Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde lenge at Carl I. Hagen var Per i hagen... lurte på hvorfor en politiker var så kjent for å kurere magevondt :P

Haha😝 Jeg skjønte ikke en gang at Carl I Hagen var en politiker. Jeg trodde han bare var en fyr som var i hagen sin🙊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha😝 Jeg skjønte ikke en gang at Carl I Hagen var en politiker. Jeg trodde han bare var en fyr som var i hagen sin🙊

Samme her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt sikker på at "do Draugen" var ekte. Og at han kom å dro deg ned ved rumpa hvis man ikke brukte dopapir...

Takk pappa

Anonymous poster hash: 75563...72c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt sikker på at "do Draugen" var ekte. Og at han kom å dro deg ned ved rumpa hvis man ikke brukte dopapir...

Takk pappa

Anonymous poster hash: 75563...72c

:skratte:

høres ut som noe pappaen min også kunne sagt!!! Pappaen min lærte meg at Huldra levde i snurredassen på hytta, og at jeg måtte kaste potetene jeg ikke orket å spise opp neddi der, og når jeg gjorde det så kom hun og beit meg i hånda!

Spiste opp potetene, og var selvfølgelig liiivredd for å gå på do :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha Jeg skjønte ikke en gang at Carl I Hagen var en politiker. Jeg trodde han bare var en fyr som var i hagen sin

Foreldrene til lille Carl Ivar hadde nok sans for practical jokes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen syrete grunn trodde jeg at føflekker var resultatet av hummerkliping. Og da spesielt utstående føflekker. Bestefar hadde mange slike, og jeg så bare for meg alle hummere som var fastklepet på kroppen hans.



Anonymous poster hash: 9fe76...777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Pappa fortalte meg at han og mamma egentlig hadde hatt en annen baby enn meg, men så hadde et troll stjålet den og byttet den ut med sin egen unge, altså meg. Dette som forklaring på hvorfor jeg var sterkere, mørkere og flinkere til å klatre i trær enn resten av klassen min. Jeg trodde på det til jeg var 11..

Han fortalte også en masse eventyr til meg, de fleste om sitt eget liv. Tenk så heldig jeg var som hadde en pappa som hadde vært både sjørøver, jungelkonge, løvetemmer, viking OG lokomotivfører!! Alt ble sevsagt introdusert som sannhet, og når jeg fortalte at jeg ville bli sjørøverdronning når jeg ble stor oppmuntret han det ved å trene sammen med meg og å la meg møte på de gamle med-piratene hans.. Den verdenen ble imidlertid snudd på hodet da jeg fikk penger til å dra på butikken for å kjøpe snop, og så Lasse Ettøye med TO øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barn ble til når foreldrene ønsket seg det, fordi det var det mamma sa til meg da jeg spurte. Jeg sa jeg ønsket meg en lillebror, og på bursdagen min fortalte mamma meg at hun var gravid, så da trodde jeg at jeg fikk ønsket mitt oppfyllt siden jeg ønsket meg det. Tok noen år før jeg skjønte mekanikken rundt det der..

Da jeg var yngre spilte faren min basketball og jeg lurte på hva han gjorde da han dro på baskettrening. Han fortalte at de kastet baller i kurver, så jeg fant fram en tennisball og kastet den i skittentøyskurva. For da spilte jeg også basket. Foreldrene mine ler hver gang de forteller om det da jeg stod på badet og spilte basket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At klorvannet ble rødt når man tisset i det..



Anonymous poster hash: 28ebc...442
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som for Melodi Grand Prix, trodde at land som vant OL, måtte arrangere det neste gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At babyer ble til ved kyssing :P

Anonymous poster hash: 08c1b...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da mamma var høygravid fortalte hun at lillebror kunne komme ut når som helst, men ingen kunne vite nøyaktig når. Jeg var livredd at han plutselig ville sprette ut en dag og skade seg på asfalten, så jeg gikk alltid mellom bena på mamma for å ta han i mot.

Når jeg dro til barnehagen måtte selvsagt pappa sverge på liv og ære at han ville ta min plass.

Endret av Nelsonmandela
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Carl I. Hagen var et slags medium som bodde i Hagen. Hagen trodde jeg var et spesielt sted, litt som Edens Hage, bare for politiske spørsmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var livredd for å gå ute alene for jeg var overbevist om at ørnen kunne komme å ta meg å så stadig opp om det var ørn i nærheten. Mamma som hadde sagt at ørnen tok små barn. Og at jeg måtte ha småstein i lommene så jeg ikke blåste bort 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg trodde magasinet "En gal, gal verden" var ekte, og at alt som sto der var sant. Engler som falt ned fra himmelen, en mann som var blanding mellom menneske og giraff, verden skulle gå ned osv osv. Savner de bladene litt faktisk

Trodde jeg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at hvis man kysset en frosk, så ble den til en prins. Også trodde jeg at bilvinduet i forsetet var magisk siden det gikk opp og ned automatisk, men så var det mamma som styrte det fra sin side av bilen haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...