olof Skrevet 13. mars 2013 #521 Skrevet 13. mars 2013 fått masse mail & winks om folk som har "checking you out" hvor de fleste er fra brasil.. er det et hint til hvor jeg burde flytte ? 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #522 Skrevet 13. mars 2013 fått masse mail & winks om folk som har "checking you out" hvor de fleste er fra brasil.. er det et hint til hvor jeg burde flytte ? Du er jo eksotisk for dem!
olof Skrevet 13. mars 2013 #523 Skrevet 13. mars 2013 (endret) De er jo også eksotiske for oss (for meg ihvertfall..) Sjekka voten min å den går faktisk oppover Er vel ikke lenge før den får full fart nedover tenker jeg.. Edit: satser på at mine brasilianske venner redder meg gjennom voten Endret 13. mars 2013 av olof
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #524 Skrevet 13. mars 2013 Tulling! Jeg så bildet ditt og om du ikke kommer inn så skal jeg spise det jeg hater mest i hele verden.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #525 Skrevet 13. mars 2013 Huff. Blir litt kjipt hvis jeg ikke kommer inn kjenner jeg. Må bare prøve å ikke tenke stort over det. Lettere sagt enn gjort når samfunnet generelt er ganske likt. Mindre pene mennesker har det tøffere er mitt inntrykk. Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03
olof Skrevet 13. mars 2013 #526 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Tulling! Jeg så bildet ditt og om du ikke kommer inn så skal jeg spise det jeg hater mest i hele verden. Nå er jeg veldig spent på hva du hater å spise.. vil du dele det med oss? Endret 13. mars 2013 av olof
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #527 Skrevet 13. mars 2013 Nå er jeg veldig spent på hva du hater å spise.. vil du dele det med oss? Du får vite det om jeg blir nødt til å gjennomføre det.
olof Skrevet 13. mars 2013 #528 Skrevet 13. mars 2013 Du får vite det om jeg blir nødt til å gjennomføre det. Ok, men er sykt nysgjerrig! men skal ikke mase! Møtt på noen flere spesielle personligheter der inne ??
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #529 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har oppdaget at det en del kjekke menn der jeg. Way over meg på utseende skalaen. Men har tydeligvis en ting for menn i alderen 32-45 år... ny kunnskap! Mange pene jenter der også. Må helt ærlig sin at jeg ikke trodde så pene mennesker hadde brukt for datingsider... Har liksom tenkt at de blir rent ned ute i det virkelige liv jeg Er det noen måte å snakke med medlemmer uten å betale? swim Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507
sta Skrevet 13. mars 2013 #530 Skrevet 13. mars 2013 Nå er jo ikke siden ene å alene for dating da, så kan jo fort være mange som bare søker venner, eventer osv osv. Ikke alle som treffer en god partner i sin omgangskrets, så da er det ett greit supplement for å se seg om Og en annen ting er at personlighet ikke nødvendigvis matcher utseende
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #531 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har oppdaget at det en del kjekke menn der jeg. Way over meg på utseende skalaen. Men har tydeligvis en ting for menn i alderen 32-45 år... ny kunnskap! Mange pene jenter der også. Må helt ærlig sin at jeg ikke trodde så pene mennesker hadde brukt for datingsider... Har liksom tenkt at de blir rent ned ute i det virkelige liv jeg Er det noen måte å snakke med medlemmer uten å betale? swim Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507 Samme her! Har alltid likt yngre menn, men her er det de mellom 33-43 som interesserer meg. Og du kan svare på meldinger fra Elite-medlemmer dersom du har verifisert kontoen din. Og ja, jeg er enig, trodde ikke så pene mennesker hadde problemer med å finne seg noen i det virkelige liv...sære saker.
