Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha, yes-stemmene begynte å øke da jeg heiv ved et bilde som viste litt mer kropp, ja.

Trodde da vitterlig ikke at jeg var stygg;)

Anonym poster: 0cc3c6b34513960a64ca2274b2dff1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils-Per

Får ikke så mye oppmerksomhet ellers i hverdagen, så jeg tar det jeg får ;)

Samme her. Men jeg skal ikke involvere meg med noen derfra hvis det skulle bli napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..."absolutely not" - nåla har vokst litt. På tide å flekke penis...

HAHAHAHAHAHAHA! Det hjelper sikkert, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estelle

Hmmm..."absolutely not" - nåla har vokst litt. På tide å flekke penis...

Hvordan fungerer dette, egentlig? Får dere sett hvem som stemmer på dere? Og er det folk fra samme land som stemmer, eller kan hele verden stemme? Kan medlemmene se hvordan man ligger an, eller er det bare synlig for en selv?

Har alltid lurt på om jeg er objektivt pen eller ikke, men tør jeg å legge ut et bilde av meg selv? Ser for meg at selvtilliten kan få seg en knekk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..."absolutely not" - nåla har vokst litt. På tide å flekke penis...

:fnise:

Måtte krype til korset å prøve jeg også. Haha. Godt jeg har ett ganske så realistisk syn på mitt ytre. Litt spennende er det jo da må jeg innrømme. Må bare huske å si fra til typen om eksperimentet så han ikke tror jeg er på fisketur! Turte ikke legge meg til i Norge da, så jeg ble plutselig dansk. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg igang :nigo:

La ut mitt absolutt beste ansiktsbildet, fra sist sommer.

En lang grønn linje på "hmmm OK" så langt + noen små linjer på alle de tre andre kategoriene ("beautiful", "no", og "absolutely not"). Smaken er tydeligvis som baken.

LOL - jeg måtte bare jeg også nå. Men jeg valgte sminkefritt ansikt og vått hår (ute på tur i regnvær). Så da skylder jeg på bildet dersom det viser seg at jeg er stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

:fnise:

Måtte krype til korset å prøve jeg også. Haha. Godt jeg har ett ganske så realistisk syn på mitt ytre. Litt spennende er det jo da må jeg innrømme. Må bare huske å si fra til typen om eksperimentet så han ikke tror jeg er på fisketur! Turte ikke legge meg til i Norge da, så jeg ble plutselig dansk. :fnise:

Islandsk her :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Hvordan fungerer dette, egentlig? Får dere sett hvem som stemmer på dere? Og er det folk fra samme land som stemmer, eller kan hele verden stemme? Kan medlemmene se hvordan man ligger an, eller er det bare synlig for en selv?

Har alltid lurt på om jeg er objektivt pen eller ikke, men tør jeg å legge ut et bilde av meg selv? Ser for meg at selvtilliten kan få seg en knekk. :fnise:

Får ikke se hvem eller hvor mange som stemmer, men du får se en statusbar som viser hvordan folk stemmer relativt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islandsk her :opplyser:

Island faktisk. Er det så mange folk som kan stemme på deg der da? Tipper din sjebne ligger i hendene på sånn TRE isdronninger i nord. Lykke til liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estelle

Island faktisk. Er det så mange folk som kan stemme på deg der da? Tipper din sjebne ligger i hendene på sånn TRE isdronninger i nord. Lykke til liksom.

Så hvis jeg legger meg til i f.eks Sverige er det kun svensker som stemmer? Da er det mindre sannsynlighet for at noen vil kjenne meg igjen iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Island faktisk. Er det så mange folk som kan stemme på deg der da? Tipper din sjebne ligger i hendene på sånn TRE isdronninger i nord. Lykke til liksom.

Ja, det var litt fail å velge Island, når jeg tenker på det. De er sikkert mer despo etter befolkningsvekst der også, så det er mulig jeg får litt bedre skussmål enn jeg egentlig fortjener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, har fulgt med i tråden nå, og er virkelig fristet til å prøve meg jeg også... Men to ting taler mot: 1. at jeg ikke kommer med, da hadde selvtilliten fått en knekk! 2. at noen kjente finner meg, guri så flaut :P

Har alltid lurt på om jeg er objektivt pen eller ikke, men tør jeg å legge ut et bilde av meg selv? Ser for meg at selvtilliten kan få seg en knekk. :fnise:

Jaa, samme her haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Jeg registrerte meg som amerikansk, men har fått "winks" fra blant annet Puerto Rico, Ukraina og...Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg legger meg til i f.eks Sverige er det kun svensker som stemmer? Da er det mindre sannsynlighet for at noen vil kjenne meg igjen iallfall.

Er ikke sikker, men vil tro det ja. Og dersom noen kjenner deg igjen så kan du bare si at det var for moro. Pluss at de er inne på siden selv, så tja... de er jo i samme båt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg som amerikansk, men har fått "winks" fra blant annet Puerto Rico, Ukraina og...Norge.

Hva er "winks" - der det står "checking you out"??

Shit, kan hele verden stemme??! Jikes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle

Nei, alle betalende kan stemme på nye medlemmer. VIl tro det er en egen sub-side der de kan se de som søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hva er "winks" - der det står "checking you out"??

Shit, kan hele verden stemme??! Jikes....

Du får mail (i det minste gjorde jeg det). Så står det på "Checking you out" en rosa ballong med antall som liker det de ser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estelle

Er ikke sikker, men vil tro det ja. Og dersom noen kjenner deg igjen så kan du bare si at det var for moro. Pluss at de er inne på siden selv, så tja... de er jo i samme båt.

Sant. Eneste bedømmelsen jeg har fått hittil er på deiligst.no da jeg var 16, liksom. Noen år siden, men spørs om disse overfladiske folka er like hyggelige.

Jeg lot nysgjerrigheten ta overhånd. Vet ikke om jeg vil ta det som en endelig bekreftelse, i grunn, så litt på noen jenter som var registerert, og det er mange som er i beste fall "average." Synes også det er litt rart at det er så få utenlandske jenter blant de norske/svenske? Har en mor fra Venezuela og en far som er spansk, så hvis jenter med eksotiske trekk er no-no slipper jeg neppe inn.

Hvor mange bilder legger dere ut? Har hittil lagt ut to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt fail å velge Island, når jeg tenker på det. De er sikkert mer despo etter befolkningsvekst der også, så det er mulig jeg får litt bedre skussmål enn jeg egentlig fortjener.

Du kan bytte land, null stress fant jeg ut! Men du er sikkert mer synlig for personer nær deg. Så velg et fjernt land dersom du ønsker at det skal forbli hemmelig for dine venner (men hva er oddsene for at noen du kjenner er der inne da...??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...