Gå til innhold

Prostitusjon = Svindel

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sex = Naturlig elskovsakt.

Sex med prostituert = Unaturlig, tidsbegrenset, ikke lov å kysse på munnen

Bedrageri = Som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap.

Prostitusjon = Utpresse desperate incels for penger for sex de egentlig ikke får.

Prostitusjon = Bedrageri

Incels som kjøper sex fra prostituerte = Fortsatt incels

Endret av Jegern Puahate
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har sex med horer skjønner vel at det ikke er "en naturlig elskovsakt". Det er det ikke med et tilfeldig one night stand heller. De er ikke så dumme at de tror hora har følelser for dem. Så de lar seg selv bedra med viten og vilje.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror du er litt uviten,eller naiv ts hvis du tror at alle har samme syn på sex som deg. For noen er det ingenting kjærlig ved det, det er rent fysisk. Jeg er ikke sånn,men likevel greier jeg å forstå at alle ikke er som meg.

Anonym poster: 3d319df6a963a49491384c9fa9ef7d22

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye har denne dyrebare lærdommen kostet deg da?

Anonym poster: 96a32208ceb7b909b7be4878742a8ad9

• Liker 6
Skrevet

De som har sex med horer skjønner vel at det ikke er "en naturlig elskovsakt". Det er det ikke med et tilfeldig one night stand heller. De er ikke så dumme at de tror hora har følelser for dem. Så de lar seg selv bedra med viten og vilje.

ONS = Naturlig sex, ingen begrensinger utover hvilke naturlige lyster de involverte har.

Prostitusjon = Illusjon av sex, klare og definerte begrensinger innenfor en økonomisk rammeavtale.

Ser du virkelig ikke forskjellen?

• Liker 1
Skrevet

ONS = Naturlig sex, ingen begrensinger utover hvilke naturlige lyster de involverte har.

Prostitusjon = Illusjon av sex, klare og definerte begrensinger innenfor en økonomisk rammeavtale.

jo,men han fikk det han betalte for. En viss seksuell tjeneste. Hvorfor? vel,min venn,man kan ikke kjøpe mennesker, selv om man prøver.Man kan kjøpe tjeneste fra dem,og hva tjeneste er kan man ikke alltid velge selv. Av og til er det bare inn og ut med penisen. Og for noen holder det

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Jegern bare fordi du ikke får 10er damer du drømmer om betyr ikke at du er incel. Du tar jo et valg.

Bare fordi du ikke har råd til 100mill villa så betyr det ikke at du ikke kan ha hus.

• Liker 4
Skrevet

jo,men han fikk det han betalte for. En viss seksuell tjeneste. Hvorfor? vel,min venn,man kan ikke kjøpe mennesker, selv om man prøver.Man kan kjøpe tjeneste fra dem,og hva tjeneste er kan man ikke alltid velge selv. Av og til er det bare inn og ut med penisen. Og for noen holder det

Tjeneste som tilbys = Sex

Hva kunden\incelen får = Falsk kopi

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Jorda er rund! :opplyser:

Incel detected - hvit ridder på ferde - jediridder på avveie (sånn nå sparte jeg deg for den jobben!) :)

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 5
Skrevet

Jo men du skrev naturlig elskovsakt, syns ikke ons er elskov men sex ja. Og det er self forskjell på ons og prostitusjon, selv om man gjør hverandre en tjeneste her også.

Skrevet

Incel detected - hvit ridder på ferde - jediridder på avveie (sånn nå sparte jeg deg for den jobben!) :)

:sjokkert:

Gjest Summers
Skrevet

Jegern bare fordi du ikke får 10er damer du drømmer om betyr ikke at du er incel. Du tar jo et valg.

Bare fordi du ikke har råd til 100mill villa så betyr det ikke at du ikke kan ha hus.

Tror du glemmer:

Dersom en mann er skallet = Incel.

Dersom en mann er kortvokst = Incel.

Dersom en mann ikke har det riktige ansikstrekkene ala en boyband-stjerne eller mannlig modell = Incel.

Dersom en mann ser ut som en pingle = Incel

Det er ikke bare 10erdame man kan glemme, men ALLE damer

:-)

• Liker 4
Skrevet

Jo men du skrev naturlig elskovsakt, syns ikke ons er elskov men sex ja. Og det er self forskjell på ons og prostitusjon, selv om man gjør hverandre en tjeneste her også.

Uavhengig av du synes så er ONS 100% naturlig i motsetning til prostitusjon som setter økonomiske rammebetingelser.

Skrevet

Hva er incel?

Anonym poster: 022107344132b04e4e7ae04e0c10578c

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Hva er incel?

Anonym poster: 022107344132b04e4e7ae04e0c10578c

ufrivillig sølibat

• Liker 1
Skrevet

Så en kan ikke kjøpe ekte kjærlighet?!? Nå står ikke verden til påske!

Anonym poster: 58f757d95ad3f78ecf91d00a3f193d54

• Liker 2
Skrevet

Så en kan ikke kjøpe ekte kjærlighet?!? Nå står ikke verden til påske!

Anonym poster: 58f757d95ad3f78ecf91d00a3f193d54

Denne topicen handler om sex.

En stygg\skallet\lav incel kan aldri oppleve ekte kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Denne topicen handler om sex.

En stygg\skallet\lav incel kan aldri oppleve ekte kjærlighet.

moralen er : ikke kjøp sex ulovlig.

Skrevet

Tjeneste som tilbys = Sex

Hva kunden\incelen får = Falsk kopi

Mange som har sex uten følelser uten at det er snakk om prostitusjon. Man blir ikke nødvendigvis elsket selv om man får sex.

Sex = sex.

Prostitusjon = sex.

Hvilken idiot tror man kan kjøpe seg kjærlighet liksom? Ingen. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg på horekundenes vegne egentlig. Men storhjertet av deg uansett.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...