Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #101 Del Skrevet 7. februar 2013 kanskje du trener feil ...... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #102 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei, kroppen min bare er treg fordi jeg har allergier som ikke er funnet ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. februar 2013 #103 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan trener du, og hva er målet med treningen? Husk at kosthold er en veldig stor del av treningen som ofte blir underprioritert, og er grunnen til at mange stagnerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #104 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg trener både styrke og kardio. Jeg har jo sagt hvordan jeg trente magen bl.a, der får du vel litt innsyn. Kostholdet mitt inneholder ikke et gram sukker, det er generelt sett veldig sunt. Har det vært hver gang jeg har trent. Men det er matallergien som gjør at jeg ikke får se resultater så fort, for det er vanskelig å gå ned i vekt når du spiser ting kroppen reagerer på. Men aner jo ikke hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. februar 2013 #105 Del Skrevet 8. februar 2013 Anbefaler deg å telle litt kalorier bare sånn at man har litt peiling på hvor mye forskjellige måltid er. Det er essensielt at inntaket er lavere enn forbruket om man skal ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #106 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg spiser omtrentlig 1300 kcal daglig. Jeg vet at kostholdet ikke er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #107 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg gjorde et lite eksperiment idag. Jeg spiste noe som inneholdt sukker for å se om magen reagerte igjen, og gjett om den gjorde. Så da vet jeg at sukkeret er en del av problemet. Da går jeg all in med mer motivasjon til å spise sukkerfritt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. februar 2013 #108 Del Skrevet 9. februar 2013 Blir du bare oppblåst eller får du vondt/må på do også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #109 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg får vondt, får mye luft (både oppblåst og promper mye) også blir jeg løs i magen også ja, så må oftere på do. Men ikke diare da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. februar 2013 #110 Del Skrevet 9. februar 2013 Bra du har funnet ut at sukker er en fiende. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #111 Del Skrevet 9. februar 2013 Ja, men det er mer enn sukker også. Lurer på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. februar 2013 #112 Del Skrevet 9. februar 2013 Hva har du testa ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #113 Del Skrevet 9. februar 2013 Alt, egentlig. Vet ikke om noe jeg ikke har testa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 9. februar 2013 #114 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg sliter med samme, legen kalte det bare irritabel tykktarm fordi de ikke vet svaret ^^ Men jeg har funnet ut at som regel krydder, selv bare litt sort pepper kan gjøre meg dårlig. Andre ganger føler jeg at jeg spiser det samme, hvor jeg noen ganger blir dårlig, andre ganger ikke.. Så jeg har bare gitt opp, og prøver å bare holde meg unna noen spesiellt ting jeg merker jeg blir dårlig av, men titt og ofte er jeg dårlig gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #115 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er noe drit ja. Balderklinikken er de eneste som finner noe - men de finner jo ALT. HEHEHE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. februar 2013 #116 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Hva fant de ut? Sorry hvis jeg henger etter. Endret 9. februar 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #117 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har ikke råd til Balderklinikken, men alle som går dit er jo brått allergisk mot alt - mens på sykehuset finner de ingenting. Det som var poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. februar 2013 #118 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Skjønte den ikke jeg. Gjør det nå da. Endret 9. februar 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 9. februar 2013 #119 Del Skrevet 9. februar 2013 Greit å trene hjemme også da. ^^ Burde gjort det jeg også men jeg kommer meg aldri opp av sofaen. Slemt å skylde på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #120 Del Skrevet 13. februar 2013 Nå har jeg søkt på sommerjobber. Tenk om jeg ikke får en a? Da går jeg personlig konkurs i sommer. TEHEHE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå