Gå til innhold

Hva irriterer deg i hverdagen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk som sykler på glatta, har de et dødsønske?

Regninger

At jeg er sukkeravhengig, sukkeholdige varer skulle hatt et eget pol og ikke vært så fordømt tilgjengelig!

Folk som kjører 5 km under fartsgrensa

Folk som er redde for alt.

Unge jenter som farger håret sitt grått

Snø og kulde

At alt som er gøy er dyrt

At man blir fyllesyk

Overkoselige mennesker

At samboeren min ikke kan/ikke gidder å lage mat/ og lever på junk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte reklamer på tv.

Facebookstatuser der du må trykke liker for at små barn i afrika ikke skal bli spist av ei bikkje o.l.

Folk som konsekvent kjører under fartsgrensen.

Unger som maser - mine egne inkludert.

Folk som ikke følger med på verden rundt dem, men bare er opptatt av sminke, hotell Cæsar, hvilken kjendis som har tatt silikon etc.

Radio som skurrer.

Radio Norge som reklamerer med at de spiller variert musikk fra de siste fire tiår, men som egentlig spiller de samme jævla sangene hver eneste dag.

• Liker 4
Skrevet

At min arbeidstid lå på over 75 timer i uken i nrsten hele fjor, opp mot 90 timer i snitt i en to mnd periode. Jobbet 10 mnd i strekk med bare en feriedag. Irriterer meg litt over at jeg jobbet så mye.

Skrevet

Folk som må påpeke hvor utrolig crazy , gal, morsom eller rare de er.

Folk som må påpeke at andre har sagt at de er crazy, gal, morsomme eller rare.

Det irriterer meg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg lar meg sjelden irritere, men det er noen få unntak:

- At trikken og bussen alltid er forsinket og smekk full.

- Folk som presser seg in dørene på bussen og trikken, uten først å slipper ut de som skal av.

- Folk som står rolig på venstre side i rulletrapper.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Eldre damer som ikke kommer på at de må betale, og må dra opp sekken, rote rundt i den, finne lommeboken, finne ut om de skal bruke 500-lappen eller 1000-lappen, og så betale. Når de har betalt ferdig, må myntene legges i en separat lommebok, så sedlene, og så må det legges i sekken igjen, før de flytter seg og pakker varer. Pluss gjerne på nitidig sjekk av kvitteringen før de begynner å pakke varene, da har man komplett pakke.

Eller: Bilister generelt, folk på toget som tar plassen ("jeg blir så dårlig av å sitte feil vei!" Vel, guess what, det gjør jeg og).

Skrevet

I de aller fleste tilfeller lar jeg ting passere, å rulle ned bilvinduet og skrike ut min frustrasjon til andre er ikke helt meg men zen tilstanden inni meg er totalt fraværende i situasjoner som dette

Idioter som kjører I rus påvirket tilstand

Idioter i trafikken der du lurer på om de kjører i påvirket tilstand

Morninger og mårenfugler

Folk med 1000 fordommer og ikke gidder å gjøre noe for å utvide horisonten og unnskylder intoleransen og kunnskapsmangelen sin med ”meen alle har jo fordommer da”

Barnevognsmafian

Tregt internett

Folk som tror deres måte å leve på er den eneste rette måten å leve på

Folk som glaner åpenlyst

å ikke få sove

Stress

Følelsen av at mørketiden varer i 9 måneder mens den lyse årstiden bare varer i 3

Folk som tror det er kult å smatte med tyggisen

Foreldre som aldri sier nei til barna sine

Barn som aldri har fått høre nei av sine foreldre

At samboeren har begynt å Snorke

Folk som bruker ordet sinnsykt i alle setninger ”sinnsykt kult, sinnsykt bra, sinnsykt kjedelig”

Kø (og spesielt å stå i kø der folk står rett opp i ræven din og tørr jokker deg, det er lov å ta et skritt tilbake :opplyser:

Når noe er galt og jeg vet det er min egen feil

Når bussen er forsinket og smekkfull og jeg er trøtt og sliten

• Liker 3
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Kom på en annen ting og det er når folk ikke har tålmodighet med handlingen i en film eller tv-serie.

Alt må være helt 100% åpenlyst ellers er det et evinnelig mas om hvorfor det og det skjedde. Kanskje litt av poenget er at de ikke skal avsløre alt med en gang.

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Gjest Lillesiren
Skrevet

Folk som på død og liv skal fikle med papirene som skrives ut på en offentlig printer, slik at jeg må stå i en halv evighet i etterkant og forsøke å sette sammen de 50 unummererte sidene mine...

Skrevet (endret)

Treige folk foran i kassakøen.

76-bussen som enten er ti munutter for sein eller tre minutter for tidlig.

Folk på bussen som okkuperer sidesetet med ei veske el. som en likegodt kunne ha plassert på fanget.

Kunder som krangler på salgs- eller servicepersonell om ting de ikke kan gjøre noe med.

Fulle folk som er unødvendig høylytte i offentlig rom, samt høylytte kvinnemennesker med skarp/stygg stemme.

