Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt ut! Men hvis du hadde i mer søtningsmiddel enn det som står, kan jeg godt forstå at det ble litt mye av det gode! Syntes nesten det så mye ut det som sto nå :fnise: Men de må absolutt prøves! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det er ikke så mye det som står nå, i oppskriften stod det 2 dl!!!! sukker :hakeslepp: Takk gud for at jeg ikke bruker sukker i muffinsene min, da hadde jeg dødd :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, 2 dl sukker på 6 SMÅ muffins må jo være fryktelig søtt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det hørtes fryktelig søtt ut! Jeg har sukrin, og kanskje jeg kan bruke vaniljeessens eller vanilje istedenfor stevia vanilje (eller hva det nå var). Så slipper jeg å kjøpe noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hvis du skal bruke sukrin må du bruke dobbelt så mye som jeg har brukt sukrin + på da, for sukrin+ er dobbelt så søtt som sukrin :P bare så du er klar over det! :) Vaniljeessens gjør nok litt av samme susen ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er min første dag i eksperimentet mitt hvor jeg bare skal spise frukt og grønnsaker i to uker. Skal nemlig se hvordan magen vil være etter to uker, for er den bedre så er ikke fruktose det jeg reagerer mest på. Så håper for faen at magen er bedre etter disse to ukene!!

HEHE

Så skal jeg innføre litt og litt dersom magen faktisk er bedre å se hva jeg reagerer først på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget og smakt muffinsene. Tok ikke i mer sukrin enn det som står, og jeg synes det ble passe søtt. Spiser nesten ingenting med sukker, til og med en vanlig yoghurt kan bli for søt for meg :fnise: Så det fungerte veldig fint! Mulig jeg kunne tatt i litt mindre smør eller noe, de ble ikke veldig muffinsaktige i konsistensen. Men spiser jeg med skje fra muffinsformen går det veldig fint!

Lurt å finne ut hva du reagerer på. Vet at du har prøvd mye forskjellig! Håper dette er veien å gå! Hvordan kjennes det så langt? Litt tidlig kanskje, men mulig du har merket noe likevel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jo ingenting, for har jo ikke noe særlig luft i magen (mtp promping og raping) og har ikke smerter eller noe sånt fra før av. Eneste er størrelsen.

Jeg ser ikke noe forskjell nå, men KE mente han så forskjell når jeg la meg igår. Men vi får se etterhvert, ser jeg for mye på det nå ser jeg meg blind siden det er kun størrelsen jeg kan si noe på.

Hehe da skjønner jeg at det holder ja, hvis en vanlig yoghurt er for søt for deg :ler: Hvis du brukte rugmelet så er det nok derfor det er ikke er så muffinsaktig. Rugmel har en veldig rar konsistens både under og etter baking hvis du ikke blandet det med mel som binder seg på samme måte som hvetemel. Men jeg driter i konsistensen så lenge det smaker godt, for jeg VET at jeg reagerer på hvetemel :P men du kan bytte ut med mandelmel da feks da vil den binde seg bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å bare ete grøntfor altså :P iiiih, takk og lov er nøtter også frukt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe...jeg brukte kruskakli istedenfor melet, kanskje kunne gått for mandelmel heller.. :fnise: men de smaker godt, og jeg lager gjerne igjen - prøver mandelmel da, tenker jeg :)

Jeg hadde aldri klart en sånn diett (å hei hvor motiverende jeg er da ;) ), du er flink!! Nøtter er godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart det vanligvis jeg heller, men det er motiverende å sitte å titte på tusen flate mager på instagram hver dag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja ikke sant :) Håper i allefall du lager tilgrønnsakene litt forskjellig, til og med tar deg bryet med å koke/ lage wok? Kjedelig med kun rå grønnsaker, og bare kald mat?

Jeg heier på deg, dette klarer du! Der er til en god sak, si! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har variert litt ved å lage smoothie å sånn. Men jeg takler ikke smaken av kokte eller varme grønnsaker når jeg ikke har noe annet til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært produktiv. Jeg har gjort ferdig noe skolegreier (jippii!), jeg har ryddet kåken og lagd mat til typen.

Men, jeg halter jo rundt som en liten dust da, siden jeg har fått SKIKKELIG strekk i leggen. Vet ikke helt om jeg skal varme det opp og gå på det som vanlig, eller om jeg skal tøye eller bare la det være i fred. :vetikke: Vil bli frisk så fort som mulig, planen var jo å jogge i morgen :( Men får ikke gjort en dritt så lenge strekken er så ille som den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Lykke til! :) Spiser du fortsatt bare grønnsaker og frukt? Hvordan går det i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, måtte kutte for ble svimmel av div næringsmangel. Kroppen klarer ikke mangel på næring like godt etter å ha kommet seg fra ani.

Men jeg prøver et tips som ei her inne tipset meg om, startet igår. Så får se om det hjelper da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...