Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Paradise Hotel er så latterlig dårlig at man bare må følge med. Lett underholdning, med andre ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderpig

ÅÅåå som jeg gleder meg :bolledeig:

Samboeren gleder seg ikke like mye, eneste programmet som gjør jeg krever tv'en en time om dagen i to mnd. :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er Paris som skal velge parene. var slik i den danske versjonen i hvertfall. Hva som skjer med de som ikke får partner vet jeg ikke. Tror ikke alle må dra hjem. Blir vel noen twister.

Anonym poster: 2ed56799fb5fd44c77ee41895091b80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotta Hedlund og Caroline Andersson var rålekre!!! Men de er svenske????

Anonym poster: fad29bc1d8b98b4ee455c2cfe3dcb280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå som jeg gleder meg :bolledeig:

Samboeren gleder seg ikke like mye, eneste programmet som gjør jeg krever tv'en en time om dagen i to mnd. :ler:

Samboeren min gleder seg mer enn meg ( :rolleyes: ), men jeg gleder meg jeg og :bolledeig:

Håper på så mye drama at vi kommer til å savne denne sesongen om 5 sesonger :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg! Har alltid vært en slags motstander av det og nektet å se på, men etter å ha sett en episode av forrige sesong siden venninnen min absolutt måtte se det så har jeg fulgt med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det gutteklining denne sesongen også? Er det med noen binysgjerrige menn??

Anonym poster: 922087f591d401451e83aed2898845d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo evt sjekke ut denne linken til danske tv3 sin hjemme side.. Der ligger alle episodene tror jeg :)

http://www.tv3play.d...?autostart=true

Eller hvis det er noen av dere som har danske tv3, er det en oversikt over når episodene går her:

http://no.timefor.tv...dise-hotel-2013

:)

Jeg får ikke lov å se det pga. min norske IP, tror jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en NO SPOILER tråd? :P Kan være lurt å skrive noe om det i overskriften..

Jeg gleder meg som en unge, dette er dritt-tv på høyeste nivå og jeg elsker det :danse: Ser at det er en tidligere freestyledanser med i år (Tina) men ble ekstreeeemt flau på hennes vegne da hun skulle lære bort noen triks. Nå er det 5 år siden jeg sluttet, men selv jeg kan bedre enn det der. Ikke husker jeg henne heller, så det er nok enten veeeeldig lenge siden hun danset (jeg danset i 7 år) ellers kan hun ikke ha vært så god at det gjør noe. Selvom man vinner 1 plass i NM på nybegynnernivå betyr ikke det at man er Norgesmester :fnise: Jeg har vunner NM på Champion nivå, men jeg kaller meg ikke Norgesmeser fodet.

Uansett, dette blir gøy! :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Herlig at jeg har vært læreren til en av deltakerne....

oida! :hoho:

da kan du kanskje få den noen ubehagelige opplevelser av ting du muligens hadde klart deg fint uten..

sååå... :popcorn: - tror dere at rekorden som iselin og are tok i fjor blir slått i år eller? :ler:

(sex med en gang!)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oida! :hoho:

da kan du kanskje få den noen ubehagelige opplevelser av ting du muligens hadde klart deg fint uten..

sååå... :popcorn: - tror dere at rekorden som iselin og are tok i fjor blir slått i år eller? :ler:

(sex med en gang!)

Da må de vel ha sex ved aaaaaller første mulighet? Type nærmest før romfordeling? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da må de vel ha sex ved aaaaaller første mulighet? Type nærmest før romfordeling? :ler:

jaaa? under introduksjonen kanskjeeeem? :ler:

det ene kjønnet (la oss si jentene) sitter jo allerede der og gutta

kommer inn en etter en og da pleier jo triana å spørre hvem de synes er finest

av jentene. Det kan jo være at noen allerede benytter sjangsen allerede her! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Vida-Lill fra i fjor. Da hadde hun helt bleket hår.

Ååå, er det det. Jeg syns Via-Lill er supersøt, men den jenta så jo skikkelig rar ut.. haha.. Et fjes blir vel mindre pent og mer ugjenkjennelig når man ikke smiler.. eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere sett videoen om hva Paris gjør i PH? http://www.facebook....19986572&type=2 Tipper deltagerene får seg et lite sjokk hvis de ankommer hotellet og Paris er den som ønsker dem velkommen ;)

Gleder meg syyykt nå! :skya:

Endret av Madison_00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg. Håper det kommer en iselin i denne sesongen:)

Jeg håper på 3 :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...