AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #41 Skrevet 18. februar 2013 Folk som driter på dass og etterlater seg bremsesporDe som fiser i heisen eller på butikken, hvem har sagt at jeg vil lukte på tarmgassen din?Folk som kjører tett oppi rumpa mi enda jeg holder fartsgrensaFolk som ler når jeg tryner på isenDe som sprerrer veien for meg i rulletrappen på Oslo S slik at jeg ikke rekker det ene og eneste toget som går i den retningen jeg skal!Vektere som leker politi på kjøpeseteretAt noen kvinner etterlater seg brukte tamponger på toalettgulvet på treningssenteretFolk med dårlig åndeDe som ikke kjenner til intimsonen og trenger seg opp i ansiktet mittdrittunger som tror de er noefolk som okkuperer treningsapparatene, de sitter bare og prater og ser dumt på meg når jeg faktisk skal bruke detFolk som fiser på tredeølla ved siden av meg Anonym poster: d9103120248c770dcf0ba50916ecfd8e 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #42 Skrevet 18. februar 2013 - Ukjente mennesker som går helt inntil meg for å prate, om jeg rygger og trekker meg tilbake - følger de etter. - Ukjente folk som tar på meg - Ukjente folk som snakker til meg med navn og spør om private ting. - Folk som bruker lang tid på å betale og ombestemmer seg ofte, helst når det er lang kø eller telefonen ringer. Dette skjer hver jævla dag Anonym poster: ac52a26e59e90617f5b858cc799d36fe
Sugerøret Skrevet 19. februar 2013 #43 Skrevet 19. februar 2013 Katter som eier ikke tar vare på,slipper løs uten tanke for andre Bilister som kjører på gangveier Hestejenter som rir på gangstier /veier som er trange,andre må da vasse i hestemøkk med unger og bikkjer.FyF! Folk som setter seg INN i buss-skuret og fyrer opp en røyk. Forsinka buss/T-bane/tog Folk som dytter andre av/på kollektiv.transp. Reklame ,uansett hvor og på hva. folk som stinker : svette ,parfyme,røyk eller hvitløk Enkelte som jobber i butikker,spesielt litt yngre,Slafser med tyggis,later som de ikke ser kunden,prater i mobil eller fjåsetuller med like ung medarbeider. Folk som ser at jeg ikke kan bevege meg like fort som andre, men insisterer på å legge hånda i ryggen min (AU!) og dytte meg med krykker sideveis,inn eller ut på t-banen. Folk som ringer meg på privaten og skal selge noe.Enda jeg har vært sperret for slikt siden 2002! (Reservasjon mot telefonsalg og adressert reklame) Folk som plager dyr,uansett hvilke type dyr.Det gjør meg eitrandes forbanna!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #44 Skrevet 19. februar 2013 Folk som fiser på tredeølla ved siden av meg Anonym poster: d9103120248c770dcf0ba50916ecfd8e Jeg må slippe noen skikkelig sure promper på spinningen, det går ikke an å spinne når man har diverse promper som presser ser ut. Det er faktisk umulig, dermed er det best at gassen kommer seg ut og ikke holder seg inne, det tror jeg enhver treningsinstruktør ville sagt seg enig i. Men skal innrømme at de stinker død og bedervelse der de breier seg om hele lokalet. Håper du forstår at det ikke er fordi jeg har lyst, men fordi jeg må. Anonym poster: 4e9504443ac3733d8025bb10838488cc
Chloe- Skrevet 19. februar 2013 #45 Skrevet 19. februar 2013 Gah! Folk som utbroderer hver setning med åpenbare eksempler, og gjerne i slow-motion. "For å utvikle oss må vi utnytte sosiale medier. Facebook... Twitter... Instagram... YouTube..." "Dette fenomenet ser vi ofte i Norges største byer. Oslo... Trondheim... Bergen... Stavanger..." "En ekte gentleman bør si sin partner blomster på Valentinsdagen. Roser... Tulipaner... Potteplanter... Kaktus..." Ok, den siste der var vel ikke direkte sitert, men denne talematen går meg så innmari på nervene! Et tips til deg som holder på slik: Du kan slutte etter første setning, jeg skjønte hva du ville frem til. Du trenger ikke prate til meg som et barn.
