Gå til innhold

Hva irriterer deg i hverdagen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som tittelen spør, hva er det som irriterer deg i hverdagen? Lar du deg lett provosere av andre? Kanskje for lett til tider? Forteller du dem hvor skapet står eller lar du dem overkjøre deg? I hvilke settinger sier du ifra, og i hvilke settinger lar du uhøfligheten til andre passere? Er du en irritabel bilist, kunde eller kollega? Hva er det som gjør deg sint? Her er det bare å lette på trykket. :)

Kommer på én ting i farten som irriterer meg, og det er at det i noen butikker/bensinstasjoner o.l er lagt opp slik at jeg nærmest skal lage halve maten selv.

Jeg har betalt for hele den jævla pølsen, og da forventer jeg at du som selger den til meg klargjør nettopp hele pølsen, og det inkluderer ketchup, dressing, stekt løk og alt annet usunt jeg skulle finne på å stappe i meg. Jeg skjønner at det ikke er din feil, det er de sleipe bedriftslederne som sitter i styret og setter lure ideer ut i live for å effektivisere betjeningen sin feil. Men ikke gi meg det blikket, jeg jobber ikke her. Det var synd at de sparket dressing-gutten, men jeg gjør det ikke. Uniformen din har samme logo som skiltet utenfor, så sett igang, den utvannede brusen fyller seg ikke selv, heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest aam1972
Skrevet

jeg irriterer meg over bilfører som kjører akkurat nok under fartsegrensen til at det er irriterende, og samtidig kjører de midt i veien slik at jeg ikke klarer å kjøre forbi uten å risikere livet

DA SER JEG RØDT !

• Liker 1
Skrevet

Folk som ikke bruker blinklys, som sier "i forhold til" feil - og hele tiden. (Det skal KUN brukes når man sammenligner ting). Og som ikke har skjønt at man kan tagge folk på Facebook med bare fornavn, så det står "det synes jeg også, Heidi Kristine Andersen Klausen". (Påfunnet navn)

Småtteri, men irriterende likevel!

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror det hadde vært enklere å skrive en liste over hva jeg IKKE irriterer meg over.. Jeg blir veldig lett irritert av alt mulig, og det er utrolig stressende. Jeg bare klarer ikke å la være å irritere meg når noen skal gå MIDT i veien foran meg kjempesakte slik at det ikke går an å komme forbi, når folk ikke kan å kjøre rundkjøring, når folk lar ungene sine springe og herje overalt, teite ting folk gjør og sier på tv, teite ting folk sier og gjør på facebook... Lista er lang!

Det verste er kanskje at jeg irriterer meg over at jeg er så irritabel.

Anonym poster: 2f57ce5c795faaa04f88dd68762c2056

• Liker 4
Skrevet (endret)

De som ikke bruker blinklys så jeg må stoppe, helt.

Husker da jeg jobbet i butikk irriterte jeg meg alltid over de som lesset ALLE varene på båndet med en gang, sånn at det ble en svær haug med varer. Skjønner de ikke at det tar lengre tid å grave fram varer som sitter fast og eventuelt detter ned, enn å legge den pent etter hverandre så man bare kan bippe de og sende ned på andre siden?

I tillegg irriterer jeg meggrenseløst over disse rosabloggerne som tjener dobbelt og noen ganger trippelt så mye som meg, og for hva da? Gå til frisøren, prøve ut en ny hudmaske og skrive anmeldelse av den etterpå, eller trene? Get a REAL job. Hmfr.

Etid: la til et ord.

Endret av katyperry
  • Liker 4
Skrevet

Folk som kaster søppel på bakken! Jeg har lyst til å slå de i bakhodet... Med en stol.

• Liker 5
Skrevet

Bilister. Mange bilister. Veldig mange bilister, faktisk. Særlig de som tenker "ja, men jeg skal jo til venstre om fire mil, derfor ligger jeg like greit her i venstrefilen og lunker fjorten kilometer under fartsgrensa".

Skrevet

Togene som ALLTID er forsinket!!! Hver f****** dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fort gradestokken kryper ned til minusgrader kollapser hele nsb. Jeg vet ikke hvor mange timer, dager, uker jeg har stått og ventet på det j**** toget som aldri kommer.

(mh, det var digg å få det ut).

Skrevet

Mennesker som har stappfull handlekorg, og ikke slipper meg som har EN ting i handa forbi, selv om de snur seg og ser hva jeg skal ha.

Anonym poster: f88125fa53b9580fb75c7bdcdacef705

• Liker 4
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Jeg blir lett irritert, men går fort over. Kommer ikke på hvilke ting som irriterer meg, men må jo være ganske masse. Tror ikke jeg tenker over det før jeg plutselig er irritert for noe.

