Gå til innhold

Beautifulpeople.com

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

meetattheairport.com kanskje?

Skal sjekke det ut!

Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jaiks.

Får bare meldinger jeg ikke kan se jeg. Jeg blir såååå nysgjerrig! Selv om jeg egentlig vet at det helt sikkert står noe ala "hello" evt. "hello beautiful".

swim

Det funker jo på et vis...har jo litt lyst til å teste medlemskap i en måned bare for å ha noe å dele med dere :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det funker jo på et vis...har jo litt lyst til å teste medlemskap i en måned bare for å ha noe å dele med dere :fnise:

Synes jeg du skal gjøre! ;)

Skrevet

Samme her! Har alltid likt yngre menn, men her er det de mellom 33-43 som interesserer meg.

Og du kan svare på meldinger fra Elite-medlemmer dersom du har verifisert kontoen din. Og ja, jeg er enig, trodde ikke så pene mennesker hadde problemer med å finne seg noen i det virkelige liv...sære saker.

Kanke du sende meg brukernavnet ditt er du snill...

Skrevet

Oh. Hva heter han? Nysgjerrig! :laugh:

Jeg så han med svetteflekken jeg også!

Og så er det en med en veldig stor munn som tydeligvis har laget flere profiler. Men han har fått mest rødt på alle 3...

Jeg fortsetter trender med å stemme rødt på alle i bar overkropp. Noen flere som er med på mission?? :smoke:

swim

Men i albumet er det greit med den type bilde.., ikke stem rødt der da!

AnonymBruker
Skrevet

Men i albumet er det greit med den type bilde.., ikke stem rødt der da!

Har du laget 3 profiler?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Synes jeg du skal gjøre! ;)

1) Fattig student

2) Jeg gjør det om flere av dere gjør det.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

ENDA EN MELDING FRA KEEZEN???? Føtti.

Skrevet

1) Fattig student

2) Jeg gjør det om flere av dere gjør det.

Jeg kan gjøre det om jeg kommer inn :)

på en annen side.. har jeg veldig lyst til å finne ut hva du ikke liker å spise :fnise:

så blir litt vinn - vinn situasjon for meg nå hehe ;)

Skrevet

ENDA EN MELDING FRA KEEZEN???? Føtti.

Huff da.. er så utrolig slitsomt med masete folk... er vel evt en "blokker" knapp der ?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg savner å ha jentene her! Jeg vil ikke være eneste jenta!

Skrevet

Ahhhh.. etter en dag uten KG og BP så kjenner jeg abstinensene komme som om det hadde vært 3 dager!

First things first.

1. Gjorde en søk på gutter i Norge, og fy faen så mye klyser jeg fant der. Det er greit at det heter Beautifulpeople.com, fordi folk skal jo være tiltrukket den personen man har lyst å date, det er jo en selvfølge, men og pose med bar overkropp, solbriller, bue og bærumsskjorte virker litt for drøyt for min smak.

2. Sta - hvis det var et nytt bilde av deg så ser du veldig bra ut for alderen!!! NO HOMO.

3. Det med melding fra Johan etc, jeg tror ikke det er automatisk melding system, fordi jeg har ikke fått noe melding ennå :( :( og det er jo rart, siden gutter er et større målgruppe for nettdating enn jenter.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Huff da.. er så utrolig slitsomt med masete folk... er vel evt en "blokker" knapp der ?

Ja, men tenkte jo at jeg skulle være hyggelig og avvise ham på en korrekt måte. Er det ikke sånt man er lært opp til?

Skrevet

Jeg savner å ha jentene her! Jeg vil ikke være eneste jenta!

Du har ikke hørt det?

Gutta skal ta over KVINNEguiden :D muhahaha

• Liker 1
Skrevet

Ja, men tenkte jo at jeg skulle være hyggelig og avvise ham på en korrekt måte. Er det ikke sånt man er lært opp til?

Absolutt, go for it ;) men er jo desverre noen som ALLDRI tar hintet også er min erfaring..

Gjest Emmanuelle
Skrevet

"Well, I'm trying to understand why, if I did something to put you off I'm asking you what it is so I can change it. I never meant to make you uncomfortable and I dont want to miss out on knowing you because of a missunderstanding... Please?""

Oh holy moly.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter bare på å komme inn! Jeg har 1 time og 50 minutter igjen! Woho!

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

• Liker 1
Skrevet

"Well, I'm trying to understand why, if I did something to put you off I'm asking you what it is so I can change it. I never meant to make you uncomfortable and I dont want to miss out on knowing you because of a missunderstanding... Please?""

Oh holy moly.

si det som det er ;) masing er turn-off hehe da har han "kanskje" lært til neste gang ? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oh holy moly.

Litt i overkant kanskje, hvor lenge har du snakka med han? Huff. Nesten litt skummelt synes jeg.

Lisa

Anonym poster: c89d5872177c65d9f45bccee5db16fd1

Skrevet

Oh holy moly.

Haha genialt! Nå har du sjansen, kjør på så får du det akkurat som du vil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...