Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

JA MANN - jeg har jo elsket bildene dine!

Haha, hadde du vært lesbisk så har jeg faktisk en lesbisk tvillingsøster til deg! Men tror ikke hun hadde vært så gira på nettdating da.

Haha, damn you heterosexuality!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

301642_487635184630914_1925128854_n.jpg Jeg prøvde å komme inn med dette bildet, de avviste meg :( Idioter :(

Anonym poster: 4d460aa4347f397b7c27dea6240ac42a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Wohoo, kom inn! Hvorfor kan man lese visse mails, men ikke andre egentlig?

Grattis! Så vidt jeg skjønte så kan man lese og skrive meldinger med Elite-medlemmer dersom man verifiserer seg. For å lese andre mail må man kjøpe abb.

It's all about the money!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt maktsyk av muligheten til å stemme inn eller ut andre jeg altså.. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papir her.

I dag er det tripp-trapp-tresko på barene. Lengst fra toppen og minker mot bånn. Lovende.

Men jeg har ikke fått en eneste melding eller noe slikt. Kun 12 stykker som "sjekker meg ut", hva nå enn det betyr der inne. Har de kikket på profilen min liksom? I så fall skuffende at bare 12 gadd det. Haha.

Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også jeg gjorde det nå :)

antageligvis så gjorde dere nok det.. :)

ser jo ut til at jeg slipper gjennom "nåløyet" so far so good! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papir her.

I dag er det tripp-trapp-tresko på barene. Lengst fra toppen og minker mot bånn. Lovende.

Men jeg har ikke fått en eneste melding eller noe slikt. Kun 12 stykker som "sjekker meg ut", hva nå enn det betyr der inne. Har de kikket på profilen min liksom? I så fall skuffende at bare 12 gadd det. Haha.

Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03

Lurte litt på det samme.. kan man se hvem som har "sjekket deg ut" om man blir godkjent ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt på det samme.. kan man se hvem som har "sjekket deg ut" om man blir godkjent ? :P

Du kan se hvem som har vært innom profilen din ja! Noen ganger får man visst e-post om ting også. Virker litt random det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan se hvem som har vært innom profilen din ja! Noen ganger får man visst e-post om ting også. Virker litt random det der.

Ja fant ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hoho, jeg har fått høre at jeg er "the one" av en 22 år gammel juss-student fra New York. Går bra dette her :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg har fått høre at jeg er "the one" av en 22 år gammel juss-student fra New York. Går bra dette her :fnise:

Hva var det jeg sa, Miranda Kerr gå hjem og vogg ;) Grattis med ny soulmate da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle

Hva var det jeg sa, Miranda Kerr gå hjem og vogg ;) Grattis med ny soulmate da! :P

En 22-åring som skal ta over pappas advokatfirma og så bli politiker? I don't think so.

Men artig læll!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 timer igjen gitt.. fortsatt godt inne på den grønne sida! 14 *check you out* og 2 wink.. kan jo gå veien det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

30 timer igjen gitt.. fortsatt godt inne på den grønne sida! 14 *check you out* og 2 wink.. kan jo gå veien det her :fnise:

Veldig lovende, vi sees nok snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 22-åring som skal ta over pappas advokatfirma og så bli politiker? I don't think so.

Men artig læll!

Score looks, money and power :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...