Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av de single her som har passert nåløyet der inne?

Anonym poster: 116fd4fa8e50c69e6f26abadc017b565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå hadde jeg neppe kvalifisert, men tror jeg uansett hadde fokusert på sidene med flest brukere i min alder og mitt hjemsted, det er jo nok av pene på sukker.

Anonym poster: d48f115771e064440b9808e4994dfcf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn der engang av nysgjerrighet. Man får i oppgave å rate bildene til andre mennesker. Det er slik de plukker ut hvem som får være medlem og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Jeg meldte meg inn der engang av nysgjerrighet. Man får i oppgave å rate bildene til andre mennesker. Det er slik de plukker ut hvem som får være medlem og ikke.

Men hvordan synes du lista ligger på hvor pene man må være? Så på forsiden nå og syntes de så helt vanlige ut. Ikke ment å være spydige mot de det gjelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan synes du lista ligger på hvor pene man må være? Så på forsiden nå og syntes de så helt vanlige ut. Ikke ment å være spydige mot de det gjelder.

Jeg synes det var en god blanding av forskjellige folk der inne. Det eneste man ikke så var tydelige overvektige mennesker. Men ellers så bekrefter det vel at skjønnhet sees på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke tykke mennesker? Var det mange handicappede og kortvokste der?

Anonym poster: e1e3eeb76c4a9f9badc9d2b7752aeb97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg meldte meg inn på spøk for ett år siden eller noe, og ble "godkjent". Personlig syns jeg hele opplegget er helt på tryne da.

Anonym poster: fdd1df048b6cddc27e93ac6007d37c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke tykke mennesker? Var det mange handicappede og kortvokste der?

Anonym poster: e1e3eeb76c4a9f9badc9d2b7752aeb97

Kortvokste var det kanskje ikke. Men handicappede vet jeg ikke. Er jo ikke alle handicap som kan sees på et bilde vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Jeg synes det var en god blanding av forskjellige folk der inne. Det eneste man ikke så var tydelige overvektige mennesker. Men ellers så bekrefter det vel at skjønnhet sees på forskjellige måter.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der, en periode for ca. 2 år siden. Jeg er ikke pen etter norsk standard, men mange utlendinger finner meg attraktiv fordi jeg er dame og har et nordisk utseende. Mange utlendinger der, og man får akkurat like mange uinteressante meldinger som på sukker- bare fra tyrkere istedet for Ola.

Anonym poster: 45ec890fbdae7d7744498b7311662450

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Jeg meldte meg inn der engang av nysgjerrighet. Man får i oppgave å rate bildene til andre mennesker. Det er slik de plukker ut hvem som får være medlem og ikke.

Sånn sett tror jeg beautifulpeople.com har en helt genial markedsføringsgreie gående. Det er nok mange som blir nysjerrige på om de vil komme igjennom nåløyet eller ikke, og når en da først gjør det er nok sjansen stor for at mange blir værende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett tror jeg beautifulpeople.com har en helt genial markedsføringsgreie gående. Det er nok mange som blir nysjerrige på om de vil komme igjennom nåløyet eller ikke, og når en da først gjør det er nok sjansen stor for at mange blir værende.

Jeg tenker det samme, samtidig så tenker jeg på de som ikke føler seg vakker nok etter å ha fått avslag. Jeg kom ikke inn når det startet opp for noen år siden, men registrerte meg igjen for noen uker siden for å se utviklingen på siden og jeg synes det virker som det er litt mer seriøse og voksne mennesker der nå enn sist. Ganske mange fra norge der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme, samtidig så tenker jeg på de som ikke føler seg vakker nok etter å ha fått avslag. Jeg kom ikke inn når det startet opp for noen år siden, men registrerte meg igjen for noen uker siden for å se utviklingen på siden og jeg synes det virker som det er litt mer seriøse og voksne mennesker der nå enn sist. Ganske mange fra norge der og.

Jeg leste en undersøkelse fra beautifulpeople.com om at norske kvinner er de som har høyest "akespt-prosent".

Anonym poster: 45ec890fbdae7d7744498b7311662450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste en undersøkelse fra beautifulpeople.com om at norske kvinner er de som har høyest "akespt-prosent".

Anonym poster: 45ec890fbdae7d7744498b7311662450

Jeg fikk i allefall avslag når jeg meldte meg inn helt i starten når nettsiden ble opprettet, men da var det kanskje så mange andre pene ungre som ville inn at jeg ikke fikk være med på leken.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom igjennom det såkalte nåløyet, og var ikke så veldig imponert..Veldig mange utenlandske mannfolk som tror de er kvinners drøm..Nå er dette tre år siden, så jeg aner ikke om det er blitt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom igjennom det såkalte nåløyet, og var ikke så veldig imponert..Veldig mange utenlandske mannfolk som tror de er kvinners drøm..Nå er dette tre år siden, så jeg aner ikke om det er blitt bedre.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk i allefall avslag når jeg meldte meg inn helt i starten når nettsiden ble opprettet, men da var det kanskje så mange andre pene ungre som ville inn at jeg ikke fikk være med på leken.. hehe

Men du er vel ikke norsk? Ikke "frekt ment" eller noe altså, men jeg trodde du sa det i en tidligere tråd?

Anonym poster: a232796c1583cc66d028a1bc19145212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der, en periode for ca. 2 år siden. Jeg er ikke pen etter norsk standard, men mange utlendinger finner meg attraktiv fordi jeg er dame og har et nordisk utseende. Mange utlendinger der, og man får akkurat like mange uinteressante meldinger som på sukker- bare fra tyrkere istedet for Ola.

Anonym poster: 45ec890fbdae7d7744498b7311662450

Hahahaha! Morsomt. :) Aldri hørt om siden engang. Vil uansett tro oddsene er større for å møte på selvgode mennesker der inne med altfor høye tanker om seg selv. Jeg mener - beautifulpeople.com...? Get real.

Endret av Ferny
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er vel ikke norsk? Ikke "frekt ment" eller noe altså, men jeg trodde du sa det i en tidligere tråd?

Anonym poster: a232796c1583cc66d028a1bc19145212

Da tror jeg nok du har blandet meg og noen andre?

Jeg syns iallefall at jeg ser rimelig norsk ut:

582330_120965418070004_773128703_n.jpg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom igjennom det såkalte nåløyet, og var ikke så veldig imponert..Veldig mange utenlandske mannfolk som tror de er kvinners drøm..Nå er dette tre år siden, så jeg aner ikke om det er blitt bedre.

Må nesten sitere denne jeg...! :) Mener jeg "vant" noen gratis vip-månedsavgifter et par ganger også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...