LeaMichele Skrevet 19. februar 2013 #47 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Akkurat nå, som jeg sitter på kurs, er det fryktelig irriterende med folk som skal prate og nevne på ting som han som holder kurset sier. Kan ikke folk bare holde kjeft! Spørsmål - greit! Alt annet - ikke greit! RETTELSE: relevante spørsmål er greit! Endret 19. februar 2013 av SophiaBush
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #48 Skrevet 20. februar 2013 Tja, det blir jo en del man kan irritere seg over. Av de mindre tingene så er det folk som på død og liv skal gå på tog/trikk/t-bane etc. før andre har kommet seg av, folk som sperrer rulletrapper og folk som generelt er småfrekke og utrivelige. Det går an å flytte deg om du ønsker å ta deg rolig, det er ikke alle som har hele dagen! Men siden dette er tilfeldige folk man ikke behøver å forholde seg til så prøver jeg å bare overse dette, gidder ikke å lage bråk for dette (med unntak av direkte angrep mot meg og min person selvsagt.) I den middels alvorlige kategorien vil jeg plassere frekkere folk, som kjefter og smeller for den minste grunn. For eksempel kunder som ikke eier folkeskikk og som skylder på kundebehandleren når toget er forsinket. Toget kommer ikke noe raskere selv om du står og skjeller ut kundebehandleren og du nærmest kommer med trusler, derimot lager du mer problemer for oss som står bak i køen og også ønsker svar i forhold til egen transportrute. Se til å oppføre deg. Om jeg blander meg inn avhenger av grovheten, om angrepet er rettet mot meg, og om det lager problemer for meg. Ser jeg at en person bruker 5 minutter på å skjelle ut en annen og lager masse kø, så kan det hende jeg sier fra. I den mer alvorlige kategorien plasserer jeg de tingene som i mye større grad påvirker meg i det daglige. Det kan f. eks være kolleger som er umulig å samarbeide med, de som tar lange pauser og fortsatt er frekke nok til å gå tidlig slik at jeg får merarbeid og overtid. Da er det rimelig sikkert at jeg kommer til å ta det opp med vedkommende og etterhvert leder hvis ting ikke bedrer seg. Anonym poster: 97d16e3024bfbcd046422bb4a55124b6
Petra75 Skrevet 20. februar 2013 #49 Skrevet 20. februar 2013 - Egoister. Kan nevne i fleng: De som ikke gidder å bruke blinklys, de som bruker to plasser å parkere på, de som sitter med beina i setet på t-banen, de som setter igjen oppvasken på benken for at andre kan rydde det vekk. - Folk som er alene hjemme i hodet sitt: All of the above, samt de som står midt i veien og skravler når jeg skal fram, de som står to i bredden i rulletrappa, folk som lar bikkjene sine fly løse uten kontroll uten tanke på at andre bikkjer kanskje ikke er så snille "som din hund". De som ikke tar det så tungt at de stinker svette selv om de er på dansekurs eller på andre ting med andre mennesker. - Onde mennesker: Dyremishandlere, mobbere, kriminelle, Mullah Krekar. Ja, jeg er mye irritert på folk. Om jeg sier ifra kommer litt an på, men det hender seg stadig at det smeller, ja...
pinar Skrevet 20. februar 2013 #50 Skrevet 20. februar 2013 Bilister som parkerer over trikkeskinnene... 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #51 Skrevet 20. februar 2013 Jeg må slippe noen skikkelig sure promper på spinningen, det går ikke an å spinne når man har diverse promper som presser ser ut. Det er faktisk umulig, dermed er det best at gassen kommer seg ut og ikke holder seg inne, det tror jeg enhver treningsinstruktør ville sagt seg enig i. Men skal innrømme at de stinker død og bedervelse der de breier seg om hele lokalet. Håper du forstår at det ikke er fordi jeg har lyst, men fordi jeg må. Anonym poster: 4e9504443ac3733d8025bb10838488cc Jeg har full forståelse for at det ikke er lett å holde på ting man ikke holder i hendene. Men, det irriterer meg i den forstand at når jeg løper på mølla og hiver etter pusten, så må jeg i tillegg inhalere et annet menneskets tarmgass. Dette syns jeg ikke noe om, svettelukt kan man ikke gjøre så mye med, men akkurat den prompingen irriterer meg. Det har alltid resultert i at jeg som ikke "slepper meg løs på mølla" må gå av og finne på noe annet. Jeg har ikke hørt om at det er "vanlig" å prompe når man trener, hva med å ta en Imogas? Eller immodium gomp før du inntar treningsstudioet? (mener å ha sett dette på reklame) Eller hva med å gå over kostholdet? Kan ikke forestlle meg hvordan det er for de andre i spinningssalen, der hvor det er tett nok luft fra før av. Og i tillegg ha en grusom stank som omfavner deg... Anonym poster: d9103120248c770dcf0ba50916ecfd8e 2
Rainbow Skrevet 20. februar 2013 #52 Skrevet 20. februar 2013 I dag irriterte jeg meg veldig over en sjåfør som tok parkeringsplassen min. Jeg sto og blinka for å vise at jeg skulle inn i en luke, bilen som skulle ut rygga ut, jeg kjørte en halvmeter fram, fremdeles blinkende, og en bil kom seilende inn fra motsatt side og tok plassen. Forøvrig stor og oversiktlig parkeringsplass, men veldig full. Bilisten ved siden av plassen jeg skulle ha hadde nettopp parkert, og vi sendte hverandre "hva i alle dager feiler det folk"-blikk".
