Gå til innhold

Alt ifølge legen er ok, men blir ikke gravid:-(


carmen81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei TS!

Jeg har skrevet en tråd her for noen dager siden, da jeg fikk beskjed fra legen min at jeg er resistent mot mannen min sin sperm.

Det skjer, men i veldig skjeldne tilfeller.

fikk beskjed med å være avholdene fra sex en periode, og så prøve igjen

Anonym poster: 396942e8844f11d820668ca269940967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal ta en tur til legen igjen ? Eller gjerne ringe dem? Har det gitt seg ? Synes den perioden bar litt lang kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har ikke gitt seg ENDA, så må ringe gynekologen for en time imorra. Blir for dumt å gå slik uten å sjekke hva det er! Tenkte først at det kunne være en menstruasjon som har vært litt vel lenge, men dette gidder jeg ikke gå med lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja lenge siden sist nå, men tar en rask oppdatering.

Skulle hatt mensen igår, så er nå på dag 2 overtid. Min mensen er regelmessig og eggløsningene er rene torturen, for de er sabla vonde. Hadde sex på riktig tidspunkt og kjørt på dagene i etterkant av den EL også.

Får se hva som skjer nå da..

Har veldig ømme pupper om dagene, men det kan de også bli rundt forventet menstruasjon. Så holder enda huet kaldt.

Utover det trener jeg 5 dager i uken nå, og tar forskjellige vitaminer og tran i tillegg til å forts å spise sunn mat. Får se nå da hva som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her og noget i behov for råd nå!

Fikk mensen og hadde den i 5 dager, hvilket er normal lenge og hadde normal blødning føler jeg.

Problemet er at puppene er enda ømme som fy, støtt og stadig kvalm og har sånn menssmerter/ murring i magen. Det kjennes på siden av magen, ved eggstokkene og andre ganger også samtidig ved livmora.

Typen spør nå hele tiden om jeg er på tjukka, men har jo hatt mensen og ferdig med den nå i helgen. Veldig snåle greier! Må få tatt en test og sjekket dette her nå.

Har noen dere opplevd noe slikt og kan jeg nå være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Om du har mensen er du jo mest sannsynlig ikke gravid.

Men å ha symptomer er veldig vanlig når man ønsker å være det ;)

Har dere fått svar på mannens spermprøver da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så også alt fint ut med både meg og mannen, men jeg har påvist endometriose ved en laproskopi for noen år siden, men har ingen cyster.. Min gynekolog mente eggstokkene ikke transporterte eggene på en riktig måte til tross for regelmessig mens og eggløsning... Visste ikke at det kunne være et problem før han sa det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har mensen er det neppe noe på gang. De få som opplever blødning mens de er gravid opplever en annerledes blødning, også i lengde og mengde.

Har dere fått undersøkt mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endometriose er det første jeg tenker... Jeg har også pco, venter på time til laproskopi for å se om jeg kan ha endo også, vil finne ut av det før vi begynner prøvingen. Synes det er rart gyn ikke anbefaler en laproskopi for deg, så de kan gå inn og se hvordan ting ser ut der inne...?? Synes absolutt du bør fåreslå det :)

Lykke til!=)

Anonym poster: 01cfb5fa0703aab4c1b24594fb3af33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få slengt inn disse svømmerne til samboeren til gransking så fort det lar seg gjøre.

Kjenner fremdeles at jeg kan bli sånn plutselig kvalm hver dag og slike smerter/ murring i magen. Kjøpt 2 tester, men true virkelig ikke selv at det er noe på gang her.

Endometriose..hmm dette må jeg få sjekket oppi!

Må ringe gyn.legen imorgen og få ordnet slik at de kan sjekke om jeg har tette eggledere + endometriose

Hvor lenge måtte dere vente på en slik lapraskopi undersøkelse egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vel her igjen da!

Sist gangen så fikk jeg beskjed av gyn.legen om å vente til man fikk neste forventede menstruasjon. Gjorde da det, og hadde plutselig mensen bare en dag. Den kom på dagen den skulle, men stoppet bare plutselig opp etter ett døgn.

Har tatt graviditetstest og den var negativ rett etter denne" mensen " forsvant.

Er enda plaget med den småkvalmen som kommer og går, til alle døgnets tider.

Menslignende smerter og ellers hatt sånne smerter som kommer fra intet og stikker i sidene ved eggstokkene.:S

Mine eggløsningssmerter er ett ren terror, og den skulle kommet nå i helgen. Den er borte vekk den også :- o hva fanken skjer her???

Ringte igjen gyn.legen idag, og vanligvis ville jeg måtte vente til slutten av juli/aug med å få time. Men etter å ha gitt beskjed om ståa ble det en time neste fredagen.. gut svarte å jeg gruer meg.

Lurer fælt på hva i fanken som kan være galt!! For noe er overhode ikke som det skal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke godt å si hva som er galt og det er heller ikke sikkert legen finner ut av det.

Jeg har i mange år vært plaget med sjeldne menstruasjoner også plutselig så kommer det en med to ukers mellomrom også er det mange mnd igjen. De varierer fra dager til flere uker med blødning.

Jeg fik diagnosen PCOS, men jeg har hatt cyster på eggstokkene på flere år. (går jevnlig til kontroll). Jeg har eggløsningssmerter (men ingen eggløsning), brennende og stikkende smerter i eggstokkområdet som kan komme når som helst i syklusen. Det siste året har jeg fått sterke menssmerter helt utenom mensen.

Jeg har hatt lap, uten noe som helst resultat. Jeg holder på å bli gal, ingenting er galt med meg, men plager det har jeg.

Får egentlig håpe de finner ut hva som feiler deg, for det er ikke morsomt å ikke vite hva som er galt, for da får de ikke gjort noe med det heller. Men man må jo også håpe at det ikke er noe direkte galt, men bare syklus tull.

Lykke til hos legen på fredag!

Anonym poster: c5ae9cb59b4626dc4008d1b190ebf39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

carmen81, on 04 Jun 2013 - 17:25, said:

Vel her igjen da!

Sist gangen så fikk jeg beskjed av gyn.legen om å vente til man fikk neste forventede menstruasjon. Gjorde da det, og hadde plutselig mensen bare en dag. Den kom på dagen den skulle, men stoppet bare plutselig opp etter ett døgn.

Har tatt graviditetstest og den var negativ rett etter denne" mensen " forsvant.

Er enda plaget med den småkvalmen som kommer og går, til alle døgnets tider.

Menslignende smerter og ellers hatt sånne smerter som kommer fra intet og stikker i sidene ved eggstokkene.:S

Mine eggløsningssmerter er ett ren terror, og den skulle kommet nå i helgen. Den er borte vekk den også :- o hva fanken skjer her???

Ringte igjen gyn.legen idag, og vanligvis ville jeg måtte vente til slutten av juli/aug med å få time. Men etter å ha gitt beskjed om ståa ble det en time neste fredagen.. gut svarte å jeg gruer meg.

Lurer fælt på hva i fanken som kan være galt!! For noe er overhode ikke som det skal!!

Hvordan går det med dere? Har du blitt gravid?

Fikk du mer hjelp av gyn?

Anonymous poster hash: 552bc...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...