Eller jo, reklamen på diverse kanaler som national geographic og tlc for å nevne et pr.

Og kulda, jeg hater å fryse, får ikke til en dritt da og blir hjelpsesløs.

Gjest Spiderpig
Skrevet

- At samboeren ALDRI klarer å legge melk/brus/tunge ting på rullebåndet FØRST. Han venter til slutt, så alt blir most.

- Kollektivtrafikk

- Folk som ikke kastrerer kattene sine.

- Tekster med mangel på stor forbokstav, komma og punktum.

- Sure folk i kassa. Jeg smiler og sier hei, si hei tilbake da!!

- Huseieren min (bare den gærne kona, den stakkars mannen hennes er grei)

- At pus våkner på slaget 05.55 og står å HYLER på døren frem til han slippes ut.

- Idioter i trafikken, alt fra de som ikke slår av fjernlys til mangel på blinklys og setebelte.

Osv osv.

Irriterer meg mye, men samtidig er jeg ganske positiv :ler:

• Liker 2
Skrevet

Mennesker som har stappfull handlekorg, og ikke slipper meg som har EN ting i handa forbi, selv om de snur seg og ser hva jeg skal ha.

Anonym poster: f88125fa53b9580fb75c7bdcdacef705

Enig!

Og folk med dårlig ånde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og folk som snakker med mat i munnen. Og smatter når de spiser. LUKK KJEFTEN !!!!!!!!!!

ferdig.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Joda, kan irritere meg over mye egentlig :)

- Treiginger i trafikken som kjører sakte på fine veier og bremser bare det er en bitteliten sving. I tillegg så ser de tydeligvis ikke i speilet og ser den milelange køen bak. Kjør inn til siden og slipp folk forbi.

- Folk som ikke vet at bilen har blinklys.

- Folk som sykler rett ut i veien på gangoverfelt uten å se seg for.

- Folk som sniker i køen.

- Folk som alltid må høre sin egen stemme.

- Sladder og baksnakking.

- Overnysjerrige folk som bare må vite alt.

- Generelt folk som ikke har lært seg folkeskikk.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg er ute og går, og det kommer en person gående med en hund som skal hilse på og de sier alltid noe i den duren her: Min hund er bare snill og grei, bare glad for å hilse på mennesker.

Hjelper svært lite og si det til en som ikke liker hunder og er (litt) redd for de :P Veldig irriterende!

Skrevet

Akkurat nå:

Min "samboers" nyesteste flammes latter. Fnis fnis fnis. Hele tiden. Høyt.

• Liker 1
Skrevet

Folk som står og prater midt i veien foran alle på kjøpesentre. Flytt dere til siden, god damnit.

Busser som aldri kommer, fordi det er svært få som går på akkurat den ruten, i det tidsrommet. Så sparer de nok en del penger. Der står jeg og venter og kommer veldig forsinket! Ringer til og med til administrasjonen og de sier at det ikke er meldt avvik.. DRIT! Har heller ikke tid til å gå hjem og vente, så da står jeg der i vel 40 min ute og venter.

Nysgjerrige unger som skal glane inn vinduer!

• Liker 2
Skrevet

Irriterer meg over mennesker generelt, hensynsløse egoister som tror de eier hele verden å at alt dreier seg om dem. Mennesker forsøpler, forurenser, lyver, dreper, starter kriger, baksnakker, mishandler barn og dyr, ondskapsfulle vesener som ødelegger hele jordkloden snart.

Jeg like dyr mye bedre.

Anonym poster: bd6d254962dca396d44fd0bed3d988fc

• Liker 8
Skrevet

De som dytter seg inn på bussen, før vi andre har komt oss av.

De som står i ro, å sperrer veien i rulletrapper.

De som teller småpenger når de er komt på bussen, hvorfor ikke bare ha f.eks 50 kr klar med en gang?

De som holder av seter til venner på bussen!

Var en tidlig morgen jeg var på bussen, å satte meg der det er to og to seter rettet mot hverandre. Der satt det en gutt ala 16 år. Så kom det ei jente på 8-9 år å lurte på om hun kunne få sitte der, før jeg fikk reagere til å svare, sier gutten "nai, det kommer et par kompiser snart som skal sitte her". Grøss og gru! To gutter på 16 kan vel stå på bussen, enn ei på 8 år som kommer til å ramle rett i frontruta om bussen bråstopper.

• Liker 3
Skrevet

De som dytter seg inn på bussen, før vi andre har komt oss av.

De som teller småpenger når de er komt på bussen, hvorfor ikke bare ha f.eks 50 kr klar med en gang?

Oh, don't get me started..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...