrevet og skal poste har hele driten klikka :ler:

Det går bra, heldigvis! Det varte kun i noen få timer og det var ikke mye. Legevakten tilbydde meg å komme ned å prate med de hvis jeg var veldig urolig, noe jeg synes var utrolig snilt :) Jeg takket nei, fordi jeg følte meg bedre :)

Nå må hysteriske Miia roe seg 100 hakk ned, og tenke at dette går bra :Nikke:

kvalmen har komt for fullt og det samme har kviser på skuldrene og hele brystet :P Vi satser på at det er ett godt tegn, og at det er liv inni der :)

Dere er helt utrolige alle sammen her inne, helt fantastiske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miia!

Har fulgt med her en stund nå :) Håper alt står bra til :)

*venter på oppdatering* :P

Veldig gøy med nye lesere :) Er du også prøver? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, nå puster jeg LETTET ut. Million tanker gjennom hodet siden du skrev sist. Kjempebra at det går bedre og at du prøver å finne roen :klem: Du har vært i tankene mine hele tiden skal du vite! :hug:

Symptomer er jo positivt, selv om det kanskje ikke akkurat oppleves sånn mens det står på som verst :fnise:

Kjenner til kvisene, bare at her kom de på haka; vakkert plassert for alles skue :ler:

Nyt ukene Miia selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Sender de masse gode klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :klem: var ikke meningen å skremme dere! Jeg skal prøve så godt jeg kan å nyte det! Og hvis det av en eller annen grunn skulle gå galt så prøver vi igjen! Også har jeg jo dere gode støttespillere :klem:

Jeg syns faktisk det er MYE bedre å snakke med dere enn samboer, for han forstår liksom ikke helt, selv om han prøver så godt han kan :ler: Men han er god da <3 Kom rett hjem fra kameraten sin når jeg fortalte at jeg spottet litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette går nok fint :klem:

Skjønner hva du mener med mannfolka :fnise: Min og prøver, men syns jeg bekymrer meg mye og forstår ikke hvorfor på samme måte som dere her! Godt vi har KG :klem:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre Miia! :klemmer: Du er et par dager lenger enn meg, så jeg håper kvalmen min dukker opp snart også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gøy med nye lesere :) Er du også prøver? :)

Hei! Ja jeg er prøver jeg også. Akkurat funnet ut at jeg er Gravid :danse: Men kjenner nesten ingen symptomer.. Men når det er sagt kjente jeg ingenting sist jeg var gravid heller. Så håper alt er bra :) Tør ikke juble ennå :P Hva med deg? Mange symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre Miia! :klemmer: Du er et par dager lenger enn meg, så jeg håper kvalmen min dukker opp snart også :fnise:

Jeg krysser fingrene for at kvalmen kommer til deg :ler:

Vi er ikke syke i hodene våre nei, bare gravide :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja jeg er prøver jeg også. Akkurat funnet ut at jeg er Gravid :danse: Men kjenner nesten ingen symptomer.. Men når det er sagt kjente jeg ingenting sist jeg var gravid heller. Så håper alt er bra :) Tør ikke juble ennå :P Hva med deg? Mange symptomer?

Gratulerer så mye Muskat :D føler det er mange prøvere her inne som det har klaffa for denne måneden :D Håper det fortsetter sånn :)

Jeg har ømme bryster, MASSE småkviser på brystet og skuldrene (det er ikke så gøy :ler:), ligamentsmerter, luft i magen :flau: og kvalme!

Det er disse symptomene jeg legger mest merke til hvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...