Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fått med meg at de fleste mennesker var under to meter, og trodde derfor lenge at to meter var makshøyde på alt. (litt på samme måte som 100%). Så når noen snakket om at det treet der er 5-6 meter høyt, eller at bølgene der og der kunne bli opp til 4 meter høye så trodde jeg de løy - ting kunne umulig være sååå høyt. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At Barbie Girl av Aqua var en passende sang å opptre med på skolen foran foreldre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte at det var maaange som het Friedland, ettersom det stod på ringeklokken deres!

gammel_knapp.jpg

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var en film hvor karakteren byttet alder, for eksempel ved flashbakcs til barndommen og sånn, så trodde jeg at det var samme person.. I mitt hode brukte de eksempelvis omtrent 70 år på å filme Titanic, Rose måtte jo bli gammel! :fnise: Kunne ikke fatte og begripe at de orket å legge så mye tid ned i bare en film

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at månen kunne prate

At jeg var en slags "jesus" eller "utvalgt" fra guds side

At lillebror var lommerusket i pappas arbeidsbukser (før han ble født)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte at det var maaange som het Friedland, ettersom det stod på ringeklokken deres!

gammel_knapp.jpg

Dette stusset jeg også på da jeg var liten. Er det SÅ mange som heter Friedland, liksom? :smilbla:

Anonymous poster hash: 756e2...6b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det var en film hvor karakteren byttet alder, for eksempel ved flashbakcs til barndommen og sånn, så trodde jeg at det var samme person.. I mitt hode brukte de eksempelvis omtrent 70 år på å filme Titanic, Rose måtte jo bli gammel! :fnise: Kunne ikke fatte og begripe at de orket å legge så mye tid ned i bare en film

Og jeg trodde de brukte ekte hjemmevideoer fra skuespillerne var unge. Og synes det var så flaks at de hadde tatt så mye video når de var unge at de hadde til så mange situasjoner. Flaks at han hadde en blond venn f.eks :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg trodde de brukte ekte hjemmevideoer fra skuespillerne var unge. Og synes det var så flaks at de hadde tatt så mye video når de var unge at de hadde til så mange situasjoner. Flaks at han hadde en blond venn f.eks :ler:

Så godt å høre at jeg ikke var alene om å tro det! Kunne liksom ikke falle meg inn at det var noen andre enn skuespilleren når h*n var barn!

Anonymous poster hash: 8884f...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde magasinet "En gal, gal verden" var ekte, og at alt som sto der var sant. Engler som falt ned fra himmelen, en mann som var blanding mellom menneske og giraff, verden skulle gå ned osv osv. Savner de bladene litt faktisk

Slask tar seg av de greiene der nå.

Anonymous poster hash: b52e7...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg trodde de brukte ekte hjemmevideoer fra skuespillerne var unge. Og synes det var så flaks at de hadde tatt så mye video når de var unge at de hadde til så mange situasjoner. Flaks at han hadde en blond venn f.eks :ler:

Haha samme her! Eller.. Jeg trodde det helt til nå.. (:0 uff... Haha! Har alltid tenkt at de fleste har jo masse videoer fra når man var baby, også endret de bare manuset litt etter hva de hadde... :)

(Dette går som anonym ja...og ja, jeg er 22 år gammel!!)

Anonymous poster hash: fe0d0...ebd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte at det var maaange som het Friedland, ettersom det stod på ringeklokken deres!

gammel_knapp.jpg

HAHAAHAHAHAHAH dette står på ringeklokken på hytta! Og jeg har seriøst trodd at den forrige eieren het Friedland - frem til NÅ. 23 år gammel.... :sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har alltid vært en "knekker/popper" med leddene mine..
Og for ett par dager siden på besøk poppet jeg leddene på den ene hånden og moren min ble skikkelig sint x) Forteller meg at "Fortsetter du slik, så får du leddgikt!"
En godt bevart myte :fnise:

Så jeg forteller henne at dette er en myte, at dette er til og med forsket på...Men, neida, hun har rett, vitenskapen har feil, for dette har til og med moren hennes sagt.

/facepalm.
 

Endret av Chibi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag så sto jeg og broren min og ropte i telefonen. Bannet og kjeftet på telefondamen (du vet, "dette nummeret er ikke i bruk" personen), og ble da busted der hvor vi sto og kjeftet og bannet. For vi skulle ha tak i pappa, men klarte aldri å trykke rett.

 

Vi ble som sagt busted, og pappa ble sint og sa "den damen er fra barnevernet, om du ikke er høflig mot henne så kommer hun å henter deg". Vi begynte å hyl grine, ringte tilbake og unnskyldt oss og lovet at vi aldri skulle ringe henne igjen. 

 

Tok meg alt for lang tid å forstå at pappa bare tullet med oss  :fnise:

Var også overbevist om at jeg var kjøpt på billigdisken på en oppdiktet butikk, og vær gang jeg var umulig så sa mamma, "om du ikke oppfører deg så henter jeg kvitteringen og leverer deg tilbake". Igjen, tok farlig lenge før jeg forsto at det bare var tull  :fnise:



Anonymous poster hash: 5f94f...496
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Jeg skjønte ikke forskjellen på dyret slange og alle mulige andre former for slange som for eksempel vannslange. Ble naturligvis livredd da jeg skulle hjelpe mamma med slangen :(

 

Edit: Jeg tok alt veldig bokstavelig, da jeg var liten.

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ærligøs

Jeg var redd for at Gud ville bli sint på meg fordi jeg ikke trodde på ham. 

 

Så trodde jeg at en ble sterk av å spise spinat. Det var utrolig skuffende å smake spinat første gang etter å ha sett hvor effektivt Skipper'n helte innpå. Jeg ga opp drømmen om å bli sterk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg var redd for at Gud ville bli sint på meg fordi jeg ikke trodde på ham. 

 

Hvordan kan man være redd for noe som man ikke tror på ?

 

Om du var redd for Gud. Så må jo det betyr at en del av deg trodde på Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da vi tok fly da jeg var liten lette jeg hele tiden etter bestemor utenfor vinduet. Jeg trodde alle englene satt på skyene og at vi derfor kunne se henne da vi var på vei til syden.

 

Jeg husker også at jeg var så frustrert fordi mamma og pappa hele tiden snakket om at det var en frosk på vinduet på flyet, og jeg kunne ikke se den. Hver gang vi fløy sa de det, men uansett hvor mye jeg lette så så jeg den ikke. Tror jeg var oppi tenårene da jeg innså at det var frost de snakket om. Jeg hadde nemlig nedsatt hørsel da jeg var liten, så jeg hørte feil :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte at det var maaange som het Friedland, ettersom det stod på ringeklokken deres! 

 

gammel_knapp.jpg

Haha, den kjenner jeg meg igjen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde (og tror fortsatt) at porselensdukker egentlig er levende. Hvis jeg er på overnatting hos noen og det er porselensdukker på rommet MÅ jeg flytte de ut. Hater porselensdukker... Husker da jeg var yngre, stirret jeg en porselensdukke rett i øynene, kunne banne på at den rørte på hodet.  :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...