Wonderbitch Skrevet 20. februar 2013 #53 Skrevet 20. februar 2013 Folk som smatter slafser. Er det skikkelig ille hender det jeg finner på en unnskyldning for å gå fra bordet. Folk som ikke blinker. Uhøflige og sure mennesker. 1
Petra75 Skrevet 21. februar 2013 #54 Skrevet 21. februar 2013 Folk som smatter slafser. Er det skikkelig ille hender det jeg finner på en unnskyldning for å gå fra bordet. Folk som ikke blinker. Uhøflige og sure mennesker. Hehe, nå fikk jeg mange rare bilder i hodet mitt 1
LittDiva Skrevet 21. februar 2013 #55 Skrevet 21. februar 2013 Småbarnsmødre som tror at vognen er stridsvogn, og at alle andre synes ungene dems er like sjarmerende som dem. Og at de tror det er heelt greit og ta med baby overalt, de andre får bare tåle det( trange cafe, hudpleie/ massasje - skikkelig fint når du skal slappe av og en unge bråker i lokalet, små butikker hvor det ikke er plass til barnevogn , hvis noen i det hele tatt skal ha muligheten til og titte) .
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. februar 2013 #56 Skrevet 21. februar 2013 Har aldri skjønt det med at 1-2-åringer med masse matgris rundt munnen skal være så søtt. Er de flinke som griser? 3
katinkatinka Skrevet 21. februar 2013 #57 Skrevet 21. februar 2013 Folk som skjærer NED i tallerkenen når de spiser, så det kommer en helt forferdelig grusom pipelyd. Får frysninger bare jeg tenker på det. Man spiser omtrent 3 ganger om dagen, det må da kunne gå an å lære seg forskjell på tallerken og biff!?!!?!?!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #58 Skrevet 21. februar 2013 Irriterer meg over voksne folk som sitter og hvisker til hverandre på møter og konferanser. Utrolig frekt mot den som har ordet! Jeg irriterer meg også over biler som ligger opp i bakenden på meg på motorveien. Når det går i over 100 bør man ha en viss avstand, og det er bare å legge seg over i venstre og kjøre forbi dersom de vil kjøre raskere enn jeg gjør. Ellers irriterer jeg meg over sinker i trafikken og folk som står i veien i døråpninger, rulletrapper og så videre slik så mange gjør. Anonym poster: 238b16ab691a210be21e2eaaf9ef505a
Gjest Crazycatlady Skrevet 21. februar 2013 #59 Skrevet 21. februar 2013 Har aldri skjønt det med at 1-2-åringer med masse matgris rundt munnen skal være så søtt. Er de flinke som griser? Det skjønner ikke jeg heller. Syns det litt småkvalmt, og stiller seg i samme kategori som unger med snørr i hele trynet. Også på America's funniest home videos er det alltid videoer med unger som spyr eller gulper på andre. Det er ikke morsomt, men kvalmt spør du meg. 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 21. februar 2013 #60 Skrevet 21. februar 2013 Irriterer meg over voksne som oppfører seg som de gikk på ungdomsskolen. Står og hvisker, og fniser eller står en gjeng og baksnakker en eller annen. Ja, også folk som bruker evig lang tid med å prate om alle tenk om, hva om, hvis osv når man prater om en problemstilling. Hva er poenget?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå