Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Etter en spiseforstyrrelse så er ikke bakteriefloraen som den skal i tarmen, så det er å ta tillegg for at bakteriefloraen skal stabilisere seg litt :) L-glutamin å sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er like ille. Æsj.

Det som er merkelig er at jeg er oppblåst hele tiden uten pause. Jeg våkner jo oppblåst også. Mens alle jeg leser op er oppblåst noen timer etter mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått større mage også. Tok graviditetstest bare for å være sikker, men er ikke gravid. Tenk om det er en voksende svulst? Kanskje jeg skal be legen on å bestille ct? Der kan man se betennelser å alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når du har slitt med det såpass lenge er det nok greit å få utelukket det verste, tenker jeg! I og med at du ikke har vondt tror jeg ikke at det er noe alvorlig, men man kan jo aldri vite. Er bedre å ta en sjekk for mye enn for lite, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Og jeg kan få innskytelser med skikkelig smerte, men det varer ikke så lenge. Tror magen ville vært hardere om det var svulst også, men er godt mulig jeg har betennelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

For å stille et spørsmål sånn helt ut av de blå. Merker/ser du noe forskjell på rumpe og lår etter du begynte med de øvelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Nice. :D Jeg har vært forferdelig sløv med å gjøre øvelsene, men jeg skal bli flinkere. Er bare så latterlig tiltaksløs. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er bedre hvis du gjør det hver dag, for da blir det vane og man får lyst til å trene. Hvis jeg har bare en dag pause så er det nok til at jeg blir lat og tiltaksløs igjen og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er bedre hvis du gjør det hver dag, for da blir det vane og man får lyst til å trene. Hvis jeg har bare en dag pause så er det nok til at jeg blir lat og tiltaksløs igjen og :P

Jeg har hatt over et halvår med pause nå... :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jess, du har rett. ^^ Har lyst til å prøve den Butt bible på youtube også. Og Jillian Michaels 30 day shred. Lyst til mye, jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :P,

Begge deler er å anbefales! Jeg skal fortsette på 30 day shred når jeg kommer hjem fra fjellet. Akkurat nå er jeg dtøl nok etter skigåing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motiver meg til å komme i gang med trening! :(

START NOW LAZYASS!!!!!!!

Hehe neida. Men tenk så bra du føler deg etter trening, at du etterhvert vil se jævla bra ut, at du blir sterkere og orker mer, mer energi og man føler seg ikke like tung :) cmon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. sånn innerst inne er det jo ikke selve motivasjonen det er noe galt med tror jeg, men bare det å komme seg iiiiinn på Elixia! DET er tungt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tren hjemme da vel :P merker at det er lettere for meg å trene når jeg gjør det hjemme nå, enn når jeg trente på studio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll noen vannflasker (eller heter det brusfasker...?) med vann :) Knebøy, armhevinger, planken, situps ++ trengs det ingen utstyr til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...