Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Emmanuelle

Score looks, money and power :P

Dårlig deal for meg dessverre. Liker ikke typisk kjekkas-utseende, penger interesserer meg ikke det minste og folk med makt er bare slitsomme å være rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Haha, jeg dauer! Skulle inn og sjekke nye søkende nå, en som hadde lagt ut et relativt fint bilde av seg selv i grå hettejakke...problemet er at svetteflekkene under armene gikk ned til navlen. Oh holy smokes! Nytter ikke hvor søt du er om du har hygienen til den muldvarpen som lurte på hvem som bæsja han på hodet (vask deg keez, du kan ikke gå rundt med bæsj på hodet til du finner den skyldige!!!!)

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg dauer! Skulle inn og sjekke nye søkende nå, en som hadde lagt ut et relativt fint bilde av seg selv i grå hettejakke...problemet er at svetteflekkene under armene gikk ned til navlen. Oh holy smokes! Nytter ikke hvor søt du er om du har hygienen til den muldvarpen som lurte på hvem som bæsja han på hodet (vask deg keez, du kan ikke gå rundt med bæsj på hodet til du finner den skyldige!!!!)

haha huff, ja det var kanskje litt uheldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papir.

Nå er jeg ute. Bare fire timer igjen. :/

Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papir.

Oi.. Oppdaterte nå bare noen minutter etterpå, og nå var jeg mye mer ute. :/

Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre timer igjen og jeg har gått fra helt grønn til halvveis mot ut de siste 4 timene. Forhåpentligvis kommer jeg meg ihvertfall inn så jeg kan få sett hva det er, etter all denne ventingen!

Lisa

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre timer igjen og jeg har gått fra helt grønn til halvveis mot ut de siste 4 timene. Forhåpentligvis kommer jeg meg ihvertfall inn så jeg kan få sett hva det er, etter all denne ventingen!

Lisa

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Hadde håpet på det samme. Er så nysgjerrig.

Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Papir.

Oi.. Oppdaterte nå bare noen minutter etterpå, og nå var jeg mye mer ute. :/

Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03

Jeg har tre timer igjen og jeg har gått fra helt grønn til halvveis mot ut de siste 4 timene. Forhåpentligvis kommer jeg meg ihvertfall inn så jeg kan få sett hva det er, etter all denne ventingen!

Lisa

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Om dere beveger dere utenfor, last opp flere bilder som viser flere sider av dere. Min grønne føyk til værs etter 2 ekstra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som la ut soldatbilde av deg selv, jeg trykka på beste score på deg. Berre så du veit det :)

Takk pus ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg har fått høre at jeg er "the one" av en 22 år gammel juss-student fra New York. Går bra dette her :fnise:

Oh. Hva heter han? Nysgjerrig! :laugh:

Jeg så han med svetteflekken jeg også!

Og så er det en med en veldig stor munn som tydeligvis har laget flere profiler. Men han har fått mest rødt på alle 3...

Jeg fortsetter trender med å stemme rødt på alle i bar overkropp. Noen flere som er med på mission?? :smoke:

swim

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet opp ett bilde til nå. Jeg er riktignok langt fra ut ennå, men beautiful og hmm ok er nesten helt jevne, og det har de ikke vært før.

Lisa

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Oh. Hva heter han? Nysgjerrig! :laugh:

Jeg så han med svetteflekken jeg også!

Og så er det en med en veldig stor munn som tydeligvis har laget flere profiler. Men han har fått mest rødt på alle 3...

Jeg fortsetter trender med å stemme rødt på alle i bar overkropp. Noen flere som er med på mission?? :smoke:

swim

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

Vil ikke oute fyren stakkars, men han er tynn med briller ;) . Han begynte å bli ganske rar etterhvert så jeg slutta å svare...nå sender han meg masse meldinger og spør hvorfor jeg ikke svarer. Cheeses.

Har også sett ham med store lepper, fant en uten trutmunn og en med...pent. Og ja, jeg stemmer rødt på alle i bar overkropp, men ser jo at douche-barometeret trekker til seg mange grønne...

Update: Nå fikk jeg enda en melding fra fyren hvor han unnskylder seg om han fornærmet meg og at vi kan snakke om hvaaaa jeg vil.

Skjønner ikke mannfolk at mas er sykt turn-off? :opplyser:

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Takk pus ;D

Kall meg mye rart, men "pus" fremkaller brekninger hos meg. Kall meg heller "skitkjerring" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Og der fikk jeg en rose og en klem... WHAT HAVE I DONE????

Oh, nå renner det inn med oppmerksomheter med denne fyren jeg har latt være å svare i TRETTI MINUTTER!

Kan man blokke folk, vet dere det?

Endret av Emmanuelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke oute fyren stakkars, men han er tynn med briller ;) . Han begynte å bli ganske rar etterhvert så jeg slutta å svare...nå sender han meg masse meldinger og spør hvorfor jeg ikke svarer. Cheeses.

Har også sett ham med store lepper, fant en uten trutmunn og en med...pent. Og ja, jeg stemmer rødt på alle i bar overkropp, men ser jo at douche-barometeret trekker til seg mange grønne...

Fikk akkurat kyss av en noe kjekk en. Sendt min første wink tilbake. Haha! En ny venn å besøke om jeg noen gang får somlet meg til australia^^ Men han har altså barings på application bildet... kanskje jeg må revurdere strategien min :P

Ser det er mange(!) som ser veldig kjekk ut på første bildet, og så ser ut som en helt annen person i albumet. Mye solbriller, heldige vinkler og bilder type 5-10 kilo siden.

swim

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke oute fyren stakkars, men han er tynn med briller ;) . Han begynte å bli ganske rar etterhvert så jeg slutta å svare...nå sender han meg masse meldinger og spør hvorfor jeg ikke svarer. Cheeses.

Har også sett ham med store lepper, fant en uten trutmunn og en med...pent. Og ja, jeg stemmer rødt på alle i bar overkropp, men ser jo at douche-barometeret trekker til seg mange grønne...

Update: Nå fikk jeg enda en melding fra fyren hvor han unnskylder seg om han fornærmet meg og at vi kan snakke om hvaaaa jeg vil.

Skjønner ikke mannfolk at mas er sykt turn-off? :opplyser:

Tydeligvis ikke alle som tar hintet nei :fnise:

mas, mas, mas.. men noen jenter er flinke til det de også, bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Update: Nå fikk jeg enda en melding fra fyren hvor han unnskylder seg om han fornærmet meg og at vi kan snakke om hvaaaa jeg vil.

Skjønner ikke mannfolk at mas er sykt turn-off? :opplyser:

Tror det er mange kvinner som ikke helt har skjønt seg på det heller. Mas er plagsomt uansett. :sur:

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg duckface på menn.. Og dype se langt inn i fremtiden blikk. Hysterisk!

Hallo kvinneguiden!

Mitt navn er swim, og jeg er avhengig av beautifulpeople...

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Tror det er mange kvinner som ikke helt har skjønt seg på det heller. Mas er plagsomt uansett. :sur:

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Jeg er god på å mase, men jeg hater det selv :fnise: Nei, da lar jeg meg heller sjarmere av han 43-åringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...