twang Skrevet 13. mars 2013 #532 Skrevet 13. mars 2013 Penere enn Miranda Kerr? Hoho. Jo takk du, men jeg tror du bør sove nå! Faen det bildet må jeg se! :D
Ferny Skrevet 13. mars 2013 #533 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har oppdaget at det en del kjekke menn der jeg. Way over meg på utseende skalaen. Men har tydeligvis en ting for menn i alderen 32-45 år... ny kunnskap! Mange pene jenter der også. Må helt ærlig sin at jeg ikke trodde så pene mennesker hadde brukt for datingsider... Har liksom tenkt at de blir rent ned ute i det virkelige liv jeg Er det noen måte å snakke med medlemmer uten å betale? swim Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507 Ja, noen er veldig flotte å se på. Virker som om bildene er tatt hos fotograf liksom. Vel, jeg fikk akkurat en e-post om at jeg burde fylle ut profilen min for bedre utbytte av sidene! Hahaha, okei, skal vi seeeee.... http://i.imgur.com/RYXVP.gif
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #534 Skrevet 13. mars 2013 Oh lord...jeg skreiv til han fyren at jeg tror vi avslutta samtalen vår og gikk hver vår vei. Nå har han skrevet en stil om hvem han er og hvorfor han var som han var...tror det blir blokkering her. Pass dere jenter (og gutter) det er noen nutcases ute og går uansett hvor pene de er! 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #535 Skrevet 13. mars 2013 Ja, noen er veldig flotte å se på. Virker som om bildene er tatt hos fotograf liksom. Vel, jeg fikk akkurat en e-post om at jeg burde fylle ut profilen min for bedre utbytte av sidene! Hahaha, okei, skal vi seeeee.... http://i.imgur.com/RYXVP.gif Haha, det fikk jeg og. Men gjorde det ikke *badass*
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #536 Skrevet 13. mars 2013 Har tydeligvis litt fordommer mot veldig pene mennesker jeg.. Lite sjarmerende! Må tydeligvis jobbe litt med meg selv her. Men tror det kommer fra et godt sted - de få virkelig overjordiske menneskene jeg kjenner er også skikkelig kule - og har alltid hatt lett for å treffe/bli kjent med nye mennesker, selv om de ikke nødvendigvis har hatt så mye hell i kjærligheten. Jeg reiser en del alene (med jobb og på fritiden) så kunne vært en kul måte å treffe noen mennesker til en lunsj/drink istedet for å tusle så mye for meg selv på fremmende steder - men tror ikke jeg gidder å betale for det. Noen som vet om det finnes en side for noe sånt? Travelpeople.com? swim Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #537 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Han har flyttet til Israel og joinet det israelske militæret...jepp... OG han er forelska i meg nå...det gikk bættre meg kjapt! Endret 13. mars 2013 av Emmanuelle
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. mars 2013 #538 Skrevet 13. mars 2013 Har tydeligvis litt fordommer mot veldig pene mennesker jeg.. Lite sjarmerende! Må tydeligvis jobbe litt med meg selv her. Men tror det kommer fra et godt sted - de få virkelig overjordiske menneskene jeg kjenner er også skikkelig kule - og har alltid hatt lett for å treffe/bli kjent med nye mennesker, selv om de ikke nødvendigvis har hatt så mye hell i kjærligheten. Jeg reiser en del alene (med jobb og på fritiden) så kunne vært en kul måte å treffe noen mennesker til en lunsj/drink istedet for å tusle så mye for meg selv på fremmende steder - men tror ikke jeg gidder å betale for det. Noen som vet om det finnes en side for noe sånt? Travelpeople.com? swim Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507 meetattheairport.com kanskje?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #539 Skrevet 13. mars 2013 Oh lord...jeg skreiv til han fyren at jeg tror vi avslutta samtalen vår og gikk hver vår vei. Nå har han skrevet en stil om hvem han er og hvorfor han var som han var...tror det blir blokkering her. Pass dere jenter (og gutter) det er noen nutcases ute og går uansett hvor pene de er! Jaiks. Får bare meldinger jeg ikke kan se jeg. Jeg blir såååå nysgjerrig! Selv om jeg egentlig vet at det helt sikkert står noe ala "hello" evt. "hello beautiful". swim Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507
olof Skrevet 13. mars 2013 #540 Skrevet 13. mars 2013 Han har flyttet til Israel og joinet det israelske militæret...jepp... OG han er forelska i meg nå...det gikk bættre meg kjapt! Heldig du da kjenner jeg gleder meg litt til å evt komme inn der for å få " oppleve " dette virker som det er utrolig sær side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå