Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner å ha jentene her! Jeg vil ikke være eneste jenta!

Jeg er jente! (swim)

Var litt teit å lage samme brukernavn på kg og bp.. Så om jeg "outer" meg blir jeg veldig lite anonym.

Har sendt noen wink og likt noen bilder jeg.. Se om det blir noe action utav det :P

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Jeg sa at masing var turn-off! Og at måten han responderte til meg på var slitsomt og veldig klengete, og at jeg ville si takk, men nei takk.

Jeg skreiv:

"It's not a misunderstanding, it's the fact that you're interpreting this as a bigger deal than it is. I'll probably delete myself off this page soon anyways as I don't see my fit here, and you questioning my actions is just making it worse."

Hans svar:

"Well, can you blame me? I don't know what I did and I'm trying to make it up to you. I meant what I said about liking you, and it would hurt to lose you, even if just as a friend, so can we start over?"

Jenter, hold dere unna Tom fra New York City!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg er jente! (swim)

Var litt teit å lage samme brukernavn på kg og bp.. Så om jeg "outer" meg blir jeg veldig lite anonym.

Har sendt noen wink og likt noen bilder jeg.. Se om det blir noe action utav det :P

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

Hvor er du fra i profilen din, gammel?

Og jeg gjentar, vi som finner hverandre innpå der må love å ikke oute hverandre noensinne! Har måttet slette et par profiler her pga det, men jeg liker den jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Well, I'm trying to understand why, if I did something to put you off I'm asking you what it is so I can change it. I never meant to make you uncomfortable and I dont want to miss out on knowing you because of a missunderstanding... Please?""

Oh holy moly.

Hahahaha! HJELP. Men tror ikke det er unikt for den siden der. En godt voksen mann jeg møtte på sukker (he, he!) - vi snakker EN date for sånn to år siden - kan fremdeles finne på å kontakte meg og holde foredrag om følelsene sine og at han innerst inne tror jeg har lyst til å møte han igjen. Han nekter å tro noe annet liksom.

Mitt første og eneste møte med nettdating. Haha! Fail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hahahaha! HJELP. Men tror ikke det er unikt for den siden der. En godt voksen mann jeg møtte på sukker (he, he!) - vi snakker EN date for sånn to år siden - kan fremdeles finne på å kontakte meg og holde foredrag om følelsene sine og at han innerst inne tror jeg har lyst til å møte han igjen. Han nekter å tro noe annet liksom.

Mitt første og eneste møte med nettdating. Haha! Fail.

Åh, Ferny der var du! Savna deg, trodde du hadde forlatt meg her aleine!!! Og han her ser ut til å bli sånn som fyren du skriver om...

Jeg sendte fyren nå:

You're being extremely insecure and that's a huge turn-off. Please, don't make me block you. Like I said, you seem like a nice guy but it's not the right match for me. Do us both a favor and respect that.

La oss se hva han svarer til det....

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

I'm getting there, because I don't usually like people or open up to then this quickly, and now that I found one youre telling me you will delete yourself and we can't even be friends.

I don't understand what happened, but I want to correct that. I just don't know how.

SHIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi såpass... kan det være ordspill for å gi deg litt "dårlig sanvittighet" ?

Synes du gjør det rette og er ærlig.. :)

Endret av olof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Ferny der var du! Savna deg, trodde du hadde forlatt meg her aleine!!! Og han her ser ut til å bli sånn som fyren du skriver om...

Jeg sendte fyren nå:

You're being extremely insecure and that's a huge turn-off. Please, don't make me block you. Like I said, you seem like a nice guy but it's not the right match for me. Do us both a favor and respect that.

La oss se hva han svarer til det....

Haha, bra svar! Fordelen er i hvert fall at han fyren der bor i USA. Du bør bare ikke flytte til New York. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Haha, bra svar! Fordelen er i hvert fall at han fyren der bor i USA. Du bør bare ikke flytte til New York. ;)

Nei, han bor i Israel...har flyttet dit for å joine det israelske militæret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt mye skurrete webcam bilder der inne...

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke oute noen!

Er mer redd for at noen fra "det virkelige liv" kjenner meg igjen, og tror at jeg synes selv at jeg er så utrolig pen. Litt teit kanskje.

swim

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Han svarte:

Well, in that case- tell me what made it go away and I'll fix it smile.png

Okei...er dette interessant for dere eller bare rager jeg for meg selv? Må bare spørre så dere ikke blir drittleie av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han svarte:

Well, in that case- tell me what made it go away and I'll fix it smile.png

Okei...er dette interessant for dere eller bare rager jeg for meg selv? Må bare spørre så dere ikke blir drittleie av meg ;)

Ja, bare fortsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Meg:

"It can't be fixed. Please let it go or I swear, I will block you."

Tar han ikke hintet nå så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jeg meldte meg inn da sida åpnet og møtte faktisk noen ganske hyggelige typer, men harikke helt troa på konseptet. Skeptisk til nettdating i utgangspunktet og en side som utelukkende fokuserer på den type ting tror ikke jeg er beste fundament for å møte noen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han svarte:

Well, in that case- tell me what made it go away and I'll fix it smile.png

Okei...er dette interessant for dere eller bare rager jeg for meg selv? Må bare spørre så dere ikke blir drittleie av meg ;)

Hahah! Jeg følger med og storkoser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pinlige øyeblikket når en du har stemt nei på tar kontakt...

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

"I'm afraid you'd have to block me. I won't forgive myself if I won't at least try to fix it. you seem to be a great person, and not having you at least as a friend... It's wrong not to even try. And I know that whatever bothers you- I can change it. just tell me what it is [we were getting along quite nicely at first, don't you think?]"

Duuuuuude....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...