Medvind når man har spraya ned håret.

Regn.

Endret av Krysopras
  • Liker 1
Skrevet

Eldre damer som ikke kommer på at de må betale, og må dra opp sekken, rote rundt i den, finne lommeboken, finne ut om de skal bruke 500-lappen eller 1000-lappen, og så betale. Når de har betalt ferdig, må myntene legges i en separat lommebok, så sedlene, og så må det legges i sekken igjen, før de flytter seg og pakker varer. Pluss gjerne på nitidig sjekk av kvitteringen før de begynner å pakke varene, da har man komplett pakke.

Eller: Bilister generelt, folk på toget som tar plassen ("jeg blir så dårlig av å sitte feil vei!" Vel, guess what, det gjør jeg og).

Å herregud, ja.. Opplever det nok på blomsterbutikken jeg jobber i, og det er i alle fall irriterende når det står en kunde bak i kø, som også må vente til hele dette scenarioet er ferdig.

Skrevet

Eldre damer på bussen, skubber seg frem og oppfører seg som om de er livredde for å ikke komme med bussen. De har et bestemt uttrykk og er klare til å kjempe for "rettighetene" sine. Når de kommer frem til bussjåføren har det ikke falt dem inn å ta frem lommeboken på forhånd, eller aldri å forberede seg i det hele tatt. De har god tid, og skjønner "ingenting" om hvordan kollektivsystemet fungerer. Og hvis de går på bak bussen stirrer de på "pipeboksen" som om de skal overmanne boksen. Boksen får ikke lov til å ikke lystre, og så trykker de hardt på alle knapper, mens de står der leeeeenge og kommer seg ikke videre. Etter det har vist grønt lys skal de helst stå i 5 sekunder for å forsikre seg om at det grønne lyset har sunket inn i hjernebarken, og så flytter de den treige ræven sin saaaakte enten fremover eller bakover i bussen.

Anonym poster: 4e9504443ac3733d8025bb10838488cc

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som skal stoppe opp å prate (oi så kledelig frisyre du har da pjatt)

RETT FORAN RULLETRAPPA!!!!

Gå i detminste noen skritt bort slik at vi andre kommer oss dit vi skal.

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg mest over folk som tror alle andre har lyst til å stresse like mye og tror man kommer fortere fram ved å stresse .. i trafikk , på butikk , i rulletrapp , på buss o.l.. Pass på blodtrykket! :P

Anonym poster: 8d405fc373f1c16e457e28dec9d53fd4

• Liker 2
Skrevet

Bilister. Mange bilister. Veldig mange bilister, faktisk. Særlig de som tenker "ja, men jeg skal jo til venstre om fire mil, derfor ligger jeg like greit her i venstrefilen og lunker fjorten kilometer under fartsgrensa".

Jeg får følelsen av at du også hadde irritert vettet av deg om du hadde ligget bak meg i 20 sekunder i venstre felt. Det er jo opplagt at alt for mange tror at i venstre felt så har man lov til å presse forankjørende ut av feltet for selv å kjøre 20-30 km/t for fort.

• Liker 1
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Som tittelen spør, hva er det som irriterer deg i hverdagen?

Absolutt alt. Men kvinner, sosialister og andre fascister i særdeleshet.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Folk som hater dyr irriterer meg veldig. Greit å ikke like dyr, men tror det er noe alvorlig galt med folk som hater dyr.

I tillegg irriterer jeg meg over folk som skal legge skylden for noe på dyr og som omtrent er sint på et dyr bare fordi det gjør det som instinktet forteller dem at de skal. For eksempel det at det er så mange hjemløse katter. Da må man være sint på kattene og ikke på alle idiotene som ikke tar vare på dyra sine og har et bruk og kast forhold til dyr. Er jo helt logisk det...

• Liker 7
Skrevet

Den lista kunne jeg skrevet på i evigheter... Har den uvanen at jeg irriterer meg mye over småting som egentlig er helt unødvendig, er vel et tegn på at en har det for bra!

- veldig mange bilister. De som konsekvent ligger 20 under fartsgrensa selv om vær og føre er bra, de som ikke blinker, de som ligger helt oppe i ræva på deg og skaper livsfarlige situasjoner, folk som ikke kan plassere seg... Regner med jeg ikke er alene om det!

- folk som ikke kan rulletrappregler

- folk som trykker som idioter på døråpnerknappen på t-banen: har du trykket en gang hjelper det ikke hvor mye du trykker etterpå!

- uhøflig betjening, uansett forretning eller resepsjon

det første jeg kom på, i alle fall :)

Skrevet

Jeg pendler daglig med nsb. Tross forsinkelser så lar jeg meg ikke irritere.

En gammel person foran meg i kassakøen irriterer meg ikke selv om det tar ekstra lang tid.

Kan bli litt frustrert over en bilist som kjører langt under fartsgrensen, men står det en L bakpå så er jeg tålmodig.

Jeg irriterer meg over nabokattene som har overtatt min tomt og som gjør fra seg der det passer.

Anonym poster: 8b94ce67cffefc635b8c8cf17d2c1d7f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...