Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha. Om mennesker fra alle land kan stemme håper jeg ikke det er noen jeg kjenner der. Plutselig blir jeg tatt til side for en alvorsprat av en kompis fordi han har sett meg og tror jeg er ute på vift. :danse: Flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils-Per

Sant. Eneste bedømmelsen jeg har fått hittil er på deiligst.no da jeg var 16, liksom. Noen år siden, men spørs om disse overfladiske folka er like hyggelige.

Jeg lot nysgjerrigheten ta overhånd. Vet ikke om jeg vil ta det som en endelig bekreftelse, i grunn, så litt på noen jenter som var registerert, og det er mange som er i beste fall "average." Synes også det er litt rart at det er så få utenlandske jenter blant de norske/svenske? Har en mor fra Venezuela og en far som er spansk, så hvis jenter med eksotiske trekk er no-no slipper jeg neppe inn.

Hvor mange bilder legger dere ut? Har hittil lagt ut to.

Har bare lagt ut ett, men skal legge ut et nytt et halvveis i prosessen, et grøss-stygt et, bare for å se hva som skjer.

Blei faktisk litt motivert av det her. Vet jeg ser ut som en dass nå for tiden (seinest i går blei jeg påspandert øl av en fremmed fordi jeg "ser så rar ut"), men hvis jeg klipper meg, stusser skjegget, dropper de skeive brillene og slanker bort de 4-5 kiloene jeg har lagt på meg siden i sommer, kan det jo hende jeg melder meg på i gamet igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mail (i det minste gjorde jeg det). Så står det på "Checking you out" en rosa ballong med antall som liker det de ser...

Oi, ja - der var det kommet noen nye mail gitt. Jøss, Tyrkia, Sør Afrika, Belgia... og se der ja, melding fra en i Norge (hurra). Man er visst synlig for folk i alle land. Betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estelle

Nå har jeg fått litt uttelling på sånn gulgrønn greie, æh. :(

Sikkert dumt spørsmål, men når får jeg se hvem som stemmer rødt? Jeg har ikke fått opp noe?

Endret av Estelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Du kan bytte land, null stress fant jeg ut! Men du er sikkert mer synlig for personer nær deg. Så velg et fjernt land dersom du ønsker at det skal forbli hemmelig for dine venner (men hva er oddsene for at noen du kjenner er der inne da...??).

"Absolutely not" - baren vokser og vokser, så jeg tror neppe jeg er klar for neste level uansett :fnise:

Nå har jeg fått litt uttelling på sånn gulgrønn greie, æh. :(

Sikkert dumt spørsmål, men når får jeg se hvem som stemmer rødt? Jeg har ikke fått opp noe?

Hvis du trykker på den linken du fikk per mail, skal du se en stor statusbar som forteller om du er "in" eller "out". Under den igjen skal det være fire statusbarer til: "beautiful", "hmmm OK", "no" og "absolutely not".

Endret av Nils-Per
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Estelle

"Absolutely not" - baren vokser og vokser, så jeg tror neppe jeg er klar for neste level uansett :fnise:

Hvis du trykker på den linken du fikk per mail, skal du se en stor statusbar som forteller om du er "in" eller "out". Under den igjen skal det være fire statusbarer til: "beautiful", "hmmm OK", "no" og "absolutely not".

Ja, jeg ser det, men jeg får ikke opp antall som har valgt hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Ja, jeg ser det, men jeg får ikke opp antall som har valgt hva.

Nei, du får ikke antallet. Du kan bare se grafene relativt i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estelle

Nei, du får ikke antallet. Du kan bare se grafene relativt i forhold til hverandre.

Jeg får helt ujevnt resultat, ingenting på rødt, det kan da ikke være riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Jeg får helt ujevnt resultat, ingenting på rødt, det kan da ikke være riktig.

Screenshot?

Min ser sånn ut:

post-67709-0-44404600-1362945467_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot?

Min ser sånn ut:

post-67709-0-44404600-1362945467_thumb.p

Hvordan tar man screenshot?

Og du er jo innafor da, så slutt å klage!

Endret av Ferny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estelle

Screenshot?

Min ser sånn ut:

post-67709-0-44404600-1362945467_thumb.p

Ja, ok, da forstår jeg, jeg også har ingenting på rød, men har noe på gulgrønt og mye på grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ok, da forstår jeg, jeg også har ingenting på rød, men har noe på gulgrønt og mye på grønt.

Han har jo en del på rød da, hvis du leser hans resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Estelle

Han har jo en del på rød da, hvis du leser hans resultat?

Jeg snakket om meg selv, ikke hans resultat :) Jeg trodde det var noe feil med mitt siden jeg det var så lite uttelling, men jeg ser at han har lite grønt. Haha, nå har jeg fått litt mer gulgrønt. Dette blir spennende. Hva betyr det, egentlig? Below average?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Hvordan tar man screenshot?

Og du er jo innafor da, så slutt å klage!

I Windows 7:

1) Print screen (knapp på keyboardet ditt).

2) Åpne et program som heter "paint".

3) Paste

4) Evt. "crop" den biten du vil vise.

5) Lagre

P.S. Klager bare litt. Så langt har det jo gått over all forventning.

Ja, ok, da forstår jeg, jeg også har ingenting på rød, men har noe på gulgrønt og mye på grønt.

Altså, noe på "hmmm Ok" og mye på "beautiful", mener du? Da er du vel godt innenfor, eller?

Han har jo en del på rød da, hvis du leser hans resultat?

Det er derfor jeg klager litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo på oversiden av hvert barometer hva det betyr. Beautiful, hmmmm ok, no og absolutely not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det står jo på oversiden av hvert barometer hva det betyr. Beautiful, hmmmm ok, no og absolutely not.

Ja, men hva er ok liksom? Er det under eller over middels? Lurer også

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om meg selv, ikke hans resultat :) Jeg trodde det var noe feil med mitt siden jeg det var så lite uttelling, men jeg ser at han har lite grønt. Haha, nå har jeg fått litt mer gulgrønt. Dette blir spennende. Hva betyr det, egentlig? Below average? :P

Haha, aner ikke. Jeg har fått en del på rød - men fortsatt innenfor. Jeg hadde stemt NEI på det bildet mitt. Hahaha!

I Windows 7:

1) Print screen (knapp på keyboardet ditt).

2) Åpne et program som heter "paint".

3) Paste

4) Evt. "crop" den biten du vil vise.

5) Lagre

P.S. Klager bare litt. Så langt har det jo gått over all forventning.

Altså, noe på "hmmm Ok" og mye på "beautiful", mener du? Da er du vel godt innenfor, eller?

Det er derfor jeg klager litt.

Tss. Men hvordan får man postet bilde i tråden her da?? Jeg og har en del rødt. Folk er frekke aasssss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, aner ikke. Jeg har fått en del på rød - men fortsatt innenfor. Jeg hadde stemt NEI på det bildet mitt. Hahaha!

Tss. Men hvordan får man postet bilde i tråden her da?? Jeg og har en del rødt. Folk er frekke aasssss....

Få se bildet ditt da?:)

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hva er ok liksom? Er det under eller over middels? Lurer også

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Ok er vel "helt grei" vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...